• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • @Scrooge Okay, obiectii pertinente, dar hai nici sa nu exageram incat sa zicem ca masina poate fi folosita numai in oras. In primul rand ca patria si acum ii plina de harburi care abia daca mai cu cateva zeci de cai si accelereaza cu viteza trenului. In al doilea rand, cum naiba pot circula in afara localitatii aia cu dube si utilitare care accelereaza pana la suta in peste 15 secunde? Masina de care vorbim noi are o acceleratie oficiala de 12.9 secunde. Multe masini de segment superior au avut motorizari de baza cu performante similare, daca nu chiar mai slabe. Sunt o gramada de modele Opel care nu prind suta sub 14 secunde. Si inca o chestie. Cam ce drumuri ai in Romania unde mergi peste 100 la ora des. Ca masina ii chiar okay pana la 100. Si peste mergi rar pentru ca autostrazile sunt ca unicornii de rare. Deci chiar cred ca unii exagereaza cand spun ca nu poti folosi o masina noua care atinge suta in 12.9 in afara orasului, cand o buna parte din parcul auto romanesc nu reuseste sa aibe cifre mai bune.
    Fiat 500 facelift: schimbări minore la exterior și un interior modificat serios
  • Cu alte cuvinte, Citroen confirma planurile de renuntare la vanzari.
    Citroen renunță la suspensia hidraulică
  • @Vianu Tu ce ai cu Dodge Challenger bai gibonule? Defapt n-ai de-a face nimic nici cu o alta masina adevarata ca Ford Mustang. Mars si comenteaza la Toyota Prius, Tesla, sau ce alte rahaturi ecologice te excita pe tine.
    Deşi nu a apărut în showroom-uri, noul Mustang are deja peste 40 de clienţi în România
  • Eu am folosit o anumita perioada o Toyota Yaris din 2003, motorizare 998 cmc, 68 de cai. Masina foarte usoara, bineinteles. La performante dinamice mari nu te poti astepta. Dar cam si exagerati unii dintre voi. Am fost 4 oameni in ea, si cam facut depasiri la tiruri care aveau ceva viteza si ele, pe un drum cu lini drepte foarte scurte. Masina e ok. Am mers cu ea si pe serpentine si tragea si in a 2-a in viraje extrem de stranse. Am mers si 5 oameni si bagaje full la viteze de peste 100 la ora. Consumul mediu 4,5. Sincer nu stiu ce va plangeti atata. Cum sa nu poti utiliza o asemenea masina in afara orasului. Daciile alea vechi cu 50 de cai de noi cu le puteati utiliza? Parca v-ati nascut toti in BMW, asa vorbiti.
    Fiat 500 facelift: schimbări minore la exterior și un interior modificat serios
  • Problema cu masinile electrice nu-i autonomia. Ceva ce idiotii astia de la Nissan se pare ca nu inteleg. Problema is timpii de incarcare. Nimanui nu-i place sa stea 12 ore sa-si incarce masina. Chiar si la o Tesla, iti ia mai bine de 1 ora la un supercharger de-al lor. Pe cand sa alimentezi o masina cu benzina iti ia 2 minute. Si sunt sigur ca multi ar prefera sa aiba o autonomie de 150-200 de km, dar sa se incarce masina in 5 minute, in comparatie cu o autonomie de 500 de km dar care necesita einspe ore de incarcare.
    Viitorul Nissan Leaf anunţă revoluţia electricelor: autonomie de peste 500 de kilometri
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău