• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Gogule, clar vorbeam de electricele conventionale, precum Tesla, Leaf si altele. Nu stiu de ce trebuie sa ajungem mereu sa trebuiasca spunem pe litere fiecare lucru sa inteleaga lumea si sa ne contrazicem pe niste chestii de semantica. Ideea mea era ca masinile cu pile de hidrogen sunt o technologie superioara electricelor clasice cu care suntem obisnuiti deoarece au autonomia mare si se alimenteaza foarte repede, deci pot fi folosite ca masinile normale din prezent, doar punctele de incarcare lipsind. Si tehnologia asta pe hidrogen a progresat mult. Recent citeam un articol de la o publicatie americana, din 2008, despre un model Chevrolet de atunci. Avea o autonomie de vreo 200 de km si se alimenta in jumatate de ora. Acum s-a ajuns, dupa cum se vede mai sus, la autonomii de 700 de km si alimentare in 3-5 minute. Practic, la fel ca la benzina, numai ca masina functioneaza pe hidrogen si ii electrica.
    Honda FCV: primele informații și detalii ale modelului cu hidrogen, rivalul lui Toyota Mirai
  • @HRares, Google is your friend. Mie imi place. Ii urata intradevar, dar imi place ca-i urata. Ii urata la modul interesant si placut. Spre deosebire de Prius, care ii urata la modul cel mai negativ. Un mare plus, cum zice si Andy, interiorul ala care arata relativ normal. Un mare plus ii autonomia foarte mare si timpul de realimentare redus. Dupa parerea mea, technologia asta ii superioara masinilor electrice si ar putea functiona mai bine in viata de zi cu zi. Doar infrastructura lipseste in acest moment.
    Honda FCV: primele informații și detalii ale modelului cu hidrogen, rivalul lui Toyota Mirai
  • @Zarne - VW nu are motoare Euro 6 in America pentru ca acolo nu exista norme Euro. Motoarele care le au nu respecta normele legale. Mazda nu si-a putut aduce dieselurile acolo pentru ca la fel ca VW nu a vrut sa foloseasca adblue, si fara nu s-a putut. Dar macar ei nu au fost atat de prosti incat sa incerce sa fraiereasca lumea.
    Mazda: ”Noi nu am păcălit testele de emisii și credem în ciclul de combustie ideal”
  • @@sam93 Poate cand o sa fii in stare sa-ti faci cont pe site o sa fi major si tu. Pana atunci tineti gura ca te cearta doamna invatatoare daca stai pe telefon in timpul orei.
    Scandalos de economic
  • Va luati de consum dar nu intelegeti ca consumul declarat se presupune ca se poate obtine in conditii optime de rulare pentru consum. Adica daca mergi ca un pensionar. Daca mergi ca un turbat, cum fac jurnalistii de obicei, normal ca nu obti consumul mediu declarat. Nici daca mergi ca un om normal tot nu-l obtii. Numai daca mergi ca un bosorog adormit. Deci nu va mai agitati atata. Baietii de la Automarket nu au facut un test orientat spre consum. In aceste conditii, normal ca masina consuma mai mult. Asta fiind spus, cred ca trebuie noi norme de testare care reflecta condusul normal.
    Scandalos de economic
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău