Preţuri Kia pro_cee`d GT în România: hot-hatch-ul coreean costă 20.650 de euro

de Bogdan Mirică
Marti, 11.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia pro_cee`d GT a ajuns şi în România. Hot-hatch-ul coreean vine cu 204 cai putere şi cu un preţ de 20.650 de euro.

Kia a publicat astăzi preţul noului pro_cee`d GT în România, versiunea sportivă a compactei coreene cu trei uşi. Modelul, expus în premieră mondială la salonul Auto de la Geneva, în primăvara acestui an, vine să se dueleze cu nume mari ca Volkswagen Golf, Renault Megane RS, Ford Focus ST, mazda3 MPS şi Opel Astra OPC. În unele situaţii, duelul ar putea fi ceva mai dezechilibrat, pentru că resursele de putere ale noului pro_cee`d GT sunt ceva mai modeste decât ale rivalilor.

Modelul coreean dispune de un motor 1.6 GDI, turbo, cu o putere totală de 204 cai (6000 de rotaţii) şi un cuplu motor de 265 Nm, livrat între 1750 şi 4500 de rotaţii. Cu aceste resurse, hot-hatch-ul este capabil să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 7.7 secunde. Viteza maximă se opreşte la 230 km/h.

Esential 204 cai putere oferă noul Kia pro_cee`d GT.
265 de Nm livrează noul pro_cee`d GT.
18.150 de euro este preţul noului pro_cee`d GT prin programul Rabla.
Desenat în cadrul biroului european de creaţie, sub atenta îndrumare a şefului de design Peter Schreyer, noul pro_cee’d GT beneficiază de un kit de caroserie distinct, mult mai agresiv decât varianta standard.
Spoilerul față a crescut în dimensiuni, la fel și priza de aer. Proiectoarele noi din spoilerul față, grila sub formă de fagure şi luminile de tip LED ajută la individualizare. Posteriorul este marcat de cele două ţevi de evacuare şi de logo-ul GT, fixat pe hayon. Comparativ cu versiunea standard, GT-ul vine cu jante de 18 inch și o suspensie mai rigidă.

La interior, clienţii vor fi răsfăţaţi cu scaune Recaro, special construite. Nu lipseşte nici volanul sportiv, cu însemne specifice şi nici aluminiul pentru pedale.

Deşi nu se ridică la performanţele de putere ale rivalilor, noul Kia pro_cee`d GT are un avantaj clar atunci când vine vorba de preţ. Hot-hatch-ul pleacă de la 20.650 de euro, însă mulţumită promoţiei aflate în vigoare, el poate fi achiziţionat şi cu 19.650 de euro. Având în vedere că de ieri a demarat şi programul Rabla, Kia promite că pro_cee`d GT va putea fi achiziţionat cu ajutorul unui tichet, preţul final ajungând, în această situaţie, la numai 18.150 de euro.

Lista dotărilor standard şi datele tehnice complete sunt aici.

KIA PRO_CEE`D GT vs.
CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Kia pro_cee`d GT
1.6 GDI 204 CP Active
204 n/a 7.7 20.650
Renault Megane RS
2.0 16V
265 8.2 6 25.500
Volkswagen Golf GTI
2.0 TSI 220CP
220 6 6.5 26.287
Ford Focus ST
2.0 EcoBoost 250
250 7.2 6.5 29.000
Opel Astra OPC
2.0 Turbo 280CP
280 8.1 6 29.075
Mitsubishi Lancer Sportback
2.0 240 CP Ralliart
240 10.2 7.1 37.758
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (33)

  • De frumos, e superb! Pe portocaliu e chiar de vis! Imi place mult si consola centrala indreptata catre sofer, stil BMW 1980ish.
    21 23
  • better & better
    daca nu mi-as fi luat deja masina, pe-asta as fi vrut-o.. ;)
    foarte OK: pret, performante, look, chiar si interior!, etc

    Nu conteaza ca se putea sa aiba reprize mai bune (cel putin asta 0-100), dar WHO CARES!!
    La banii astia e EXTRAORDINAR.

    Nu credeam sa spun asta de o KIA: IMI PLACE FOAAARTE MULT
    11 5
  • Razvan
    O masina frumoasa, la un pret decent. 18.000E pt ceea ce ofera+garantia oferita de kia=love!
    5 5
  • cosmin
    Sunt tare curios cine o sa dea 20.000E pe o kia in 2 usi.
    42 18
  • marius
    masina arata foarte bine, pretul foarte bun. daca si performanta este in concordanta, nota 10.
    4 3
  • Daca asta-i "hot-hatch" , eu sunt zana maseluta! :))))
    40 14
  • Unii dau 20.000E pe un Golf de 1.4 122cp sau 1.6 cu 105 cp... Deci, parca mai bine Kia. Macar are un pret corect, chiar daca nu are performantele concurentei.
    30 27
  • @ShelbyV8
    HA cat de ridicol esti ! Cativa caluti putere sunt "moneda" pentru inghitirea kitsch-ului? De cand asemenea comparatii? Kia ceed se compara mai degraba cu chinezescul SAIC mg350.
    28 31
  • @ cel de mai sus

    Eu sunt ridicol pentru ca spun un lucru evident?
    Te-ai urcat vreodata intr-o Kia facuta in ultimii 3 ani? Probabil ca nu ai mai incercat altceva cu exceptia Golf-ului 3 cu nr de Bulgaria.

    M-am uitat pe site-ul VW, la "autovehicule cu livrare imediata" si Golful de 1.6 de 20.000E are, de fapt, 90cp. In orice caz, poate ca are acest Cee'd niste mici anomalii la design, dar, totusi, e o masina corecta. Mai are si garantia de 7 ani, si nu doar pentru motor cum cred unii.
    32 22
  • razvanis
    E super pret, super dotari, performanta, arata bine, dar nimeni indiferent cat de fan kia se da pe aici nu da 20mii euro pe o kia in 3 usi, care oricum mai valoreaza un sfert dupa 4 ani ....
    17 18
  • hothatch si nu prea
    O prima experienta koreana lamentabila! Din review uri devine evident ca franele au un fading pronuntat, iar directia e destul de imprecisa pt pretentiile unui hothatch. Nu tot ce-i scump, e bun.
    20 9
  • TC1900
    sa compari kia ceed 1.6 turbo cu hot hatchuri 2.0 turbo ( de la firme cu traditie in turbo) gen vw gti, megane rs sau astra opc, mi se pare reclama publicitara.

    aceasta masina are echivalent doar astra gtc eventual cu noul motor sidi si focus 1.6 turbo 180 cp megane 1.6 turbo ( ala care se vinde in franta ca la noi nu il aduc ) si peugeot 308 gti ( 1.6 turbo - motor comun cu bmw )
    34 3
  • sincer decat sa iti configureti un logan si sa ajungi la 12-13 mii......mai bine pui inca 5 mii si iei masina asta(daca ai noroc de tichet si promotie)
    dupa mine calitatea interioara a acestei Kia se va ridica la standardele Mercedes/BMW de prin 2000' si cred ca pt. un hot-hatch de 200 de cai si pret de 'sub' 20k euro e destul de bine.......
    tot ma intreb pe cand monteaza si BMW niste pedale de aluminiu si volan tesit modelelor sport ale deviziei M........
    15 20
  • Armstrong
    Unii dau 18k pe un golf 7 chel, chel cu jante de 15, cu motor de 1.2....turbo ce-i drept si nici macar oglinzile sau manerele de la usi nu le are vospite in culoarea caroseriei, pentru asta trebuie sa platesti, sunt optionale ca la dacie. Nu mai zic la interior jale mare in g0lful chel....dar na ce sa-i faci, cine merge cu wc-ul pe capota. Pai 20k pentru pentru un coupe cu 200cp de fabrica vi se pare mult??
    14 10
  • Alex Radoi
    Tocmai am configurat una cu TOATE optionalele posibile (si sunt multe): 25.000eu FIX!!! NU e rau deloc. O nenorocita de Fiesta ST ajunge la 23.000eu. O fi mai performanta, dar e o clasa mai mica, mult mai slaba ca dotari si aspect interior/exterior fata de acest C'eed. Cei carora li se pare scumpa probabil ca n-au mai rasfoit de ani intregi o lista de preturi a unei masini noi. ;)
    17 13
  • pacat ca parerile nu vin in urma unor test-drive efective.masina e super apreciata in germania,in belgia vechiul pro-ceed alearga in btcs la bataie cu bmw,reanault,audi ,si a ocupat primul loc des .iar in legatura cu comentariile celor ce vor mai mult de doua usi,le dau dreptate:cand esti taximetrist,nu e buna masina ,cum mai scoti banii de benzina?faceti o plimbare in conditii e autostrada sa vedeti cum se lipeste de asfalt la 230,duceti-o pe serpentine sa vedeti cum misca fundu de zici ca e vie cu suspensia independenta si masa 50/50 dispusa,si apoi priviti consumul de 6,5 in conditii de forje...am una de 4,5 ani,si i-am schimbat doar gumele(iarna).masina conceputa de nemti,construita langa aia de fac skoda cu nemtii...motor hyundai,cel mai fiabil din asia
    10 14
  • cum poti compara aceasta Kia cu Mitsubishi Lancer Sportback 4x4?
    La banii astia are performante slabe, de exemplu Skoda Octavia 1.8 TSI DSG face 0-100 in 7.4 sec, si are 4 usi, sa nu mai zic ca este cu 2 clase peste aceasta kia: una la calitate si alta la dimensiune, iar la bani tot pe acolo!!!

    http://www.automarket.ro/masini-noi/skoda/octavia-18tsi-180cp-dsg7-ambition-109476/specificatii.html
    6 7
  • normal ca nu se bate cu hot hatchurile...nici nu vrea asta, sunt sigur.
    pentru mine e doar o echipare superioara pentru ceed + un motor potent,nou.
    evident, va fi testata si comaparata prin reviewuri cu gti, rs, st...insa nu e ala scopul ei.
    haideti sa comparam, de dragul comparatiei cu focust 1.6 180cp, astra 1.6 180 cp, Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.7 samd...
    5 2
  • Corect ! Reclama gratuita !!

    Megane RS? Ah, cred si eu... koreanul se viseaza imparat ! Realitatea e ca se poate compara cel mult cu Megane Coupe GT TCe 190 CP sau Astra GTC 180 cp.
    10 1
  • nu cred ca cei de la Kia au spus ce se bat cu Megan RS, Golf Rs, etc.,
    asa s-au trezit ziaristiiii lu' peste sa sriesese, au alte tinte,
    prin SUA au un motor de 2.0 de 275CP
    7 2
  • Hyundai Veloster
    1 3
  • Catalin
    Eat this ! 19600 pentru 200 cp - din 1.6, nu din 2 litri. Pofta buna !
    6 5
  • Ce imi place ca exista 20 de indivizi carora masina nu le este pe suflet...Insa ma intreb ce-or fi avut cu aprecierea mea subiectiva la adresa ei. Pur si simplu imi place, pur si simplu cred ca e un exercitiu de design reusit - sa nu uitam ca sheful departamentului lor de design a fost la Audi, lucru care se vede si in interior si in exterior, poate mai putin ledurile pe post de proiector.

    Stau si ma intreb de ce mi-as lua vreodata o masina care poate va tine ceva mai mult si va avea ceva mai putine defectiuni, dar care e anosta si slab dotata, in detrimentul uneia care merge bine, care are un pret corect, dotari bune si care pe deasupra arata si bine. Eu cand mi-am luat masina, mi-am dorit sa ma simt bine cu ea, in ea, sa zambesc cand o vad, sa-mi dea o stare buna. Vorba ceea, vreau sa ma bucur de ea, sa-mi faca placere. Pana la urma, masini proaste astazi nu se mai fac. Diferentele sunt la detalii si la finisaje, care intr-adevar la unele marci sunt peste. Insa de ce as da eu 25k eur pe un VW Golf de 120 cai cu dotari de doamne ajuta, in loc de 13k cat am dat eu pe Bravo meu?! Cate reparatii pot plati cu diferenta? Vorba reclamei, sentimentele, nepretuite!
    9 10
  • Ce e amice,fading?Eu ama facut limba romana la scoala si nu s-a prelucrat termenul.Pobabil ca e mai greu sa cauti un sinonim in lb. romana ori o alternativa de traducere;te pune sa judeci si asta, la unii,....doare!
    0 5
  • Daca asta e interior de hothatch.... :))
    Ce-i cu betele alea pt semnalizare si lumini luate de la tico ?
    Ce-i cu motorul ala cu atatea mate si materiale de la Logan ?
    204 cp la 6000 rpm, e cumva aspirata ?
    5 4
  • @Catalin
    200 cp din 1.6 turbo nu-i mare branza. Majoritatea grupurilor auto importante au asa ceva.

    Cine a zis ca esti obligat sa dai pe golf 20.000 euro? Are balta peste!
    Kia e la capatul inferior al lantului trofic. In banii astia ai un interior ieftin si dotari normale, nu va asteptati la ceva exceptional. Vine cu aer conditionat manual si roata de rezerva de dimensiuni reduse.
    Nu tu climatizare automata ( de 2 zone nici nu mai vbim), nu tu senzori lumina, ploaie, nu tu sistem keyless entry, nu tu diferential cu alunecare limitata, monitorizare presiune pneuri, sistem de averizare la schimbarea directiei de mers sau "fineturi" precum telemetrie integrata... toate astea costa extra si deja la 25.000 iti iei un Megane RS care-l bate la fundulet din toate punctele de vedere.
    8 4
  • iulian
    @catalin - n-are nici ac. doar aer de afara.. ventilatie.
    2 1
  • Catalin
    sunt unii pe aici complet pe langa subiect iar postarile sunt de-a dreptul comice: acest articol al lui Automarket nu este publicitate, este o informare pur si simplu. Cu asta se ocupa site-ul acesta. Kia nu a platit publicitate pt ca Automarket sa introduca GT-ul lor in aceeasi oala cu RS, GTI si mai stiu eu care 2.0 turbo sau aspirate pentru ca toti cocalarii sa sara de cur. Dupa cum este postat mai sus, are si KIA motor de 2 turbo de 275 in SUA pe diverse modele. iar pentru dotari standard, intrati fratzilor pe site-ul producatorului (sau importatorului) pentru a calibra mai bine binoclul pe lista de dotari standard.Salut !
    1 5
  • Masina e foarte ok si la pret si la ce ofera. Daca mai pui 1500-2000 de euro ai pe ea toate dotarile de care se plang unii ca nu le are in varianta de baza, iar cu dotarile respective e din punctul asta de vedere peste Megane RS (doar ca dotari nu ca performante) care e deja un model bazat pe o masina aparuta totusi acum 4 ani.

    Cine se plange de materiale sa se duca sa faca o comparatie obiectiva intre noul Cee'd, Megane, Golf VII, Octavia noua si eventual Leon. La Cee'd materialele sunt inferioare Golf-ului insa superioare celorlalte din exemplul meu. Iar diferenta dintre Cee'd si Golf nu e imensa ca intre Logan sa zicem si Cee'd.

    Nu-i mai laudati atat pe nemti. Cand aveau coreeni civilizatie, nemtii erau niste barbari padureti. Intotdeauna mi s-a parut stupida o atitudine pro ceva (pro europeana sau pro germana in cazul de fata) sustinuta cu argumente care nu mai au nicio valoare in prezent.
    6 8
  • Vrabia malai viseaza... Megane RS e nava spatiala pe langa interiorul asta korean din anii 90. Megane RS are "nuca" din aluminiu, nu schimbator de domnisoare (vezi ceed) si volan cusut la “ora 12” pentru precizia directiei ++climatizare finuta pe 2 zone, nu 2 butoane butucanoase ca la Kia... De Golf nu mai vorbim. O fi el sters, obosit, lipsit de emotie, insa la calitatea interiorului face ceva cu presiune pe koreeni.
    De ce sa nu fim realisti ?
    Sa bagi in aceeasi oala un cu totul alt concept si alta clasa precum Logan, mi se pare iarasi o dovada de imaturitate si incultura auto.

    Si stai tu linistit, fara spatele si tehnologia americanilor, sud-koreenii care conteaza erau morti si ingropati demult. Aveam imagini ca-n koreea de Nord cu strazi pustii si "iepuri" speriati, ascunsi prin diverse cotloane.
    7 3
  • Trebuie sa fii cu capul sa dai pe o KIA mai mult decat greutatea fierului vechi!
    2 4
  • ...===
    @all si trebuie si fii probabil un bastinas care are numai VW in cap la fel ca majoriatatea care au un golf 3 sau un passat cu 500000km....hai sa fim subiectivi RENAULT o masina anosta si cu un interior din anii 2000,Golful am observat ca la noi in tara este m-ai popular ca loganul,desprea ASTRA OPC nu am nimic de comentat,Golful gti cea mai urata masina din comparatie,iar acum sa imi exprim si eu parerea personala.Momentan sunt posesor de Vw passat cc facelift si sincer inainte sa fac test drive cu kia ceed gt aveam o parere nu prea buna,dar dupa ce m-am urcat in ea lucrurile s-au schimbat finisajul este la nivelul CC-ului scaunele din piele RECARO ofera un suport lateral pronuntat,si sincer masina se misca mult m-ai bine decat se prezinta pe hartie, iar `pe curbe` sta foarte bine,totusi directia fiind cam soft,si totusi daca chiar vrei sa fii la niveul concurentilor o chipezi si gata!.Asta este mentalitatea romanilor care din dacie 1300 s-au trezit in vw si se cred regii soselelor,acu ma gandesc destul de serios sa vand cc-ul si sa imi cumpar KIA,iar daca vi se pare ca am exagerat,facti un test drive
    P.s uitativa si la comparativul celor de la fift gear cu kia si megane rs
    2 0
  • Marius
    Am avut Focus 2007,Seat Leon 2003 ,Peugeot 307 dar si alte masini ,in decursul anilor.Singura masina pe care am tinut-o 2 ani si o sa o mai tin cel putin inca 2 ani de-acum,este o Kia Pro_Ceed model 2008,1.6 crdi ,115 cai.Are facuta o mica resoftare chiar la reprezentanta,eu fiind al doilea propietar.Masina merge excelent,se comporta exemplar pe viraje,avand o suspensie independenta foarte reusita,directie ferma,consum 7-7,5 in oras.
    Puteam sa cumpar si o alta marca,insa mi-a placut asta si nu regret deloc alegerea facuta.Iar materialele sunt oricum cel putin la fel de bune ca la un Leon 2007-2008,cine nu crede sa faca o comparatie reala,cu ambele masini in fata. Coreeni fac masini fiabile si ca idee,cautati topuri ale fiabilitatii si o sa vedeti ca Hyundai si Kia,in mai toate topurile,sunt pe locurile 8-10,mai bine situate decat Renault si Opel ,uneori si decat Peugeot.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru