• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • ar fi chiar sa fain sa fie asa eu inca sunt usor scpetic ... ... oricum cu sau fara Domenicale ... e tot una in schimb cu Brawn e alta poveste daca este adevarat, welcome back Ross!
    Brawn negociază revenirea la Ferrari în locul lui Domenicali
  • @ @soxy a fost etapa 11, in 25 Iulie, dar decalajul dintre Massa si Alonso era deja de 38 de puncte Alonos era pe locul 5 cu 123 de puncte si Massa pe 8 cu 85 de puncte Alonos avea de recuperate 34 de puncte fata de Hamilton, Massa avea 72 de puncte de recuperate ... Tu in locul echipei Ferrari, respective Domenicalli ai fi lasat cei 7 puncte la Massa?
    Massa: "Germania 2010, cel mai dificil moment al perioadei de la Ferrari"
  • @ @ALO a fost decizia corecta Massa a terminat pe locul 6 campionatul, nu avea sanse la titlu. daca Alonso castiga tiltul in 2010 si cu un punct diferenta, Massa putea macar sa zica k intradevar l-a ajutat cu acei 7 puncte pe Alonso sa devina campion, si atunci numai era momentul "cel mai dificil" asa ... ce sa zica ... in F1 sunt multe "ce ar fi fost daca" dc in 2008 lui Lewis Hamilton nu ii iese ultima tura din Brazilia, Massa era campion ... atunci pozitia lui in F1 era total diferit ii doresc bafta la Williams
    Massa: "Germania 2010, cel mai dificil moment al perioadei de la Ferrari"
  • ati preluat si voi o stire cui titlul aiurea ... Motezemolo zicea ca nu-I place sa numeasca piloti numarul unu si numarul doi ... acuma nici nu poate ... e norocos sa aiba doi piloti nr 1 Pacat ca nu mai traieste batranul Enzo ... Montezemolo cu Domenicali cu tot sunt sursa multor probleme incep sa semene cu perechea Gigi + MM incotro duc astia echipa Ferrari? spre ca Alonso, Alison si Kimi reuseasc sa treaca peste managementul defectuos al echipei Monte! nu-ti critica pilotii!!! adu-l pe Boullier sef de echipa!
    Ferrari susţine că Alonso nu este pilotul numărul 1 al echipei
  • la testele din iarna vor pilota pentru Ferrai Alonso, Kimi, Davide, Marc Gene si De la Rosa ... apoi daca la ei u sunt oameni care sa dezvolte masina atunci la nimeni nu este ... nu va inchiupuiti ca fara Masa Ferrari va fi in "criza" de dezvoltare ... si cu Massa la bord tot nu au rezolvat nimic ... nu la piloti este problema ... ne tot repetam ... dar asta este, problema este Domenicali si Domenicali si Domenicali si nu in ultimul rand Domenicali ...
    Massa dezvăluie cum au decurs negocierile cu Williams
Pagina
12345...112113114...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău