• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Reddog29

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 4 in total
  • Sincer, cu toata reponsabilitatea, ma intreb pentru ce trebuie sa schimbam masinile atat de des? Sau de ce trebuie sa schimbam masina de spalat dupa doi ani? Raspunsul e destul de complex, dar il stiu si-l simt. Ni s-a indus tentatia asta de a consuma mult si nesustinut, fara a ne gandi la nimic altceva decat la dorinta de a avea ce-i mai nou, ce-i mai stralucitor, ce-i mai colorat, chiar daca acel produs poate e doar usor revopsit fata de cel de acum 3 ani. In plus, producatorii, firesc pentru ca vor sa vanda cat mai mult, nu mai fac produsele la fel de rezistente ca inainte. Stiu ca multi poate ma veti injura, dar de cand masinile de orice fel au atata electronica in ele, probabilitatea ca ele sa cada a crescut. Ma refer, de exemplu, la masinile de spalat...acum, sistemul care deschide cuva dupa ce s-a terminat programul este in esenta unul electric...inainte, era pur mecanic. Rezultatul? Masinile noi, multe dintre ele, au probleme in acel punct dupa 3-4 ani. Aia veche pe care o am eu, merge bine de 17 ani. La fel, la masina mea. Climatronicul implica niste mecanisme gestionate electronic care sa miste clapitele de pe canalele pe care vine aerul in habitaclu. Manutele alea se strica. Daca erau eminamente mecanice, aveau sanse sa traiasca mai mult. Si tot asa :)
    Criza lasă urme şi în Germania. Media de vârstă a maşinilor a crescut la maximul istoric: 8.7 ani
  • Ce imi place ca exista 20 de indivizi carora masina nu le este pe suflet...Insa ma intreb ce-or fi avut cu aprecierea mea subiectiva la adresa ei. Pur si simplu imi place, pur si simplu cred ca e un exercitiu de design reusit - sa nu uitam ca sheful departamentului lor de design a fost la Audi, lucru care se vede si in interior si in exterior, poate mai putin ledurile pe post de proiector. Stau si ma intreb de ce mi-as lua vreodata o masina care poate va tine ceva mai mult si va avea ceva mai putine defectiuni, dar care e anosta si slab dotata, in detrimentul uneia care merge bine, care are un pret corect, dotari bune si care pe deasupra arata si bine. Eu cand mi-am luat masina, mi-am dorit sa ma simt bine cu ea, in ea, sa zambesc cand o vad, sa-mi dea o stare buna. Vorba ceea, vreau sa ma bucur de ea, sa-mi faca placere. Pana la urma, masini proaste astazi nu se mai fac. Diferentele sunt la detalii si la finisaje, care intr-adevar la unele marci sunt peste. Insa de ce as da eu 25k eur pe un VW Golf de 120 cai cu dotari de doamne ajuta, in loc de 13k cat am dat eu pe Bravo meu?! Cate reparatii pot plati cu diferenta? Vorba reclamei, sentimentele, nepretuite!
    Preţuri Kia pro_cee`d GT în România: hot-hatch-ul coreean costă 20.650 de euro
  • De frumos, e superb! Pe portocaliu e chiar de vis! Imi place mult si consola centrala indreptata catre sofer, stil BMW 1980ish.
    Preţuri Kia pro_cee`d GT în România: hot-hatch-ul coreean costă 20.650 de euro
  • Ca sa aiba cu ce cara oamenii cartofi si varza la piata mai repede, Skoda a facut acest RS cu echerul si linia, ca sa se asorteze cu tarabele din piata :) De fapt VW a facut toate masinile lor din concern, fie ca-s VW, Seat sau Skoda la fel de patratoase si de drepte. Practic, ei schimba doar fata si spatele, restul ramanand la fel - la design exterior zic.
    Skoda Octavia RS, imagini şi informaţii oficiale
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău