• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • @~ Cei asa mare lucru daca motorul ii turbo? Daca era aspirat natural, intradevar era ceva extraordinar. Asa poate avea si 800 de CP prin turbo.
    BMW M4 GTS: 500 CP și 0-100 km/h în 3.8 secunde pentru cel mai rapid BMW de serie
  • @Mowgli Din pacate, ai mare dreptate. Tot oamenii de rand vor suferi, nu smecherii de la conducere. Macar atat sper ca acest scandal le va face si lor viata putin mai grea. Si imi cer scuze pentru greselile facute in comentariul anterior. Ma grabeam si am uitat sa mai recitesc sa verific daca am facut greseli. Fara un buton de edit....
    Dimensiunea dezastrului: Dieselgate i-ar putea costa pe cei de la Volkswagen 78 de miliarde de euro
  • Intr-un fel imi pare rau de VAG, si parca si merita. Adica oricum au preturi mai mari decat alte branduri de volum, fara se merite. Cu ce erau masinile lor mai speciale ca sa merite preturile mai mari ca Opel sau Ford, de exemplu? Niste gume mai moi la interior? Mare rahat! Si dupa ce ca aveau preturi mai mari, s-o si zgarcit la motoare si nu au respectat noxele pe bune. Asta dupa ce au facut o gramada de economi prin faptul ca au folosit aceleasi platforme timp de aproape 10 ani. Ei bine, acum sa plateasca ca au facut destul profit anii trecuti!
    Dimensiunea dezastrului: Dieselgate i-ar putea costa pe cei de la Volkswagen 78 de miliarde de euro
  • Am vazut si eu un GLE Coupe nou ieri. Doamne da urat poate sa fie! Imi plac toate modelele Mercedes de pe piata, in afara de asta. Nu stiu daca ii mai urat a noul X6, dar un general SUV-urile astea Coupe au eleganta unei locomotive diesel din anii 70.
    Cele mai noi SUV-uri Mercedes-Benz au fost prezentate oficial în România
  • Nota un pic cam mica. Daca era un Golf ii dadeati 4.6 sau ceva de genu. La mai multe categorii nota pare tinuta artificial jos. Anyway, noua asta ii cu adevarat impresionanta. In primul rand ma bucura scaderea enorma de greutate pentru acest segment. Nu in fiecare zi un hatchback de segment C pierde 200 de kg, chiar daca greutatea dinainte era mare. Pe unde locuiesc eu, in regim normal de mers, nu cred ca ar consuma mai mult de 4.5, ceea ce ii excelent pentru o masina de 136 care prinde suta in sub 10 secunde. Performantele crescute sunt foarte binevenite. Cred ca si siguranta a crescut. Vom vedea la crash test. Interiorul pare un mare salt inainte. Sincer, cam la toate capitolele masina prezinta progres semnificativ. Ii felicit pe cei de la Opel pentru efortul depus!
    Revoluție pentru mase
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău