• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • Comment off topic poze cu sediul F1 al lui Haas, interesant :) http://efpluszegy.reblog.hu/ime-grosjean-uj-munkahelye-belulrol
    Force India vrea să lupte de la egal la egal cu Williams în finalul sezonului
  • Bernie s-a bagat si sa salveze Lotus ... mosu-i imbecil dar si el stie ca imaginea F1 va suferi daca o echipa cu 4 titluri paraseste competitia pe motivul ca "nu a gasit cine sa-i dea motoare" (mai ales k este vb de 2 echipe) aici deja imaginea lui ca si "patron" de business va suferi Parerea mea personala MB nu va da motoare la RBR (are stabilit un nr limitat de echipe clienti, si anume 3) Lotus se intoarce la Renault si cu Manor deja au semnat dc conducerea Daimler va decide altfel at au sanse dar ar insemna sa furnizere motoare pentru inca 2 echipe, ceea ce insemana ca vor fi 6 echipe motorizate de MB pe grila, adica cel putin 24 de unitati vor trebui produse pentru a acoperi un sezon, s-ar putea sa fie mult desi MB daca le produce la un pret bun va incasa profit frumos, dar sa nu uitam ca RBR are tendinta sa-si "verse" supararea pe furnizorul de motoare, in cazul in care ceva nu merge bine, dc merge bine si MB ia bataie de la un "client" iarasi nu-i bine dpdv MK asa ca aceasta afacere pentru MB pare sa fie un lose - lose in schimb ... daca ingroapa securea cu Renault care are 37 de jetoane disponbile pentru 2016 (mai mult decat oricare alta echipa) s-ar putea sa aiba in 2016 un motor competitiv, defapt se poate ca RE a urmarit tot sezonul conservarea jetoanelor ca la anul cand va concura din nou cu propria echipa sa poate ia de la 0 cu un motor complet nou STR ... acolo s-ar putea sa accepte un deal Ferrari cu motoare seria B, in cazul in care lucrurile nu se schimba cu Renault, motoarele Ferrari raman o varianta eu cred ca dupa cursa din Rusia lucrurile se vor aseza, si nu o sa ma mire faptul ca RBR sa anunte ca divortul de Renault serveste doar la incheierea unui alfel de acord, tot cu Renault oricum, faptul ca si RBR si STR sa disapare de pe scena F1 pe astfel de motiv, nu va fi permis de conducerea F1, in cel mai rau caz ii vor "forta" pe MB si Ferrari sa le acorde unitatile de propulsie cerute Forza Ferrari!
    Red Bull susţine că a reluat negocierile cu Mercedes pentru motoare
  • eu zic k pan la urma RBR va ramane cu Renault si probabil STR Va primi motoare Ferrari 2015
    Honda refuză să furnizeze motoare pentru Toro Rosso
  • sunt de acelasi parere cu ccmax Renault va bate la usa RBR in Decembrie cu titlul "na, ai gasit motor? nu ... ce surpriza ... na hai k te ajut!"
    Ricciardo nu anticipează progrese majore cu noul motor pregătit de Renault
  • A fost alegerea buna la Haas poate sa dovedeasca ce poate si cine stie poate ajunge la Ferrari sau poate alta echipa de Top ... numai ca acestea se imputineaza ...
    Grosjean, confirmat la noua echipă Haas pentru sezonul 2016!
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău