• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • @@Soxy imi pare rau daca ti-am stricat ziua :)))))) se pare ca tu esti in cunostinta de cauza de vezi motorul Honda "outsider foarte puternic" si Button campion ... hai serios :))))))) spre linistea sufletelului tau reformulez afirmatia mea: dupa parerea mea masina McLaren pentru 2015 va fi un esec ... iar tu ar trebui sa iei un calmant, esti cam frustrat (adica esti un alt fan care se cufunda inutil si infantil in succesul/insuccesul echipei favorite) ... vorbeste cu Micea sa-ti explice ce si cum despre McLaren ... el stie cel mai bine ;) ... si macar posteaza dupa numele lui de login si nu se ascunde dup un @ ...
    McLaren: "Monopostul actual, un laborator de teste pentru cel de anul viitor"
  • @Automarket despre acesta voi nu ati auzit nimic? Caterham… or otherwise This is probably the most enigmatic part of silly season, making speculating very tricky and frankly pointless. We know that Colin Kolles has a slot on the 2015 grid with a Romanian outfit, Forza Rossa. We also know that he has recently brokered the sale of Caterham. If two and two do make four, one would expect the team to rebrand as Forza Rossa for 2015, even though Kolles has insisted the two projects remain separate. Basically, these seats are available to the highest bidder. Carlos Sainz Jr. has been linked to the seat before next year, so maybe Red Bull would look to make this a ‘fifth’ seat on the grid. Otherwise, it’s very open. Marcus Ericsson could get another season despite a rather quiet debut season, and drivers such as Jolyon Palmer may be interested in the seat, even if it seems to be a bit of a poison chalice. http://www.gptoday.com/full_story/view/496774/Making_sense_of_silly_season_and_the_2015_driver_market/
    McLaren: "Monopostul actual, un laborator de teste pentru cel de anul viitor"
  • @Mircea masina McLaren pentru 2015 va fi un esec ... pe 2016 ar putea sa scoata si McLaren ceva bun, ramane de vazut nu merg dezvoltarile de genul facem upgrade pe fata dupa care redesenam spatele ... serios??? dc Alonso merge la McLaren pentru 2016 ii urez bafta, un sezon il iert sa castige acel mult dorit titlu numarul 3 desi as prefer sa o castige cu Ferrari ... paote 2015 ... deocamdata slabe sanse
    McLaren: "Monopostul actual, un laborator de teste pentru cel de anul viitor"
  • http://www.therichest.com/sports/racing-sports/the-10-highest-salaries-of-formula-1-drivers-in-2014/10/ Alonso cu Ham au cate 20 de mil de euro Button, Vettel si Rosber au cate 16 ... salariul cerut 35 de mil (asa cum a precizat cineva mai sus) este un fel de ... hai k vreau sa ma duc, lasati-ma sa plec daca va pleca eu raman cu Ferrari (adik nu-l voi urma pe Alonso ca si fan la echipa noua, dar ii doresc success si al 3-lea titlu pe care il merita pe deplin), probabil va alege McLaren, Mircea se va "bucura" ... sa castige Alonso un titlu cu McLaren ... Mircea se va retrage din activiatea publica :))))))))) pentru ceea ce a facut/realizat la Ferrari intre 2010 si 2014 un mare RESPECT si multumiri din partea tifosi Ferrari, fara el echipa ar fi fost departe de victorii si podiumuri, nemaivorbind de lupta pentru titlu oricine va veni in locul lui va fi primit cu incredere si sustinere (eu ma gandesc la Bianchi sau Vettel) Forza Rossa!
    Presă: Alonso solicită un salariu de 35 de milioane de euro pentru a rămâne la Ferrari
  • ... o fi bine ... n-o fi bine, vom vedea poate pateste si el ca si Aldo Costa, Ferrari scapa de el, pe urma face o masina campioana Mercedes F1 W05 Hybrid ... cine stie ... poate Renault va avea motor mai bun in 2015 decat Ferrari, MB si Honda, Luca di M isi baga cutitul in c#aie ...
    Presă: Marmorini va lucra pentru Renault după ce a fost concediat de Ferrari
Pagina
12345...737475...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău