• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tatraurs

  • Membru din 19.12.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1519 in total
  • *incepe de la 30 000 dolari,27 000 euro.
    Audi prezintă noua generație A3 Sedan: modificări estetice consistente, spațiu interior îmbunătățit și motorizări de până la 150 CP
  • Un Audi A3 sedan foarte bine echipat cu motor de 2.0 tfsi ,190cp si cutie automata,incepe la americani,cu tote taxele incluse de la 30 000 de euro. Forte bine echipata,repet,nu cheala cum o arunca pe piata la milogii de europeni. UN 45TFSI guatrro s tronic cu jante de 18,trapa panoramica,pielesistem de sunet bang and olufsen si navigatie,toate in standard,costa 36 000 dolari la ei,adica 33000 de euro. Sa dati voi banii pe ele in Europa,mie mi se pare prosteala pe fata.
    Audi prezintă noua generație A3 Sedan: modificări estetice consistente, spațiu interior îmbunătățit și motorizări de până la 150 CP
  • La consum sta mai prost ca un Mini de 2.0 de 300 de cai,care in testul de data trecuta baga benzina in rezervor cand o frigeai. Cutia cu dublu ambreiaj cum e,uscata sau umeda? Daca e uscata,nu tine la traficul bara la bara dun Bucuresti,se supraincalzeste si uzeaza discurile,o bucurie de multe mii de euroi dupa ceteva zeci de mii de km,daca e umeda,cu ambreiajele imersate in ulei,trebuie schimbat uleiul la max6000,alta bucurie de cateva zeci de mii de lei si trebuie facute fix ca la carte.Asta pentru aia confortabili care s-au plictisit sa mestece-n ciorba cu manuala.De design nu ma leg,depinde de gusturi,mie minse pare horror in continuare. .Pretulne ok,mai ieftin ca un Audi a1 chel de 90 de ponei.Doar 46 de l are rezervorul,tinand cont ca niciodata nuntrebuie sa mergi pe rosu si sa pastrezi cam 10l in rezervor sa nubstrici pompa sau sa tragi toate gunoaiele care pot trece chiar de diltru si strica injectoarele,mai ramai cu 36 de l,eu as fi la fiecare doua zile cu ea la benzinarie.Jantele de 19 n-au ce cauta in oras.
    Iconic
  • @clique. Si eu am cunostinte in N Italiei,la fel mi-au spus,basca ca de la sfarsitul anului 2019 unul dintre ei a fost disponibilizat dintr-o mare fabrica care construia piese industriale si n-a fost singurul,din contra.Sper sa nu plece Dacia si Ford din Romania ,asta e teama mea,ajungem iar toti milionari in lei la fel ca-n anii 90. Unii nu stiu ce haos a fost in Europa in industrie in 2019,de atunci cazuse piata,asta cu gripa de acum e scuza,sa vedem cum se aranjeaza lucrurile.
    Înmatriculările de mașini au scăzut în Europa cu 52% în luna martie: Dacia a suferit un declin de 62%
  • Doctor,aha si edikk suntbuna si aceeasi persoana,in functie de trarament si de stare,se semneaza la nume. Doctor sef de camera la Buzau Sapoca.
    Înmatriculările de mașini au scăzut în Europa cu 52% în luna martie: Dacia a suferit un declin de 62%
Pagina
12345...168169170...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău