• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sadox

  • Membru din 20.03.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Deci... grosjean pleaca maine de pe 13... maldonado 16... iar la mijloc van der garde (care a fost o mica surpriza)... Si nici un fata nu este prea multa fericire... hamilton si vettel sunt aprope iar rosberg nu este un starter bun... De vazut Alonso cate locuri castiga maine la start, iar daca isi va gestiona bine pneurile (la fel cum a facut-o pana acuma), pare favorit la victorie. Prima sansa avand-o maine rosberg care pleaca din pole, bineinteles. raikkonen este si el acolo, iar webber cum v-a rata startul... iar perez in spatele lui... sutil fiind si el acolo... Oricum... maine o sa fie spectacol pe circuit.
    Rosberg va pleca din pole position în cursa de la Monaco
  • Ba voi sunteti depasiti total... Nimeni nu stie de aici ce inseamna Ferrari pentru F1 (da, sunt fan Ferrari). Lasand la oparte subiectivitatea, obiectivitatea este ca fara Ferrari F1 moare. Ferrari deja a demonstrat ca a fost, este si va fi mereu cea mai buna echipa din F1. Iar cand va aud ca Alonso la Ferrari in 3 ani de zile nu a facut nimica... Ziceti-mi care dintre pilotii din F1 cu o masina destul de modesta (sa nu spun chiar mediocra in unele cazuri) a reust sa tina pasul si chiar sa fie in fata adversarului sau direct pana in ultimele secunde ale ultimului `premiu` al anului? Evident adversarul direct cu o masina mult mai competitiva la acel moment.. Deci??? Nimeni!!! Si pentru cine nu stie cum a aparut, si de unde s-o tras cocina de rbr in F1 aiurea de voi.
    Alonso: "Cei de la Red Bull critică pneurile pentru că nu ştiu să piardă"
  • Nu asa se intampla la Ferrari... uita-te la rezutatele din 2011, 2012, cand, cu o masina modesta in aproape fiecare cursa era pe podium... Spui asta cu `o cursa foarte buna si una foarte proasta`, pt ca anul acessta a avut 2 curse mai `grele` dintre care in una nu a punctat deloc... dar, amandoua au fost curse `grele` din cauza unei mici greseli din partea lui Alonso (mai rar la Alonso in F1 asa ceva), iar una din cauza unei defectiuni (mai bine acuma decat mai tarziu). Una peste alta daca masina lui Alonso nu are parte de defectiunii (si c-am niciodata nu are), poate prinde podiumul constant.
    Avancronica Monaco - Cea mai bună şansă pentru o victorie Mercedes
  • Blana
    VIDEO: Massa a făcut o demonstraţie de Formula 1 la Varşovia
  • Acuma cand toti din F1 au aflat ca nu se mai schimba pneurile... o da u si astia la `intoarsa`
    Mercedes: "Este de datoria noastră să facem monopostul să lucreze cu actualele pneuri"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău