• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Tot secretul sta in anvelope. Daca va informati cat a evoluat tehnologia anvelopelor o sa ramaneti socati. Timpurile alea scoase cu 10 ani in urma ar putea fi mult mai bune in prezent, cu aceleasi masini vechi, daca ar avea anvelopele cele mai bune din prezent. Pe Laguna Seca, un Corvette C7 Stingray cu 460 de cai, a scos un timp cu cateva zecimi de secunda mai lent decat un Ferrari F12 cu 730 de cai. Cei care le-au testat au spus ca in spatele acestei performante a Corvette-ului stau niste anvelope super agresive si optimizate pentru performanta. La fel si Corvette Z06 (noul model) care pe VIR a scos un timp cu o secunda mai performant decat celebrul Porsche 918. Si de data asta tot anvelopele au fost, masina avand anvelope atat de agresive incat nu o poti conduce pe ploaie, chiar daca sunt legale pe strada in America. Practic au fost racing slicks. Daca tot astfel de anvelope la un Murcielago vechi, sa vezi cum isi imbunatateste timpul cu vreo 5-6 chiar 10 secunde. Ceea ce ii enorm. Dar asta este si ideea. Anvelopele conteaza enorm, iar daca Alfa a gasit pe cele potrivite, nu e de mirare ca au scos asa timp bun.
    Alfa Romeo Giulia, nou record pe Nurburgring: a bătut BMW M4, C63 AMG și Lamborghini Murcielago
  • Stati relaxati ca o sa fie discounturi. Nu cred ca va ajunge sa coste mult mai mult decat competitorii. Poate cu cateva sute de euro. Nu-s nici astia de la Opel nebuni. Opel clar a investit foarte mult in aceasta masina si ea reprezinta o inovatie. Sa scazi 200 de kg in greutate, chiar la o masina destul de grea cum era Astra, nu-i lucru mic. Performantele cresc in comparatie cu generatia precedenta, consumul scade, interiorul e mult mai bun, probabil si siguranta a crescut. Asteptati un test drive macar inainte sa va dati cu parerea ca nu merita.
    Noua generație Opel Astra a debutat la Frankfurt. Prețuri în România: de la 15.600 de euro
  • Superba! Foarte fain designul si e impresionanta scaderea in greutate. Cu motoarele de peste 120 de cai va merge bine.
    Opel Astra Sports Tourer: primele imagini cu varianta break a modelului compact
  • Are rotile prea mari, in rest ii super faina.
    Volkswagen Golf GTI Clubsport, versiune nouă cu 265 de cai putere
  • Nu tin cu nici o marca in special cand vine vorba de fiabilitate, dar studii JD Power sunt cunoscute ca fiind total pe dinafara. Spre exemplu, la defectele astea de "fiabilitate" sunt incluse chiar si nefunctionarea optima a sistemului de infotainment. Cea mai mare problema cu astfel de studii este ca datele sunt trimise de propietari, ceea ce ii cretin pentru ca ei pot pune la defect orice li se pare lor ca nu se comporta optim, chiar daca acel lucru nu e neaparat defect. Spre exemplu, in America marca Cadillac a fost punctata cu defecte de clientii care spuneau ca sistemul de infotainment este mult prea incet, desi asta nu era o problema de fiabilitate pentru ca acel sistem este lent din fabrica. De asemenea, daca nu-ti place cum schimba transmisia automata, o poti trece la probleme, chiar daca ea asa e din fabrica. Fara un diagnostic profesionist, nu poti lasa astfel de studii pe mana tuturor amatorilor.
    Studiu de fiabilitate în Marea Britanie: Skoda, Kia şi Suzuki în frunte; Dacia, Audi şi BMW dezamăgesc
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău