• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • @ Mircea in primul rand cred in Ferrari ca sunt fan Ferrari ... asa cum tu crezi in McLaren in al doilea rand Alonos si Kimi sunt de departe perechea cea mai capabila de pe grila in al treilea rand, primul an 2014 paote fi afectat de probleme de fiabilitate ale motoarelor V6 (acest lucru au recunoscut toti cei 3 constructori de motoare) s-ar putea ca diferetele dintre masini sa fie foarte mici, RBR sa fie cel mai bun aerodynamic, MB si McLaren cei mai puternici, si poate Ferrari cel mai fiabil ... in conditiile acestea cu Alonso si Kimi care si dc primesc o caruta un pic mai proasta decat RBR, MB si McLaren, sunt capabili sa-l duca pana la titlu ... dar aceasta este o estimare subiectiva ceva concret vom vedea la Jerez si dupa la prima etapa din Australia
    Hamilton şi-a stabilit ca obiectiv să câştige titlul mondial în 2014
  • @Mircea nu stiu daca reveniea la MP-27 era o solutie pentru ei, trebuia totusi modificat conform regulamentului 2013 ca Whitmarsh sa lase balta MP-28 in China nu putea ... gandeste la consecintele de imagine ale lui si ale echipei ... in mod sigur a fost un dus rece pentru el. ai vazut decalratia lui Button din Januarie? Least accurate statement of the year: "This year's car is the best we've ever made" - Jenson Button, January 31, at the launch of the MP4-28; Runner-Up: "The one certainty is that Paddy will be part of the team for another year" - Martin Whitmarsh, January 31, six months before Lowe joined Mercedes. sursa: http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9042202/the-best-and-worst-of-formula-1-2013 ei chiar credeau in MP-28 se mai intampla sa pariezi pe calul schiop ... dar un cuvant cate o suta. eu imi mentin idea initiala ca dupa sezonul dezastru din 2013 echiap McLaren poate fi supriza din 2014 ... dar incontinuare ii accord doar a 4-a sansa la titlu dupa Ferrari, MB si RBR vedem ce va fi ... abia astept martie 2014! Forza Rossa!
    Hamilton şi-a stabilit ca obiectiv să câştige titlul mondial în 2014
  • pornind din premizele ce reprezinta schimabarea regulamentului, dar si clasamanetul anului 2013, eu consider ca patru echipe sunt in carti pentru titlul din 2014 Scuderia Ferrari Mercedes AMG Petronas F1 Team Infiniti Red Bull Racing McLaren Mercedes bineinteles eu votez alaturi de Ferrari care are avantajul liniei de piloti si al constructoruui de fabrica Motor+Sasiu, in plus au strans o echipa tehnica foarte capabila a doua sansa dau celor de la Mercedes, linie de piloti buna, deasemenea suint constructori de motor + sasiu, in plus vorba umbla ca vor avea motorul cel mai puternic eu zic ca Hamilton are motive sa fie pozitiv cei de la RBR sunt pe val ...clar, dar vom vedea daca valul continua sau se rupe avantajul cel mai mare este in continuare prezenta lui Newey, in schim linia de piloti nu este foarte puternic, Ricciardo inca nu a dezvaluit cat de bun poate sa fie intr-un RBR,oricum Vettel ramane unul dintre principalii candidate la titlu si in 2014 alt minus poate fi motoarele Renault, s-ar outea sa fie mai putin fiabile decat celor de la Mercedes si Ferrari, vom vedea schimabrea regulamentului poate insemna continuarea formei bune dar poate cauza si un regres daca noile reguli nu functioneaza bine cu schema bine invatata McLaren Paote fi surpiza sezonului, si din nimik sa inceapa in forta istorie au, bani au, ingineri au minusul reprezinta linia de piloti unde Button este foarte bun dar poate e un pic obosit si deja ramane in urma ca si performanta fata de restul canpionilor activi, Magnussen este catre deschisa, poate va fi genial poate va fi un esec, oricum McLaren nu al-ar fi pus in masina nr 2 dc nu ar fia rata ceva ce sa-i determine sa-l concedieze pe Perez. daca sunteti de acord ma bucur ... daca nu ... ar fi interesant de vazut si parerea altor fani, dar una corecta si nu umpluta cu "hater talk"
    Hamilton şi-a stabilit ca obiectiv să câştige titlul mondial în 2014
  • @Mircea esti simpatic in nebunia ta :))))) dar tot nu esti fan McLaren ... esti mai degraba hater Ferrari ... Ferrari a fost, este si va fi o echipa superioara echipei McLaren ... acesta nu schimba faptul ca este echipa a 2-a ca si succes in istoria F1 oricum mai degraba as vedea un McLaren luptand pentru campionat cu Ferrari decat RedBull ... sa speram ca in 2014 McLaren se va putea macar apropia de performantele echipelor de Top ... dc nu, nu stiu ce va pati saracul Mircea, intai paraseste echipa iubirea lui de o viata (Hamilton) si acuma echipa a devenit de pluton le doresc numai bine celor de la McLaren, sa se intoarca la locul lor bine meritat, locul 2 in spatele celor de la Ferrari, dar inaintea celor de la RedBull :) Forza Rossa!
    Vettel a câştigat la Interlagos cursa care pune punct erei motoarelor V8 de 2.4 litri în Formula 1
  • despre RBR eu chiar asteptam ca Weber sa castige ... in locul lui Horner ziceam un ultim multi 21 pt ei cursa nu a avut miza, titlul la piloti castigat, titlul la constuctori castigat ... pt un kkt de record ... cred ca era mai important o despartire prin victorie pacat ... Weber dc era in alta echipa sau tot la RBR cu alt coechipier ... poate prindea un titlu despre Ferrari so long Felipe, pacat k nu a prins podiumul, comisarii de cursa probabil aui plecat cu masina blindata de pe pista ... il cred pe Alonso ca il lasa sa urce pe podium, ii datora atat lui Massa astept sa vad comunicattul official despre noul sef de echipa Forza Alonso Forza Kimi Forza Rossa 2014!
    Vettel a câştigat la Interlagos cursa care pune punct erei motoarelor V8 de 2.4 litri în Formula 1
Pagina
12345...111112113...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău