• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • am vazut raportul celor de la SkyF1 despre testul de la Jerez Newey a facut o treaba foarte buna din punct de vedere aerodynamic, dar partea posterioara a masinii l-a facut foarte ingust (pentru a imbunatati fluxul aerului catre aripa spate), si componentele motorului Renault (inclusive cele 2 baterii ERS) au nevoie de mai multa racire decat cel planificat) asa ca sau modifica partea posterioara si pierde la aerodinamica (probabil asa va face), sau Renault modifica unitatile de depozitare ERS (foarte improbabil) sau imbunatatesc radiatoarele si celalate componente de racire (o vor dezvolta in timpul sezonului) cert este ca vor rezolva problema, intrebarea este cand si cum ... Ferrari are sistemul de racire cel mai performant si una dintre cele mai usoare masini (cca cu 4 kg mai usor decat ceilalti), teoretic poate fi considerat cel mai fiabil si probabil cel mai efficient la consum MB pare sa aiba pachetul aerodynamic cel bun la ora actuala, un system de racire bun si probabil cel mai bun motor, dar este posibil sa fie mai greu decat restul masinilor McLaren are atuul acelor suspensii spate inovatoare care ii vor acorda cea mai mare stabilitate in virajele de viteza (si la parasirea virajelor lente) faptul ca echipele mari (Ferrari, MG si RBR) deja testeaza in tunele de vant variantele lor tinde sa convinga ca vor fi decalarate legale de FIA (singura problema care poate sa o faca illegal este daca se dovedeste ca functia principal al elementului este una aerodinamica si nu de suspensie in timp ce in raportul tehnic este declarat suspensie) va fi interesant testul din Bahrein, acolo vor merge deja pe timpi. vor testa cauciucurile vom vedea daca Ferrari si MB raman favoritii, McLaren calul negru(suspriza) si dc RBR ramane sau nu in urma lor 2014 se anunta interesant :))))
    Honda va investi la McLaren 100 de milioane de euro anual
  • de accord cu klausnake in viitorul apropiat MB pare un pariu mai bun :) cel puitin pe moment MB, Ferrari si McLaren stau cel mai bine ... poate anul acesta campionatul se va decide intre ei?fara RBR? mama ce trist o sa fiu :)))))) P.S. poate ca McLaren il vrea pe Alonso, invers nu este asa de sigur
    Honda va investi la McLaren 100 de milioane de euro anual
  • am uitat ceva sursa care este precizata la finele articolului, intradevar spune "in stil Can Can" ca Bernie vrea sa ajute Ferrari (desi in titlu spune clar ca nu despre acesta este vorba) http://www.cityam.com/article/1391474430/exclusive-double-points-rule-because-ferrari-failing-says-eccelstone mai departe in stire scrie ca defapt este vina lor (Ferrari) inainte sa publicati o stire verificati si voi ce are de spus SkyF1, BBC Sports sau Planet F1 ei sunt "cat de cat" de incredere
    Ecclestone a dublat punctele pentru ultima cursă pentru a ajuta Ferrari
  • @Sunci ai dreptate ... nu am citit toate postarile in fine ... comentul este la adresa redactiei Automarket ... au transmis stirea "personalizat" sau "denaturat" si nu cum a fost publicat in presa de referinta http://www.planetf1.com/news/3213/9149576/Bernie-Blames-Ferrari-For-Double-Points
    Ecclestone a dublat punctele pentru ultima cursă pentru a ajuta Ferrari
  • Go Kimi! Go Fernando! Titlul la Ferrari! tot una care dintre ei o ia (poate si-l impart in mod corect 50-50, anul acesta ia titlul unul, anul viitor celalalt) :)))) Forza Rossa!
    Alonso, conştient că trebuie să-l învingă pe Raikkonen pentru a putea câştiga titlul cu Ferrari
Pagina
12345...101102103...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău