• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Synergy77

  • Membru din 04.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • Capacitate de 200MW energie verde, facuta de privati: https://www.zf.ro/companii/energie/aproape-24-000-de-prosumatori-au-reusit-sa-faca-ce-nu-a-facut-statul-21264192 Sa apara cat mai multe modele electrice, sa fie concurenta si sa se ieftineasca rapid electricele. A si sa nu uit... toate parcarile publice sa aiba charger instalat. Cele 30.000 de statii din PNRR sunt o gluma... avem nevoie de 1 milion de statii. Si se vor face, dar tot pe spinarea privatilor. Statul Roman e inutil si mai mult incurca.
    Teaser cu al treilea model electric din familia Toyota bZ
  • In Romania, energia electrica produsa prin arderea carbunelui este de 16.9%, comparativ cu energia hidro de 36.3% (sursa ANRE: https://www.anre.ro/ro/energie-electrica/rapoarte/puterea-instalata-in-capacitatiile-de-productie-energie-electrica). Potentialul hidroenergetic al Romaniei este utilizat in prezent la jumatate (mai exact 54%). Energia eoliana este in prezent la cota de 16.5 % (3TW) iar potentialul este de 7-0 ori mai mare (se estimeaza undeva pe la 23 TW). Energia solara si energia nucleara este mica la nivelul ROmaniei, dar si aici exista potential de crestere (mai ales pe agrovoltaice). Dar numai cu energia hidro si eoliana, Romania poate devenii in 15-20 ani o tara complet verde din punct de vedere energetic, chiar daca am utiliza toti masini electice si ne-am incalzii exclusiv cu solutii bazate pe consumul de electricitate. Pretul de azi al energiei este dat de conjuctura geo-politica, dar sper ca mecansimele de piata sa se regleze si sa revenim la normalitate. Da, bateriile sunt poluante, cu asta sunt de acord. Dar se investesc sume uriase in noi facilitati de reciclare a bateriilor (vezi noua fabrica din Alabama, capabila sa recicleze 60.000 de baterii pe an). Compania Spoke & Hub Technologies a dezvoltat o metoda prin care recicleaza 95% din componentele bateriei. Mai sunt multi pasi de facut si poate ne grabim cam tare, dar cu siguranta asta este drumul care trebuie urmat. Pana la reinventarea bateriei, masinile termice si electrice vor coexista, iar hibridele vor devenii predominante.
    Șeful Stellantis: "Normele de poluare Euro 7 nu au niciun sens"
  • Exista masini cu motor termic care se conduc singure? Pot sa trimit masina termica sa se alimenteze singura si sa vina la scara cu plinul facut si climatizata la interior (iarna sa fie cald in masina si vara sa fie racoare)? Daca nu gasesc loc de parcare in Bucuresti, pot cobori din masina termica acolo unde am eu nevoie si ea se duca singura in cea mai apropiata parcare, si apoi sa vina sa ma ia cand imi termin treaba? Daca raspunsul este NU, de ce sa se mai investeasca in aceasta tehnologie?
    Analiză: După câți kilometri o mașină electrică devine mai puțin poluantă decât una pe benzină
  • Poza este clar o macheta. Dar din Google Maps satelit se vede clar ca acolo e o padure. Sa le fie rusine daca au taiat padurea! Trebuiau sa aleaga o zona "desertica" unde sa construiasca fabrica si sa impadureasca zona din jurul fabricii.
    Tesla dă asigurări că uzina Gigafactory Berlin va începe producția în iulie
  • @inexorabil, iti apreciez comentariile inca din 2016 de cand am descoperit site-ul automarket.ro si nu vreau sa intru intr-o polemica cu tine. Iti inteleg si apreciez pasiunea ta pentru masinile americane, desi nu sunt favoritele mele. Cu toate astea am apreciat multe din comentariile tale de-a lungul timpului. Da, in general am un ton ironic, dar incerc sa nu jignesc si sa nu supar pe nimeni. Faptul ca nu reusesc intotdeauna, este un esec personal, de care imi este rusine. Sper sa scriu de acum incolo numai comentarii pozitive si cu argumente documentate, din surse oficiale. Atat cat imi permite timpul... o resursa mult mai pretioasa decat petrolul.
    Constructorii auto fac un apel către țările UE: “Dezvoltați infrastructura pentru mașinile electrice!”
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Kia Sportage 1.6 T-GDi 7DCT 4x4 GT Line
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Renault Clio, Matiz, Toyota Corolla, Opel Astra, Ford Fiesta
  • MASINA LA CARE VISEZ KIA EV6
  • TOP MASINI 1. Porsche Taycan 4S Plus
    2. Audi e-tron GT quattro
    3. Lucid Air
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău