• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Un rahat inutil !
    Audi RS7 Piloted Driving: noua versiune anticipează tehnologia prin care viitorul A8 se va conduce singur pe circuit
  • Nu-i nici o placa obosita. C si S-ul intotdeauna au semanat mult. Dar E-Class intotdeauna a fost diferit si distinctiv. Dar acuma din pacat si Mercedes sau dat pe Matrioska sau "same sausage different lengths", ceea ce-i destul de penibil. Plus ca ii cam nasoala toata tehnologia asta. De exemplu, poate o functiona in vest chestia cu volanul are vireaza singur sa evite obiecte de pe drum, dar in Romania, unde sunt cai, magari, carute, caini, oi, vaci, betivi, tigani, etc pe drum, chiar o sa stie sistemul asta cum sa le evite mai bine. Daca incercand sa evite ceva, ma arunca in fata unui tir? Si ce prostie cretina cu cheia telefon. Daca o scap jos pe asfalt si se sparge si nu mai functioneaza. Atunci eu ce fac? O gramada de balarii inutile. Mai bine nu erau lenesi si investeau in imbunatatirea protectie structurale oferite de masina, si inovau cu adevarat la design si comfort, fara electronice inutile.
    Tehnologiile revoluționare pregătite pentru viitorul Mercedes E-Klasse: 84 de LED-uri și telefon mobil în loc de cheie
  • Hahah, te asigur ca nu-s mafia. Poate ca avem amandoi opinii ofensatoare uneori, el fiind troll de meserie iar eu doar un amator, dar nu suntem aceiasi persoana.
    Viitorul Toyota Prius, anticipat deja de o serie de imagini neoficiale
  • Ivanovici draga, hai sa fim realisti. Tu mi-ai dat exemplele Sequoia, Tundra, 4Runner, Camry si Avalon, din care numai Camry pot spune ca arata discutabil. Restul sunt okay, desi cam invechite ca design. Ai uitat sa mentionezi de facelift-ul la Prius V, care are gura de aspirator in fata in mod indiscutabil, de noua si mirobolanta Mirai, care este aproape universal recunoscuta ca una dintre cele mai inestetice masini facute vreodata, de Yaris facelift, care are din nou o grila de aspirator disproportionata si inestetica, de Venza care se dorea ceva crossover coupe dar e la fel de urata ca BMW X6 (si oricare alt crossover coupe) si Sienna care-i minivan deci se intelege ca nu-i foarte estetica. Design-ul asta ciudat cu gura aia frontala disproportionat de mare, merge la Lexus ceva mai bine. Nu ma intelege gresit, Toyota a facut si inca face si masini frumoase. Dar noua tema de design implementata in ultimii ani a aparut in urma plangerilor publicului ca masinile lor erau prea plictisitoare, iar acum sunt prea polarizante si arata ca niste personaje anime. Japonezii pot face masini superbe, daca ne uitam la Mazda, sau la modele mai vechi de la diverse marci, dar in prezent Toyota face masini in general urate, iar alea care arata mai bine sunt fie modele mai vechi, fie pentru Europa.
    Viitorul Toyota Prius, anticipat deja de o serie de imagini neoficiale
  • Is fan GM, dar astia care le fac reclamele is cretini.
    Chevrolet atacă Ford într-o reclamă subliminală, în care vedeta este un urs Grizzly
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău