• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Pavl

  • Membru din 10.04.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • De ce e cosmar? Adica e bine ca toti nesimtitii sa parcheze pe unde ii taie capul si sa blocheze circulatia pe trotuare si pe drum? Lalaland. Trebui evitate abuzurile, insa fara impunerea legii prin amenzi si ridicarea masinilor parcate sau stationate ilegal, nu se va face ordine in nici un oras.
    Revine coşmarul ridicărilor de maşini? În sectorul 1 al Capitalei, maşinile parcate neregulamentar vor putea fi ridicate din nou
  • Nu este ultimul tronson al autostrazii, asa cum reiese din titlu. Este ultimul tronson al sectiunii Campia-Turzii - Targu Mures. De la Oradea la Brasov mai sunt multe tronsoane. De exemplu, de la Bors la Campia Turzii mai sunt vreo 2 unde nu s-a facut absolut nimic inca, iar despre Targu-Mures - Brasov nici nu mai vorbesc. Prin 2030.
    Autostrada Transilvania, mai aproape de realitate: contractul pentru ultimul lot a fost semnat
  • VW merita cu prisosinta toate cate le primeste in aceasta perioada. Sper sa nu scape usor si sa fie o lectie si pentru ceilalti producatori.
    Ponoasele Dieselgate par să nu se mai termine: Volkswagen, dați în judecată pentru reclame mincinoase
  • @Scamel Mersi pentru un feedback corect. On-topic, Mazda este de admirat daca urmareste acele obiective raportate la consumul real, nu la cel inregistrat in modul actual.
    Contra curentului: Mazda nu vrea hibrizi, dar promite reducerea consumului şi emisiilor cu până la 30%
  • Nu o mai dati dupa pom, romanii sunt soferi slabi tocmai pentru ca accelereaza unde sau cand nu trebuie, sunt agresivi si au impresia ca trebuie ca cei din fata lor trebuie depasiti cu orice pret, sunt nepoliticosi cu ceilalti participanti la trafic si cu pietonii. Ca dovada sunt topurile in care tronam la numarul de accidente mortale. Sigur ca si infrastructura e o cauza, dar si atitudinea soferilor e una cel putin la fel de importanta. Schimbarea tine si de noi. Dar si de Politia Rutiera, care trebuie sa fie putin mai profesionista.
    Avem o imagine proastă: şoferii din România, pe locul trei în topul celor mai slabi din Europa
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău