Despre unitatile ICE, se spune ca au in jur de 580 - 600 HP si acolo nu se pot aduce prea multe imbunatatiri (limitare foarte stricta a regulamentului) - desi Andy Cowell sustine ca prin introducerea sistemului de admisie variabilă au reusit sa eficientizeze puterea/gram de combusibil
(http://www.mercedesamgf1.com/en/news/2015/2015-technical-q-andy-cowell)
in schimb la unitatile MGU-K si MGU- H si sistemeul ES se pot aduce imbunatatiri respectiv acestea livreaza puterea respectiva in orice conditii
de ex MGU-K este limitat prin regulament ca poata recuperea 2MJ pe tur si sa elibereze 4MJ timp de 33 de secunde de energie care anul trecut pentru PU106A Hybrid insemna un plus de 160 CP - informatie oficiala AMG Petronas F1 (puterea teoretica a 4MJ in 33 de secunde este 177 CP)
in schimb energia ce poate sa recupereze MGU-H este NELIMITAT DE REGULAMENT, nici capaciatatea de stocare a sistemululi ES nu este limitat
in concluzie, dc MB, Ferrari, etc au gasit metode de a maximiza MGU-K atunci au 17 CP in plus, respectiv daca au reusit sa imbunatateasca sistemul MGU-H si capacitatea de stocarea a sistemului ES atunci linistit puteau sa mai gaseasca 60 - 80 - 100 CP
http://www.mercedesamgf1.com/en/news/2014/2014-tech-guide-power-unit-terminologies/
http://www.mercedesamgf1.com/en/car/pu106a-hybrid/
Forza Rossa!!
@Mircea
se cam contrazice cu alti jurnalisti din lumea F1
sa vedem ce va fi la Melbourne
in rest sunt multe de discutat aci
sunt sigur ca MB a imbunatati motorul
am citit pe site-ul lor niste lucruri interesante ce am postat intr-un comment mai vechi
cine ii interesat da un repeat si va dau si linkul
Forza Rossa!
@AndreiF1
surse mai mult sau mai putin de incredere au dat aceste valori din lumea F1, noi ii putem crede sau nu ...
Despre conditiile de livrare a puterii ce spui tu este adevart pentru unitatile ICE, dar acolo nu este multa filosofie se spune ca unitatile au in jur de 580 - 600 HP si acolo nu se pot aduce prea multe imbunatatiri (limitare foarte stricta a regulamentului)
in schimb la unitatile MGU-K si MGU- H si sistemeul ES se pot aduce imbunatatiri respectiv acestea livreaza puterea respectiva in orice conditii
de ex MGU-K este limitat prin regulament ca poata recuperea 2MJ pe tur si sa elibereze 4MJ timp de 33 de secunde de energie care anul trecut pentru PU106A Hybrid insemna un plus de 160 CP - informatie oficiala AMG Petronas F1 (puterea teoretica a 4MJ in 33 de secunde este 177 CP)
in schimb energia ce poate sa recupereze MGU-H este NELIMITAT DE REGULAMENT, nici capaciatatea de stocare a sistemululi ES nu este limitat
in concluzie, dc MB, Ferrari, etc au gasit metode de a maximiza MGU-K atunci au 17 CP in plus, respectiv daca au reusit sa imbunatateasca sistemul MGU-H si capacitatea de stocarea a sistemului ES atunci linistit puteau sa mai gaseasca 60 - 80 - 100 CP
Forza Rossa!!
vad ca lumea in continuare diseaca orice cuvant spus de Alonso
pilotii trebuie sa faca declaratii in fata presei, este cand o au gata facut este cand "impovizeaza"
DAR ... echipele gen MB, Ferrari, RBR si McLaren de exemplu au un purtator de cuvant (press oficer) acesti oameni ii pregatesc pe piloti (in cazul in care eu nu stiu) ce au voie sa spuna ce nu au voie, ce declaratii sa faca despre echipa cand ii cazul ...
acuma ... McLaren sunt constienti ca o vreme Alonso va fi intrebat ca de ce ai plecat de la Ferrari si te-ai dus fix la McLaren, si ca si orice firma normala au discutat cu Alonos ce sa spuna
ca cele de mai sus cat sunt de aproape de adevar, sau reprezinta doar declaratii de MK, ei stiu (McLaren si Alonso)
va dati seama ca nu suna bine astfel:
presa: de ce ai plecat de la Ferrari
Alonso: M-am saturat de macaroane si de locul 2 ...
presa: de ce ai ales McLaren
Alonso: am avut 35 de milioane de motive (in euro)
Forza Rossa!!!
@miorel
1989 Senna pilot nr 1 - Prost castiga titlul
1990-92 Senna & Berger, Senna pilot nr 1
1996 - 2001 - (incepand cu 98) Hakkinen & Coulthard, Hakkinen pilot nr 1
oficial sau neoficial, si la ei au existat pilot nr 1 si pilot nr 2
Ultimele comentarii
720 in total