• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • @TC1900 Masinile sunt aceleasi dar normele de poluare nu. Americanii au norme de poluare echivalente cu Euro 6 cand vine vorba de noxele dieselurilor de multa vreme. Noi nu. Ei se iau de VW cu privire chiar is la masinile vandute in 2004. La noi in Europa in 2004 normele nu erau nici pe departe asa stricte. Practic, europenii s-ar putea lua de VW numai daca au facut smecheria asta si la normele mai vechi, pentru ca la Euro6 au adblue, ceea ce schimba datele problemei. In America ar fi fost normal nevoie de adblue dar ei nu au vrut asta si uite ca acum platesc. Oricum, Europa are un ciclu de teste foarte permisiv. Ma indoiesc ca vor fi luati la intrebari aici.
    Scandal în SUA: Volkswagen și Audi, prinse că trișează la testele de emisii și consum
  • Niste hoti ordinari! Imi fac RCA pe numele lu' bunicu' decat sa va platesc voua zeci de milioane!
    Societățile de asigurări: Polițele RCA se vor scumpi din 2016
  • Eu am o pasiune pentru siguranta auto. De cativa ani tot citesc chestii pe tema asta si ma uit la teste. Siguranta pe care o acorda Dacia in prezent este adecvata pentru segmentul B. Daca ai face accident cu alte masini de segment B, nu-i asa mare problema. Devine o problema cand pe strada gasesti numai bivoli cu SUV-uri de 3 tone si cartofi in loc de creier. De asta ii siguranta la Dacia o problema. Ca daca se baga un Huidu peste tine cu un Mercedes ML, normal ca te omoara. In prezent siguranta ii bunicica dar cu siguranta nu mai buna decat a unei masini mai vechi de 5 stele. Cititi raportul Euroncap la testul cu Ford Focus Mk. 2 din 2004. Deformarea habitaclului a fost aproape inexistenta. Pedalele sau bordul nu s-au miscat aproape deloc in spate. Riscul de a suferi rani grave la un accident la 64 la ora a fost aproape inexistent. Ei bine, daca cititi rapoartele astea, va uitati la fortele simtite de manechini si la deformarea masini, veti vedea ca un Logan din 2015 nu ii la fel de sigur ca un Ford Focus din 2004 (care era construit pe platforma tehnica Volvo). Totusi, siguranta care o ofera Dacia ii acceptabila. Dar mai au multe imbunatati de facut cand vine vorba de rigiditatea structurala si oferirea de airbaguri cortina si multe altele. Chiar daca ar reprezenta un cost in plus, ar fi fain sa ai optiunea sa platesti 500-1000 de euro dar sa stii ca esti mai in siguranta. Totusi, trebuie sa admir atitudinea Dacia. Nu are rost sa investeasca in artificii scumpe dar fara rost precum electronicele astea care cica te ajuta sa ti banda sau franeaza pentru tine. Un sofer bun nu are nevoie de ele. De ce este nevoie sunt imbanatiri structurale, ca alea conteaza cand cineva se baga in tine, nu zorzoanele electronice. Deci tot respectul din partea mea!
    Dacia: ”Nu vom ținti cinci stele EuroNCAP și nici nu vom oferi sisteme de siguranță noi”
  • Degeaba are 500 de km autonomie cand tre sa stai ore in sir sa o incarci, cand o masina pe benzina o alimentezi in 2 minute.
    Renault: Zoe va avea o autonomie electrică de 500 de kilometri în 2020
  • Pai macar un hatchback si un sedan de segment C, bazar pe platforma vechiului Megane, eventual si cu 5 stele la siguranta, ar putea avea si ei. Segmentul D deja intra prea mult in zona premium pentru Dacia.
    Dacia: un model mai mare decât Logan nu are sens, pentru că publicul-ţintă al mărcii e în zona segmentelor mici
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău