• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sumi7

  • Membru din 29.05.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 517 in total
  • Eddie Irvine, Rubens Barrichello si Felipe Massa, respect pentru tot ce -ati facut in teamul Ferrari, ati fost cei mai buni piloti nr. 2 ai acestui team, insa acum este irelevant sa veniti cu frustrarile voastre. Ati acceptat sa fiti "iepurasi"( cunoscatorii stiu ce sunt acestia) si ati fost perfecti ptr. asta. In formula 1 ca si in armata sunt generali si locotenenti secunzi. Ca sa afirmi acum ca ai fi putut sa castigi unul dintre titlurile lui Shumi din postura in care va aflati atunci, e ca si cum ai afirma ca Pasquale Paoli l-a descoperit pe Napoleon Bonaparte!!! Hai sa fim seriosi ce naiba. Daca nu era M Schumacher, nu pupati voi gloria prin care ati trecut alaturi de el.
    Barrichello: "Unul dintre titlurile lui Schumacher trebuia să fie al meu"
  • Button, te credeam un baiat destept, ce dracu? Sau vrei ca fanii tai sa aiba orgasme ( stim noi cine)? Voi inca nu aveti un motor fiabil si va chinuiti sa faceti un pachet acceptat de regulile FIA si tu visezi sa te lupti cu imperiul grii petronas? Du siehst so süß aus mate!
    Button: "McLaren, singura echipă care poate lupta cu Mercedes pe termen lung"
  • Jos palaria in fata lui Niki Lauda pentru ce a realizat in F1 ca pilot si team sef insa aici Toto Wolff a fost un pic pervers . Evident in postura in care se afla isi permite sa zica ce vor muschii lui. Dar el uita cum isi rodea unghiile si tragea cu ochiul in padocul vecin cand se chinuiau sa prinda un podium.
    Mercedes: "Este doar o problemă de timp până când vom fi ajunşi de Ferrari"
  • Daca nici nemtii nu-si permite o cursa de F1, atunci chiar ca sunt probleme. Si cand ma gandesc ca la un moment dat Germania asigura doua curse pe an, Marele premiu al Germaniei si Marele premiu al Europei, dar pe atunci era nebunia Michael Schumacher si Ferrari. Se pare ca acum, cu toate ca au un motor Mercedes si vre-o 2 piloti de top germani, tot nu este suficient ca sa reediteze acele timpuri. Ce sa mai zici atunci de tari ca Ungaria sau Austria atunci? Cine mai urmeaza? Italia ....Anglia? Se pare ca F1 moare odata ca ramolirea lui Bernie.
    Germania rămâne fără cursă de Formula 1 în sezonul 2015
  • Aici e vorba de atitudine, iar Ferrari a avut mereu pricipii de invingatori. Pentru asta nu trebuie sa se supere nimeni, no offence. Daca nici macar nu speri, ptr, ce mama dracului sa mai lupti? Sau preferati sa declare si ei ca se retrag precum cei de la RBD?
    Ferrari: "Nu ne mai gândim la locul doi, ne uităm la primul loc"
Pagina
12345...686970...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău