• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Pavl

  • Membru din 10.04.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • Multi vorbesc de badge ca sursa a succesului sau insuccesului, ceea ce este gresit dupa parerea mea. La inceput, badgeul nu inseamna nimic. Pe parcurs insa, tine de fiecare producator sa atribuie o valoare acelei insigne. Cum face asta? Prin calitate, seriozitate, performante etc. Toate acestea, indiferent ca suntem noi fani sau nu, se traduc in cifre de vanzari si imagine de marca. Ce inseamna pentru producatorii germani, de exemplu? Pai hai sa vedem. VW este pe locul 2 in lume la vanzari, dupa Toyota, cu sanse sa o ajunga in anii urmatori, BMW, AUDI si Mercedes sunt pe locurile 1,2,3 la clasa premium, iar o serie de masini detinute de concerne din America, dar proiectate si construite in Germania sunt Opel si Ford, si ele in topul celor mai vandute. Deci cum e cu badge-ul?
    60 de minute care-ți vor schimba percepția asupra lui BMW i3: "Această mașină e o bornă istorică în industria auto"
  • @DanG si @MPT Ambii ati uitat sa puneti inainte sa va exprimati sintagma "dupa parerea mea". Nu exprimati pareri ca si cum ar fi adevaruri sau realitati absolute. 'Masina e urata cu spume". Astea sunt parerile voastre. Pentru altii sunt masini foarte frumoase. Succesul de care se bucura X6 si X4 arata ca multa lume le apreciaza inclusiv designul. Poate masinile pe care voi le conduceti sunt considerate de unii "urate cu spume" dar voua va plac si le-ati cumparat.
    X6 Omul
  • @Hazard Nu mai era nevoie de juriu, te aveau pe tine, dar nu au stiut. :)) Culmea sunteti. Mai buni decat jurnalistii, clientii, expertii. N-au aia habar ce e o masina buna.
    World Car of the Year 2015 îşi anunţă câştigătorii: Mercedes-Benz C-Klasse ia premiul cel mare
  • @Ionutz Firma Mercedes-Benz, sub titulatura asta, s-a infiintat in anii 1920. Ca a mai functionat sub alte titulaturi e altceva. Ti-a scapat esentialul din ce am spus eu. Spunei cumva ca BMW nu are maturitatea Merc in ceea ce priveste automobilele. Te-am contrazis cu realitati. Si cred ca am dreptate. Pana una-alta, BMW vinde cele mai multe masini premium. Intr-adevar, Merc inregistreaza un reviriment al vanzarilor, dupa ce au lansat A-klasse si noul limbaj de design, mult mai atractiv dupa mine. In plus, n-am zis nici o clipa ca sunt masini rele. Din contra.
    BMW dublează producţia lui i8 pentru a răspunde cererii
  • @Ionutz De unde pana unde vii cu o astfel de afirmatie? Amandoua companii au fost infiintate prin anii '20 ai secolului trecut. In prezent, BMW este cel mai mare producator de masini premium din lume, urmat de Audi si Mercedes Benz. Ca au filosofii sensibil diferite in ceea ce priveste automobilele pe care le construiesc, asta da. Dar sa faci o astfel de afirmatie, complet aiurea....Mai gandeste-te sau, mai bine, mai citeste.
    BMW dublează producţia lui i8 pentru a răspunde cererii
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău