• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sharks

  • Membru din 01.05.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • IN SFARSIT: o masina FRUMOASA de la Renault! Bravo lor, uite ca se poate! Da. Transmite toata emotia si eleganta pe care era in stare sa o transmita numai Peugeot-ul din aceeasi tara.
    Renault Clio 4: prima imagine oficială
  • 2012 Fabia Sedan. Atââââ!
    Skoda Rapid, imagini şi informaţii noi
  • Design... hmm. Fata e frumoasa, interiorul este superb, bun gust si rafinat (chiar daca celor de la AutoExpress nu prea le-a placut) dar SPATELE... spatele este dezastru! N-are pic de personalitate, parca ar fi de Polo sau Golf, dar stai! Parca l-ai mai vazut la o alta masina, oare care??? Parerea mea, nu aruncati cu pietre... cu manute rosii, da!:)
    AutoExpress testează noul Mercedes-Benz A-Klasse
  • Masina batraneasca... hm... Bogdan, ai cam dat tonul la o interpretare subiectiva cam proasta... E drept, nici pentru bussinesmani nu e, o vad mai curand ca masina contabililor prosperi. Are cateva atuuri (materiale de calitate, lipsa tunelului median pentru locurile din spate, spatiu mare in spate), dar pretul nu este printre ele. Afisajele bordului nu se ridica nici la nivelul anului 2007, noroc cu displayul central cu navigatie si back-view ca mai spala din rusine... (indicatoarele de combustibil si de temperatura sunt penale, copie dupa Logan). Dupa parerea mea, managerii Toyotei au vrut sa investeasca cat mai putin in face-lift, altfel nu inteleg de ce l-au mai facut!
    Modernismul vârstei a doua
  • Cred ca americanii au aflat ca exista motoare cu cilindreea mai mica de 2 litrii exact cu Voltul... Pana la el, motoarele mai mici de 2 litrii erau mai putin credibile decat extraterestrii! 1.Acum, pentru piata americana o fi OK. E posibil. Ce nu inteleg eu este de ce i-ar trebui un motor mai puternic la un hibrid care foloseste motorul termic DOAR pentru a genera electricitate! Parca era vorba de economie, nu? 2.Pun pariu ca posesorii actualului Volt se simt inselati, frustati si ciudosi... exact de ce au nevoie ca sa-si schimbe masinile cu "new and improved" Chevy Volt! Marketingul masii de treaba...
    Chevrolet Volt ar putea avea un motor pe benzină mai puternic din 2014
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău