• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

QAR7

  • Membru din 28.09.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 59 in total
  • CEO-ul Ford a facut scoala cumva cu politicienii nostri? Se contrazice in declaratii de la o zi la alta. Se mai contrazic si altii in propriile declaratii, dar macar aia lasa sa se mai puna praf pe vechile declaratii. Noi sa fim sanatosi. P.S. Cate unitati de Ford Focus electric au vandut pana acum?
    Ford s-a răzgândit şi dezvoltă Model E, o maşină electrică cu autonomie de 300 de kilometri care să rivalizeze cu Tesla Model 3
  • ce se mai bucura unii cand o companie este lovita, din vina ei sau nu. Oare ce castiga din aceasta bucurie? Daca au gresit, vor plati prin amenzi si/sau comercial penalizati de clienti. Romania are nevoie de o economie sustinuta de IMM-uri, puneti mana si deschideti afaceri, dezvoltati-le si nu va mai bucurati de falimentul altora ca babele la stirile de la ora 5.
    Problemele de producţie, mai mari decat Dieselgate: Volkswagen depăşeşte Toyota şi este lider mondial la vânzări în primele trei luni din 2016
  • In ceea ce priveste motorizarea TDI, cei care sunt fani diesel si chiar intentioneaza sa-si cumpere au inteles deja ca motoarele afectate sunt cele de generatie mai veche, nu si Euro 6. Bineinteles, scepticii vor nega acest lucru, insa cred ca un lucru sigur este bun in aceasta situatie, nu cred ca VW vor mai scoate prea curand motoare cu un astfel de soft, asta doar daca nu intentioneaza sa dea faliment cu orice pret, ci se vor stradui sa-si spele imaginea prin ridicarea calitatii motorizarilor. In fond, in aceasta valtoare a mass-mediei toata lumea s-a simtit inselata, de parca si-ar fi cumparat cineva masina pentru emisiile de noxe scazute, nu pentru ca ar dezvolta x cai putere, consum x si imaginea de brand. Noi sa fim sanatosi.
    Prețuri pentru noul Audi A4 în România: a cincea generație a modelului german pleacă de la 32.400 de euro
  • Consumul pentru 2.0 TFSI nu mi se pare imposibil, sunt posesor al variantei ce dezvolta 180 CP (generatia care tocmai si-a incheiat activitatea) si am scos un consum chiar si de 4.7 pe Bucuresti - Ploiesti, evident, fara exagerari si cu un ritm de condus exclusiv in limita legala a vitezei.
    Prețuri pentru noul Audi A4 în România: a cincea generație a modelului german pleacă de la 32.400 de euro
Pagina
12345...1112
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Audi Q7
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi A4, Mercede S Klasse Coupe, Jaguar XF, Peugeot 307, BMW Seria 3, BMW Seria 7, Volkswagen Touareg, Passat, Seat Toledo, Audi A6
  • MASINA LA CARE VISEZ Range Rover VELAR
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău