• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ScorpyonVAG

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1155 in total
  • Ce ironic pare. Altii se chinuie sa ajunga la 250km/h si nu mai au forta necesara, iar un Veyron nu poate trece de 450km/h ca nu ii rezista anvelopele. :))
    Un nou Bugatti Veyron de 1.500 CP ar putea fi lansat anul viitor
  • Alfa este pe cale de disparitie. Imi placeau aspecturile brutale oferite de 159, 156, 166, 164. Acuma cu Mi'to si Giulietta nu prea mai au sanse. Mie nu-mi plac. Sunt prea feminine. Arata ca o broasca sau ceva urat. Nici nu se compara cu agresivitatea ce o arata 159 si cand statea pe loc, doar cat de lata era si ce bine arata cu niste jante pe 17-18".
    POVEŞTI AUTO: Trifoiul verde cu patru foi împlineşte 90 de ani pe maşinile Alfa Romeo
  • Poate vi se pare interesant: Cel mai puternic motor din F1 In "era turbo", intre 1983 si 1988, motoarele au depasit 1.000 de cai-putere. Propulsorul BMW in patru cilindri care i-a adus titlul in 1983 lui Piquet avea aproape 1.500 si o turatie maxima de 11.000 de rotatii pe minut. Cu acest motor s-au depasit 351 kilometri pe ora. Pare aproape incredibil, dar cel mai puternic motor din F1 se baza pe unul de serie. A fost luat de la modelul BMW 2002 lansat in 1969 si i s-a micsorat capacitatea de la 2 la 1,5 litri. S-au ales doar motoarele care parcursesera peste 100.000 de kilometri, pentru a se reduce tensiunile interne. Mai tirziu, BMW a inventat un tratament special pentru a evita folosirea motoarelor uzate. Combustibilul folosit era unul special, pentru a impiedica propulsorul sa explodeze. Era produs de o rafinarie germana pe baza unei retete secrete inventate de nazisti pentru industria de razboi.
    Renault a prezentat oficial motorul V6 Turbo pentru sezoanele viitoare ale Formulei 1
  • @tzenu_bmw: cu sezon ce trece, F1 isi pierde farmecul. Nu mai este ce era cand era Mika si MSC. Ferarri era Ferarri, nu se facea de ras cum se face acuma. Asteptam cu foarte mult entuziasm urmatoare cursa, pe cand acuma cu atatea sisteme si atatea bariere, nu mai are nici un farmec. @Unul: poate sa scada cu 3k, insa si cilindreea este mai mica si are si turbo. Deci compara in viata reala un 2.4 aspirat vs 1.6 turbo , care sunt folosite intens sa vezi care e mai fiabil.
    Renault a prezentat oficial motorul V6 Turbo pentru sezoanele viitoare ale Formulei 1
  • Mi se pare cam greu sa scada din schimbul de 8 motoare pe sezon la 5 motoare. Deoarece are si cilindree mai mica, este si supraalimentat. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum va suna. V8 de 2.4 litrii era extraordinar.
    Renault a prezentat oficial motorul V6 Turbo pentru sezoanele viitoare ale Formulei 1
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Masini normale pentru oameni normali
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cate putin din fiecare
  • MASINA LA CARE VISEZ Creatia mea :))
  • TOP MASINI 1. Prea multe !
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău