am vazut raportul celor de la SkyF1 despre testul de la Jerez
Newey a facut o treaba foarte buna din punct de vedere aerodynamic, dar partea posterioara a masinii l-a facut foarte ingust (pentru a imbunatati fluxul aerului catre aripa spate), si componentele motorului Renault (inclusive cele 2 baterii ERS) au nevoie de mai multa racire decat cel planificat)
asa ca sau modifica partea posterioara si pierde la aerodinamica (probabil asa va face), sau Renault modifica unitatile de depozitare ERS (foarte improbabil) sau imbunatatesc radiatoarele si celalate componente de racire (o vor dezvolta in timpul sezonului)
cert este ca vor rezolva problema, intrebarea este cand si cum ...
Ferrari are sistemul de racire cel mai performant si una dintre cele mai usoare masini (cca cu 4 kg mai usor decat ceilalti), teoretic poate fi considerat cel mai fiabil si probabil cel mai efficient la consum
MB pare sa aiba pachetul aerodynamic cel bun la ora actuala, un system de racire bun si probabil cel mai bun motor, dar este posibil sa fie mai greu decat restul masinilor
McLaren are atuul acelor suspensii spate inovatoare care ii vor acorda cea mai mare stabilitate in virajele de viteza (si la parasirea virajelor lente)
faptul ca echipele mari (Ferrari, MG si RBR) deja testeaza in tunele de vant variantele lor tinde sa convinga ca vor fi decalarate legale de FIA (singura problema care poate sa o faca illegal este daca se dovedeste ca functia principal al elementului este una aerodinamica si nu de suspensie in timp ce in raportul tehnic este declarat suspensie)
va fi interesant testul din Bahrein, acolo vor merge deja pe timpi. vor testa cauciucurile
vom vedea daca Ferrari si MB raman favoritii, McLaren calul negru(suspriza) si dc RBR ramane sau nu in urma lor
2014 se anunta interesant :))))
de accord cu klausnake
in viitorul apropiat MB pare un pariu mai bun :)
cel puitin pe moment MB, Ferrari si McLaren stau cel mai bine ...
poate anul acesta campionatul se va decide intre ei?fara RBR? mama ce trist o sa fiu :))))))
P.S.
poate ca McLaren il vrea pe Alonso, invers nu este asa de sigur
am uitat ceva
sursa care este precizata la finele articolului, intradevar spune "in stil Can Can" ca Bernie vrea sa ajute Ferrari (desi in titlu spune clar ca nu despre acesta este vorba)
http://www.cityam.com/article/1391474430/exclusive-double-points-rule-because-ferrari-failing-says-eccelstone
mai departe in stire scrie ca defapt este vina lor (Ferrari)
inainte sa publicati o stire verificati si voi ce are de spus SkyF1, BBC Sports sau Planet F1
ei sunt "cat de cat" de incredere
@Sunci
ai dreptate ... nu am citit toate postarile
in fine ... comentul este la adresa redactiei Automarket ... au transmis stirea "personalizat" sau "denaturat" si nu cum a fost publicat in presa de referinta
http://www.planetf1.com/news/3213/9149576/Bernie-Blames-Ferrari-For-Double-Points
Go Kimi!
Go Fernando!
Titlul la Ferrari!
tot una care dintre ei o ia
(poate si-l impart in mod corect 50-50, anul acesta ia titlul unul, anul viitor celalalt) :))))
Forza Rossa!
Ultimele comentarii
720 in total