• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • sa precizam ceva Dc in 2012 Ferrari ar fi castigat titlul, Domenicali sub nicio forma nu ar fi fost declarat fenomen, ci nu ar mai fi iesit in evidenta, asa de clar, incompetenta lui ... fenomen ar fi fost doar ...Alonso
    Domenicali susţine că nu este responsabil pentru contra-performanţele Ferrari
  • pacat ca la mijlocul sezonului au avut probleme ... puteau sa incurce mai mult RBR a avut un start impecabil, Grosjean merita prima victorie, numai seamana cu pilotul ce a fost in 2012 ... pana la sf sezonului cred ca incaseaza prima victorie vedem daca elanul de la sf sezonului 2013 va continua in 2014 ...
    Grosjean: "Credeam că voi câştiga cursa de la Suzuka"
  • si dc a renuntat la titlu ... nu trebuia zis asa in public ... sa lupti pt locul 2 cu un Ferrari ... si dc masina nu poate ... nu-I de strigat in gura mare sunt de acord cu batranul Enzo, si dc nu merge masina ... show some respect Alonso parca cauta focul intentionat ... s-a inteles oare cu alta echipa? Cat despre comparatia intre Massa si Kimi ... no comment, ii bulshit
    Alonso: "Raikkonen nu este mai rapid decât Massa"
  • ecuatia este simpla se di statistici GP cu cele mai mari solicitati de combustibil (de ex Monaco sau Singapore) si se dimensioneaza dupa ele ... dupa parerea mea va fi la fel ca si anul acesta, cineva mai sus a amintit marimea rezervoriului, foarte correct la anul toti vor dimensioana rezervorul la max 100 de kg, si anul acesta atat carburant putea sa consume cat incapea in rezervor ...poate unii aveau rezervor mai mare altii mai mic dar nu cred ca difera semnificstiv caci fiecare gram conteaza in F1, asa ca eu nu ma astept ca acestea limitare de carburant sa joace un rol decisiv in sezonul urmator ... mai degraba vad un "challenge" de a face un motor la care sa nu aibanevoie de 100 kg de carburant pe cursa, acolo se pot castiga secunde pretioase vom vedea in martie 2014 ... I can't wait for 2014 season!
    Ferrari: "În 2014, pilotajul la consum ar putea fi mai avantajos despre performanţa brută"
  • ce rost mai au astfel de declarati ... ? iar si iar se spune ceea ce este evident ... vreti sa ziceti sa nu ne mai uitam la cele 5 curse ramase ca oricum toti v-ati dat batuti?
    Alonso: "Este un miracol că suntem încă în lupta pentru titlu"
Pagina
12345...119120121...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău