La o întâlnire recentă cu dealerii din Las Vegas, directorul executiv Mercedes-Benz USA, Adam Chamberlain, a prezentat modul în care compania intenționează să atingă acest obiectiv. O parte esențială a strategiei este lansarea agresivă de noi modele.
Mercedes-Benz are în pregătire mai multe modele destinate pieței americane, atât cu motoare termice, cât și electrice. Acestea includ viitorul sedan CLA, un SUV electric GLC, un „baby” G-Class compact și un sedan de performanță cu peste 1.000 de cai-putere.
Compania a prezentat, de asemenea, versiuni actualizate ale SUV-urilor GLE și GLS, care sunt așteptate să debuteze în următorii ani.

Chamberlain a spus că SUV-urile noi sau restilizate, precum GLC, GLE și GLS, ar trebui să reprezinte aproximativ 55% din vânzările companiei germane în SUA până la sfârșitul deceniului, în creștere de la 40% anul trecut.
Totuși, atingerea pragului de 400.000 de unități nu va fi ușoară. Mercedes a vândut anul trecut aproximativ 325.000 de vehicule de pasageri în SUA, incluzând și vânzările către flote, ocupând locul al treilea după BMW (371.000) și Lexus (345.000).
De fapt, Mercedes nu a mai condus piața premium din SUA din 2018.via Automotive News











Comentarii (1)