Tehnologiile revoluționare pregătite pentru viitorul Mercedes E-Klasse: 84 de LED-uri și telefon mobil în loc de cheie

de Bogdan Mirică
Luni, 13.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a dat publicității o serie de informații despre numeroasele tehnologii pregătit pentru a cincea generație E-Klasse. pe listă se află chiar și o protecție a auzului pasagerilor în caz de impact.

După ce ne-a demonstrat cât de simplu va putea fi parcat viitorul E-Klasse cu ajutorul unui telefon mobil, Mercedes continuă să promoveze tehnologiile pe care le va instala pe rivalul lui BMW Seria 5.

Noua Clasă E este așteptată în primăvara anului viitor cu un total de nouă tehnologii oferite în premieră pe un Mercedes, prin urmare, a cincea generație a modelului german va fi unul dintre cele mai avansate vehicule din segmentul premium.

Direcție care evită singură obstacolele

Sistemele de siguranță vor fi concentrate sub denumirea Intelligent Drive Next Level și va include, pe lângă tehnologii cu care deja ne-am obișnuit, și asistarea direcției pentru a evita un obstacol sau chiar un accident. Va exista și o protecție pentru auzul pasagerilor în cazul impactului, dar și un sistem care va deplasa scaunul șoferului sau pasagerului în cazul unei lovituri laterale.

Cum era și normal, noul Mercedes E-Klasse va fi tot mai aproape de ideea unei mașini autonome.

Mulțumită sistemului Steering Pilot, modelul german va putea să se conducă singur pe autostradă, păstrând banda de rulare, până la o viteză de 130 de km/h. Tehnologia Distance Pilot Distronic va păstra o distanță prestabilită față de vehiculul din față până la o viteză de 200 de km/h.

Cheie înlocuită de un telefon mobil

Urmareste Automarket
Noua generație Mercedes E-Klasse va fi și un adevărat centru de comunicații, fiind capabil să schimbe informații cu mașini similare aflate în trafic.
Funcția se va numi Car-to-X și va afla detalii despre trafic, condiții de drum și amplasarea radarelor de la modele compatibile, adică echipate cu o tehnologie similară de comunicare.

Pe lângă aceste sisteme de siguranță, noul Mercedes E-Klasse va beneficia și de tehnologia NFC (Near Field Communication), care va permite proprietarului să deschidă, să pornescă sau să închidă mașina cu ajutorul telefonului mobil, fără a avea nevoie de clasica cheie. Telefonul poate fi folosit pentru deschiderea automobilului chiar și atunci când bateria este epuizată.

Pe timp de noapte, Mercedes va fi capabil să ofere unul dintre cele mai inteligente și mai eficiente sisteme de iluminare. Germanii au pregătit faruri frontale cu 84 de LED-uri pentru a adapta cât mai bine fasciculul luminos la traficul din sens opus.

Comentarii (8)

  • Nicio surpriză la design. După micul S (clasa C), îl avem pe S cel mediu (clasa E). Nici nu știu de ce îl mai camuflează atât.
    17 18
  • business class
    @Moldovean
    Aceeasi placa obosita. Ce te asteptati la segmentele pe care le reprezinta? Eu mai degraba as fi fascinat de tehnologiile pe care leincorporeaza.
    20 5
  • Nu-i nici o placa obosita. C si S-ul intotdeauna au semanat mult. Dar E-Class intotdeauna a fost diferit si distinctiv. Dar acuma din pacat si Mercedes sau dat pe Matrioska sau "same sausage different lengths", ceea ce-i destul de penibil. Plus ca ii cam nasoala toata tehnologia asta. De exemplu, poate o functiona in vest chestia cu volanul are vireaza singur sa evite obiecte de pe drum, dar in Romania, unde sunt cai, magari, carute, caini, oi, vaci, betivi, tigani, etc pe drum, chiar o sa stie sistemul asta cum sa le evite mai bine. Daca incercand sa evite ceva, ma arunca in fata unui tir? Si ce prostie cretina cu cheia telefon. Daca o scap jos pe asfalt si se sparge si nu mai functioneaza. Atunci eu ce fac? O gramada de balarii inutile. Mai bine nu erau lenesi si investeau in imbunatatirea protectie structurale oferite de masina, si inovau cu adevarat la design si comfort, fara electronice inutile.
    13 19
  • @Sam93
    Poti porni prin intermediul smartphone-ului(propriu, nu oferit de Mercedes), dar ai si cheie clasica. Unii stiu ca functioneaza toate tehnologiile prost inainte de a fi lansata masina. Banuiesc ca stii si ca la Toyota vor merge mai bine, asa cum ne tot oboseste constant un mare cunoscator. Bineinteles", asta dupa 10 ani, cand vor aparea aceste "tehnologii proaste si la Toyota.
    12 1
  • @Sam93 mergi cu un S60 / V40 si vei vedea ca detectarea de cai / carute / oi si alte asemenea chiar functioneaza foarte bine. La fel si franarea automata. Nu vad de ce nu ar functiona si la MB.
    Cat despre scapat telefonul... vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca-s acri :)
    19 3
  • Bai dumbrava minunata, eu nu vorbeam doar de detectarea lor. In articol scrie clar ca masina ii capabila sa evite astfel de obstacole singura, in mod activ. Deci intoarce ea volanul. Pai de unde stiu eu ca nu ma baga in fata unui tir din greseala ? Spre exemplu, pe contrasens, de dupa curba, vine cu viteza un tir, si masina vireaza in fata lui ca sa evite un pieton.
    3 15
  • Calm domnilor, calm, ca legislatia nu permite decat interventii minore ale computerului de bord asupra directiei ... nu o sa dai o tura de parc cu masina in mod autonom doar pentru ca ti-a sarit un betiv in fata. In cel mai bun caz masina va evita obstacole mici, ce ii permit ramanerea pe banda de circulatie (sau, poate, aceti impresia ca inginerii aia de fac masini sunt niste imbecili ?)

    Ca aspect, Clasa E, s-a incadrat mereu in gama MB fiind in acelasi timp diferita. Viitoarea versiune o sa arate bine, ca inca nu am vazut un MB care sa nu arate bine, si se va integra in gama conform "viziunii" actuale a grupului Daimler, nu conform dorintelor unor pustani comentatori pe forumuri. nu uitati ca media de varsta a clientilor MB este de peste 40 ani.

    Farurile cu cele 20292843848922milioane de leduri sunt ok, dar vin tarziu la MB fata de concurenta. Un lucru este bun - ne mutam usurel de pe becurile halogen/xenon catre LED si LASER.
    13 1
  • E foarte greu sa-ti dai seama ca daca masina detecteaza un pieton neatent, la fel de bine detecteaza si traficul din sens invers. Cu atat mai mult cu cat exista de ani de zile tehnologia care permite sa circuli cu faza lunga permanent si sa nu orbesti traficul. Din ambele sensuri.

    Am un coleg care a trecut de la acura la Mercedes. Pacat ca nu pot sa-i postez comentariile despre tehnologiile astea "proaste si inutile". Nu mai vorbesc de comparatiile directe ca iar schimbam natura site-ului, din auto in mocirla..
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru