• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • Auto Motor und Sport deja a aruncat vesti pnv csre s-au dovedit prostii daca producatorii nu sunt convinsi ca vor face mai multi bani din moatoare aspirate cu aplicabilitate comerciala ... nu se vor mai intoarce la cele aspirate motoarele turbo cu ERS raman, vor sa transfere tehnologia in masinile comerciale, pentru MB, RE , Honda asta conteaza K Ferrari vor aspirate ... eu zic ca raman cu dorinta ... dar nu cred si ei sunt constransi sa arate ca pot sa tina pasul cu tehnologia sec XXI Forza Rossa!
    Presă: Formula 1 va adopta motoare aspirate de 1000 CP în 2016
  • ce mizarabili is astia de la RBR pana amu a fost genial, 4 titluri, etc. cum pleaca ... pai nu a facut fata coechipierului ... poate a plecat k RBR nu prezinta nici atat perspective cum ar prezenta Ferrari ... da nah ... fiecare cu ce-l doare Forza Rossa!
    Red Bull: "Performanţele lui Ricciardo au influenţat plecarea lui Vettel"
  • @ ha ha ha nu cred ca acesta e motivatia mai degraba vor sa faca 2 lucuri in acelasi timp: - sa ia bani de pe celalate echipe - sa controleze tehnologia ERS si aplicabilitatea acestuia in industria de automotive de consum in orimul caz vb de cateva zeci de milioane de eur, in al doilea caz vb de de sute de miliarde de eur
    Presă: Mercedes vrea să furnizeze un sistem ERS unic începând din 2016
  • el vb frumos de Ferrari din "obligatie" si in momentul in care a plecat a zis k ii ramane "usa deschisa" a spus k a plecat pentru ca vrea o masina competitive mai rpd decat vedea k Ferrari poate sa-i ofere asa ceva dar dc Ferrari va fi iar in top si McLaren nu, poti sa fii sigur k se vor pune la masa din nou Forza Rossa!
    Alonso: "Ferrari va fi favorită în sezonul următor"
  • @Alex cel care I-a tinut locul lui Schumi a fost finlandezul Mika Salo cand Massa a fost accidentat Badoer si Fischella au fost "inlocuitorii" in 2009 ... ei erau cei cu 4 ture in urma
    Gutierrez, confirmat ca pilot de teste şi de rezervă la Ferrari în sezonul 2015
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău