Auto Motor und Sport deja a aruncat vesti pnv csre s-au dovedit prostii
daca producatorii nu sunt convinsi ca vor face mai multi bani din moatoare aspirate cu aplicabilitate comerciala ... nu se vor mai intoarce la cele aspirate
motoarele turbo cu ERS raman, vor sa transfere tehnologia in masinile comerciale, pentru MB, RE , Honda asta conteaza
K Ferrari vor aspirate ... eu zic ca raman cu dorinta ... dar nu cred
si ei sunt constransi sa arate ca pot sa tina pasul cu tehnologia sec XXI
Forza Rossa!
ce mizarabili is astia de la RBR
pana amu a fost genial, 4 titluri, etc.
cum pleaca ... pai nu a facut fata coechipierului ...
poate a plecat k RBR nu prezinta nici atat perspective cum ar prezenta Ferrari ... da nah ... fiecare cu ce-l doare
Forza Rossa!
@ ha ha ha
nu cred ca acesta e motivatia
mai degraba vor sa faca 2 lucuri in acelasi timp:
- sa ia bani de pe celalate echipe
- sa controleze tehnologia ERS si aplicabilitatea acestuia in industria de automotive de consum
in orimul caz vb de cateva zeci de milioane de eur, in al doilea caz vb de de sute de miliarde de eur
el vb frumos de Ferrari din "obligatie"
si in momentul in care a plecat a zis k ii ramane "usa deschisa"
a spus k a plecat pentru ca vrea o masina competitive mai rpd decat vedea k Ferrari poate sa-i ofere asa ceva
dar dc Ferrari va fi iar in top si McLaren nu,
poti sa fii sigur k se vor pune la masa din nou
Forza Rossa!
@Alex
cel care I-a tinut locul lui Schumi a fost finlandezul Mika Salo
cand Massa a fost accidentat Badoer si Fischella au fost "inlocuitorii" in 2009 ... ei erau cei cu 4 ture in urma
Ultimele comentarii
720 in total