• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tatraurs

  • Membru din 19.12.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1519 in total
  • @Dan_grc. Un unchi a lucrat in anii 70 la irigarea olteniei facuta de englezi,englezi veniti din Marea Britanie inclusiv cu echipamentele,motoarele de pompa,motoare babane (cica de locomotiva),e mereu nervos ca a vazut cum s-a distrus tot sub ochii lui,pur si simplu s-a ras,s-a daramat tot,s-a furat,sunt locuri.unde nu mai e nicio urma ca a fost ceva acolo.Fonduri ue nu se iau pentru ca nu pot sa fure din ele dar nici nu e usor sa le accesezi daca esti persoana fizica.Citeam acum vreo 10 ani la raportul CIA despre Romania(nustiu daca se mai gaseste,cred ca da,pe pagina lor oficiala). Ziceau ca am pierdut pana la data aia intre 1500-3000 de miliarde de dolari la valoarea de atunci prin demolarea industriei si nu nu mai,scriau ca am ajuns exact la dezvoltarea din anii 1950 cand eram vai de steaua noastra,asta asa,sa nu ne mai miram ca nu se mai fac spitale. "Revolutia" m-a prins copil,n-am amintiri din perioada aia ca eram prea mic,totusi,nu pot sa nu observ punand intr-o balanta si lucrurile bune care s-au facut pana atunci. Totul s-a demolat,nu mai avem nimic in afara de datorii la fmi.Sa traim bine,ne-am luat tara inapoi!
    Infrastructura rutieră a României în 2019: doar 44% din rețeaua de drumuri publice este asfaltată
  • @dan_grec.Poate ai uitat ca anul trecut a carait UE la autostrada Ramnicu Valcea-Pitesti,cica nu stiu ce carabus,gandac . Cauta si vezi ce era ca nu imi mai aduc aminte.
    Infrastructura rutieră a României în 2019: doar 44% din rețeaua de drumuri publice este asfaltată
  • @zarnesteanuNu stiu si nu mai zic nimic de alogenii care au venit dupa lovitura de stat,dar acum,ce tara straina avea biroul la dna,ambasadorii caror tari se bagau in treburile noastre interne(interzis in diplomatie) sau se pozau cu steagul secuilor sa isi bata joc de noi si ne injurau pe fata cand ceva nu mergea pe interesul lor,.care sunt tarile alea din V la care stram drepti si incalcam carantina si tinem mii de oameni prin aeroporturi,de ce nu avem voie in Schengen,dar vize peste ocean de ce ne cer dar sa vina ei aici lor nu le trrebuie?Am ajuns sa importam energia elecrtrica din Ungaria cand noi avem excedent,o reimportam pe a noastra in realitate.Nu dicteaza aici romanii,daca vreodata vine cineva care vrea sa faca ordine,imediat se acctiveaza tarla de dobitoci,ong-uri,rezist,ue si ambasadori ,statul de drept justitia cica independenta si alte sforaituri gretoase sa ne bata noua obrazul.Oricum,nu mai avem nimic al nostru,totul e amanetat,industrie,banci,bogatii naturale,nici moneda nu ne-o mai batem singuri,ne-o bat englezii,macar eu nu fac parte din masele care cred ca votul conteaza si poate schimba ceva si oricum sunt si apolitic,nu dau doi bani pe partidele care au fost sau sunt in Romania,doar le detest profund.Am dat 8 miliarde de dolari pe arme dar stam.cu buda-n fundul curtii si n-avem drumuri iar astia tipa ca vor spitale nu catedrale dar nu caraie nimic de asta.Nu stiu nimic in afara ca viitorul e sumbru pentru Romania,doar un ignorant poate crede ca o tara atat de bogata si care de depopuleaza masiv,care nu mai e independenta,o sa supravietuiasca in urmatorii 20-30 ani..PS. ca fapt divers ,fara nicio legatura,la Dacia inclusiv pe site,in Bulgaria si Ungaria sunt trecute preturile in forinti si leva,la noi,"romaneasca"Dacia e trecuta in euro si Dusterul la noi e mai scump si cu 1000e fata de cel din Franta.
    Infrastructura rutieră a României în 2019: doar 44% din rețeaua de drumuri publice este asfaltată
  • Amuzant e ca Dusterul costa cu 1000 de euro mai putin in Franta fata de cel din Romania . Poate imi explica si mie cineva de ce?INTRATI PE Dacia.fr si o sa vedeti. Adusa din Romania e mai ieftina la ei,multumim Dacia pentru respectul aratat.
    Vânzările Dacia au scăzut cu 40% la nivel global în primele trei luni: circa 110.000 de unități comercializate
  • Nu ma mira,la noi au secretizat dosarul Bechtel de parca faceau bomba atomica nu o amarata de autostrada iar cand au fost presiuni sa-l desecretizeze,pur si simplu" s-a pierdut" Sa vedeti sarbii ce autostrazi si-au construit in ultimii doi ani,prin munti,le strabate autostrada tara de la un capat la celalalt. Centura Sofiei in Bulgaria,pe 3 benzi iar noi nu putem sa facem o amarata de centura in Bucuresti. Ne meritam soarta de colonie si tara de mana a3-a. Doar Ardealul are voie sa se lege cu autostrada la V,Moldova nu,Tara Romaneasca cu Bucurestiul nu.
    Infrastructura rutieră a României în 2019: doar 44% din rețeaua de drumuri publice este asfaltată
Pagina
12345...162163164...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău