• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Schubler

  • Membru din 27.04.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • Ai dreptate... va afecta toate echipele, dar nu atat de mult cat va afecta RedBull... Setarea motorului este in legatura directa cu blown diffuserul, doua detalii care au stat la baza speculatiilor legate de competitivitatea superioara a monopostului RedBull, inca din preseason testing. E logic ca o masura de acest gen, sa afecteze pe cel care are avantajul cel mai mare dat de exploatarea cea mai eficienta a acestor doua detalii: engine mapping si blown diffusor.
    Schimbarea setărilor motorului, interzisă intre calificări şi cursă
  • Daca reuseste sa-si stapaneasca pornirile de armasar turbat cand e in monopost in dueluri cu alti piloti, sunt sanse ca Hamilton sa aduca din nou victorii si podiumuri. In ritmul si dupa modelul in care a pilotat in ultimele doua curse va avea doar de pierdut... pentru ca spectacolul pe care il face, oricat de atractiv este la TV pt fanii lui si o parte din fanii altora, nu-i aduce puncte... si va pierde definitiv contactul cu Vettel in campionat deja aflandu-se la aprox jumatate din punctele neamtului.
    Hamilton, convins că McLaren deţine cel mai rapid monopost
  • FIA am impresia ca vrea sa ingroape ideile inovatoare Newey&Co pe care nimeni nu reuseste sa le copieze si sa-l trimita inapoi la plansa de desen... Anuleaza avantaje RedBull, unu cate unu pana ii face sa se lupte in pluton. Nu asa trebuia procedat... Deja devine prea evidenta ofensiva impotriva RedBull si nu pare prea corecta modalitatea de abordare, mai ales ca suntem in mijlocul campionatului... Corect nu e pt ca Brawn GP nu a beneficiat de acelasi tratament in 2009 ci le-a fost permis double diffuser si pana au copiat ceilalti era deja castigatori de campionat. Daca masurile astea nu-i vor incetini, FIA deja da impresia ca urmeaza sa lege remorca incarcata cu beton de monopostul RedBull, sa-i puna sa plece in cursa cu un dezavantaj de un tur sau cu cauciucuri de vreme extrema pe uscat si invers pe ploaie.
    Schimbarea setărilor motorului, interzisă intre calificări şi cursă
  • Daca nu taiau blown diffuserul de la Silverstone, la Monza zburau din nou monoposturile la viteze record... insa, FIA e hotarata sa mizeze pe siguranta din ce in ce mai puternic si ce se vede e rezultatul
    Ecclestone vrea să blocheze introducerea motoarelor turbo în 2013
  • Completare: Initiativa se incurajeaza, nu se critica, ignorantilor! Doar asa va motivati sursa de informatii sa vina cu mai multe alte info, eventual sa investeasca mai mult pt deliciul celor cu adevarat interesati. Formula 1, monopostul e o gramada de campanii de marketing ambulanta. Ce mi-e ca mentioneaza Mobil 1 pe langa sute de alte brand-uri prezente in toata Formula 1. A obtinut un interviul dorit! E suficient! Felicitari! Sunt doar un site! Ce se putea mai mult de-atat? Sa-l rapeasca pe Hamilton??? Ce mi-e scarba cand vad fraieri critici ca voi, care vorbesc cand nu trebuie!
    Exclusiv: Hamilton crede că ar fi competitiv în orice competiţie de motorsport
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău