• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • Despre unitatile ICE, se spune ca au in jur de 580 - 600 HP si acolo nu se pot aduce prea multe imbunatatiri (limitare foarte stricta a regulamentului) - desi Andy Cowell sustine ca prin introducerea sistemului de admisie variabilă au reusit sa eficientizeze puterea/gram de combusibil (http://www.mercedesamgf1.com/en/news/2015/2015-technical-q-andy-cowell) in schimb la unitatile MGU-K si MGU- H si sistemeul ES se pot aduce imbunatatiri respectiv acestea livreaza puterea respectiva in orice conditii de ex MGU-K este limitat prin regulament ca poata recuperea 2MJ pe tur si sa elibereze 4MJ timp de 33 de secunde de energie care anul trecut pentru PU106A Hybrid insemna un plus de 160 CP - informatie oficiala AMG Petronas F1 (puterea teoretica a 4MJ in 33 de secunde este 177 CP) in schimb energia ce poate sa recupereze MGU-H este NELIMITAT DE REGULAMENT, nici capaciatatea de stocare a sistemululi ES nu este limitat in concluzie, dc MB, Ferrari, etc au gasit metode de a maximiza MGU-K atunci au 17 CP in plus, respectiv daca au reusit sa imbunatateasca sistemul MGU-H si capacitatea de stocarea a sistemului ES atunci linistit puteau sa mai gaseasca 60 - 80 - 100 CP http://www.mercedesamgf1.com/en/news/2014/2014-tech-guide-power-unit-terminologies/ http://www.mercedesamgf1.com/en/car/pu106a-hybrid/ Forza Rossa!!
    Mercedes anticipează că Ferrari şi Renault vor recupera diferenţa de putere a motorului
  • @Mircea se cam contrazice cu alti jurnalisti din lumea F1 sa vedem ce va fi la Melbourne in rest sunt multe de discutat aci sunt sigur ca MB a imbunatati motorul am citit pe site-ul lor niste lucruri interesante ce am postat intr-un comment mai vechi cine ii interesat da un repeat si va dau si linkul Forza Rossa!
    Mercedes anticipează că Ferrari şi Renault vor recupera diferenţa de putere a motorului
  • @AndreiF1 surse mai mult sau mai putin de incredere au dat aceste valori din lumea F1, noi ii putem crede sau nu ... Despre conditiile de livrare a puterii ce spui tu este adevart pentru unitatile ICE, dar acolo nu este multa filosofie se spune ca unitatile au in jur de 580 - 600 HP si acolo nu se pot aduce prea multe imbunatatiri (limitare foarte stricta a regulamentului) in schimb la unitatile MGU-K si MGU- H si sistemeul ES se pot aduce imbunatatiri respectiv acestea livreaza puterea respectiva in orice conditii de ex MGU-K este limitat prin regulament ca poata recuperea 2MJ pe tur si sa elibereze 4MJ timp de 33 de secunde de energie care anul trecut pentru PU106A Hybrid insemna un plus de 160 CP - informatie oficiala AMG Petronas F1 (puterea teoretica a 4MJ in 33 de secunde este 177 CP) in schimb energia ce poate sa recupereze MGU-H este NELIMITAT DE REGULAMENT, nici capaciatatea de stocare a sistemululi ES nu este limitat in concluzie, dc MB, Ferrari, etc au gasit metode de a maximiza MGU-K atunci au 17 CP in plus, respectiv daca au reusit sa imbunatateasca sistemul MGU-H si capacitatea de stocarea a sistemului ES atunci linistit puteau sa mai gaseasca 60 - 80 - 100 CP Forza Rossa!!
    Hamilton: "Ferrari a atacat în teste precum în calificări"
  • vad ca lumea in continuare diseaca orice cuvant spus de Alonso pilotii trebuie sa faca declaratii in fata presei, este cand o au gata facut este cand "impovizeaza" DAR ... echipele gen MB, Ferrari, RBR si McLaren de exemplu au un purtator de cuvant (press oficer) acesti oameni ii pregatesc pe piloti (in cazul in care eu nu stiu) ce au voie sa spuna ce nu au voie, ce declaratii sa faca despre echipa cand ii cazul ... acuma ... McLaren sunt constienti ca o vreme Alonso va fi intrebat ca de ce ai plecat de la Ferrari si te-ai dus fix la McLaren, si ca si orice firma normala au discutat cu Alonos ce sa spuna ca cele de mai sus cat sunt de aproape de adevar, sau reprezinta doar declaratii de MK, ei stiu (McLaren si Alonso) va dati seama ca nu suna bine astfel: presa: de ce ai plecat de la Ferrari Alonso: M-am saturat de macaroane si de locul 2 ... presa: de ce ai ales McLaren Alonso: am avut 35 de milioane de motive (in euro) Forza Rossa!!!
    Alonso explică motivul pentru care a ales McLaren: "Honda are o abordare ştiinţifică a Formulei 1"
  • @miorel 1989 Senna pilot nr 1 - Prost castiga titlul 1990-92 Senna & Berger, Senna pilot nr 1 1996 - 2001 - (incepand cu 98) Hakkinen & Coulthard, Hakkinen pilot nr 1 oficial sau neoficial, si la ei au existat pilot nr 1 si pilot nr 2
    McLaren: "Alonso nu a cerut să fie pilotul numărul 1 al echipei"
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău