• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Schubler

  • Membru din 27.04.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Dovada mail trimis DIGI: Calificari LIVE From: Daniel [Chat now] To: formula1@digisport.ro Sustin si eu solicitarea celorlalti FANI F1 de a vedea calificarile LIVE mai ales acum cand interzicerea engine mapping diferit calificari fata de cursa poate produce f mult spactacol sambata... In speranta ca in sfarsit cineva va respecta si Fanii F1 asa cum fanii fotbalului sunt respectati cu transmisiuni LIVE prelungite peste spatiul alocat in caz de prelungiri, va rog alocati spatiu si pentru noi in grila dvs de programe pt transmisiuni Live. Nu ne simtim deloc confortabil fiind aruncati pe locul 3 pe lista dvs de prioritati Avem asteptari mari de la voi, draga echipa Digi. Nu ne dezamagiti si voi. Miki Alexandrescu a fost un stres suficient pentru nervii nostrii atatia ani, nu vrem alt gen de stres. Cu respect, Daniel
    Europa, antrenamente 1: Webber, cel mai bun timp
  • Vettel a experiementat setarile pentru Silverstone, sunt multe confirmari in acest sens... insa si Merc par ca nu sunt cu setarea obisnuita avand in vedere ca masina nu avea pic de balans si lipsa mare de aderenta - varianta oficiala fiiind ca testeaza un sistem DRS imbunatatit desi ei sunt creditati deja cu cel mai bun DRS din Formula 1- personal, nu i-am vazut pe pilotii Merc utilizand DRS asa ca merg pe varianta ca au testat similar Vettel... Vom avea imaginea clara in a doua sesiune si confirmarea in acelasi timp. Deasemenea, ATENTIE: Hamilton nu a avut DRS functional pe toata perioada calificarilor si totusi nu a scos un timp deloc rau avand in vedere acest handicap... cat despre Ferrari, imi miroase a weekend bun pentru ei paramd ca sunt competitivi avand in vedere ca se plangeau in trecut ca nu reusesc sa fie performanti pe pneuri mai dure ca si compozitie. In fine... e doar FP1
    Europa, antrenamente 1: Webber, cel mai bun timp
  • Am vazut. Le urez succes! Am unde sa vad Formula 1. Nu-mi mai bat capul cu ei! Sa dea si filme porno daca vor la ora cursei si tot nu-mi pasa ce fac!
    Avancronica Marelui Premiu de Formula 1 al Europei
  • Transmit calificarile, ba mai mult le transmit si in reluare ca bonus! Mai cititi inca o data mai sus... Eu unul m-am lasat de digisport... am alte solutii paralele mult mai interesante. Cine cunoaste, ma-ntelege de ce! Daca tot aloc 7 ore pe weekend Formulei 1 macar sa vad profesionalism la cel mai inalt nivel la lucru!
    Avancronica Marelui Premiu de Formula 1 al Europei
  • Si eu am fost de parere initial ca Hamilton a fost vinovat... insa am vazut sambata trecuta cursa inca o data full onboard de pe net... si mi-am schimbat parerea... Button l-a vazut mai mult ca sigur si chiar declaratiile lor si ale lui Whitmars, inclusiv scuzele lui Button indica faptul ca l-a vazut. Toti ceilalti piloti din pluton vedeau in oglinzi si aveau manevre defensive in consecinta numai Button nu? Button Gresise virajul - intrase prea mult in prima parte a combinatiei de viraje si pierduse mult la iesirea din a doua parte, primul instinct fiind sa se uite in oglinzi imediat la iesire cand era pe linie dreapta, cand Hamilton deja era lipit de el... stia ca -l are pe Hamilton in spate... si totusi... E bine sa vezi cursa full onboard, macar primele tururi si parerea overall se va schimba... Manevre defensive, pe aceeasi pista si cu Hamilton in spate a avut si Schumacher cu Hamilton, cu cateva tururi inainte cand cantitatea de apa era mai mare... Schumacher cum l-a vazut, in timp ce Button nu reusea sa-l vada dupa cateva tururi in care trasa ideala deja era mai putin incarcata de apa? Intr-adevar trasa ideala era pe unde a vrut Hamilton sa treaca, insa trasa ideala nu era atat de aproape de zid... Button era deja cu o treime de masina in afara trasei ideale, dincolo de liniile care delimitau locurile pe grila de start, in timp ce ceilalti calcau peste liniile care delimitau locurile pe grila de start - vezi rotile lui Schumacher in fata lui pe reluari. Deasemenea... Button misca volanul brutal si are manevra defensiva IMEDIAT, ce Hamilton are manevra de atac... Uitati-va cu atentie. Foarte mare atentie! Va mai dau o data filmul de pe youtube din alt unghi... http://www.youtube.com/watch?v=kOz6RqRTcQ0 Deasemenea: Comentariile mele stau marturie ca i-am luat apararea lui Button si l-am acuzat pe Hamilton insa ... lucrurile au stat altfel
    Red Bull: "Noul regulament este îndreptat împotriva noastră"
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău