• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Synergy77

  • Membru din 04.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • @raduvlase, infrastructura de incarcare este de departe cea mai mica problema. Cel putin din punct de vedere tehnic. Birocratic, da, este o problema. Chiar si pentru Romania, avem reguli clare, despre ce trebuie facut ca sa iti instalezi o statie de incarcare: https://energy-center.ro/actualitate-news/ce-trebuie-sa-faci-pentru-a-avea-propria-ta-statie-de-incarcare-a-masinii-electrice/ Hai sa facem un studiu de caz pe Bucuresti. Avem urmatoarele tipuri de parcari: 1) Publice, unde statul poate instala in cateva luni statii de incarcare pentru zeci de mii de locuri de parcare; 2) Private, de interes public (supermarket, mall-uri, etc.) - toti vor instala puncte de incarcare ca diferentiator fata de concurenta (desi se poate introduce obligativitatea ca min 50% din locuri sa aiba charger); 3) Private (cladiri de birouri) - presiunea o sa vina de la angajati si e relativ usor de instalat in parcarile subterane; 4) Rezidentiale la bloc - prin asociatia de locatari se poate decide instalarea unui numar de 30%, 50% sau chiar 100% din locurile de parcare disponibile. 5) Rezidentiale la casa - fiecare isi face bransament (eu stau la casa si cu toate astea nu am voie sa incarc masina in curte din propria priza exterioara... voi cere bransament separat, trifazic). Deci exista solutii la indemana oricui. Birocratia ar putea fi redusa (nu inlaturata) cu o strategie locala. De exemplu, ADP-ul fiecarui sector sa se ocupe de bransamentul tuturor locurilor de parcare pe care le pastoraste, in termen de 12 luni. Apoi avand bransamentul (stalpul si cablul) in dreptul masinii, tu faci contract cu un distribuitor de furnizare energie electrica pe piata concurentiala (se vor intrece in oferte si promotii) care poate fi diferit de distribuitorul apartamentului tau din bloc. Acest operator iti va aduce si statia de incarcare, pe care ti-o va inchiria sau vinde in rate, asa cum fac operatorii de telefonie mobila cu telefoanele. Singura problema cu adevarat majora, este consumul si capacitatetea infrastructurii de transport, de care se ocupa producatorul respectiv distribuitorul. Dar si asta se poate rezolva cu ceva investitii de infrastructura, in decurs de 1-2 ani. Deci pana in 2023 am putea avea lejer 2 milioane de statii de incarcare in Bucuresti... daca ar fi macar 1 milion de masini electrice. Dar pentru asta ar trebui ca din 2025 interzise toate masinile disel si tot ce e benzina/GPL sub euro 5, ca sa forterzi cumva bucuresteanul sa-si schimbe masina (sau orasul daca nu-i convine). Altfel...in Bucuresti vor circula in 2040 masinile disel care se vand anul asta in UE si care se vor importa in Romania dupa uzura corespunzatoare. Si vrem nu vrem, ne convine sau nu, asta este directia. In vest educatia cetatenilor se face tot cu forta legii si tot cu interdictii. Dar, noi suntem cu 20 de ani in urma... si asta ne va ajuta daca vine sfarsitul lumii :) Deci sa ramanem optimisti: se poate dar nu se vrea!
    Planuri ambițioase la nivelul UE: 7 milioane de baterii pentru mașini electrice să fie produse anual, până în 2025
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Kia Sportage 1.6 T-GDi 7DCT 4x4 GT Line
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Renault Clio, Matiz, Toyota Corolla, Opel Astra, Ford Fiesta
  • MASINA LA CARE VISEZ KIA EV6
  • TOP MASINI 1. Porsche Taycan 4S Plus
    2. Audi e-tron GT quattro
    3. Lucid Air
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău