Un Audi A3 sedan foarte bine echipat cu motor de 2.0 tfsi ,190cp si cutie automata,incepe la americani,cu tote taxele incluse de la 30 000 de euro. Forte bine echipata,repet,nu cheala cum o arunca pe piata la milogii de europeni. UN 45TFSI guatrro s tronic cu jante de 18,trapa panoramica,pielesistem de sunet bang and olufsen si navigatie,toate in standard,costa 36 000 dolari la ei,adica 33000 de euro. Sa dati voi banii pe ele in Europa,mie mi se pare prosteala pe fata.
La consum sta mai prost ca un Mini de 2.0 de 300 de cai,care in testul de data trecuta baga benzina in rezervor cand o frigeai. Cutia cu dublu ambreiaj cum e,uscata sau umeda? Daca e uscata,nu tine la traficul bara la bara dun Bucuresti,se supraincalzeste si uzeaza discurile,o bucurie de multe mii de euroi dupa ceteva zeci de mii de km,daca e umeda,cu ambreiajele imersate in ulei,trebuie schimbat uleiul la max6000,alta bucurie de cateva zeci de mii de lei si trebuie facute fix ca la carte.Asta pentru aia confortabili care s-au plictisit sa mestece-n ciorba cu manuala.De design nu ma leg,depinde de gusturi,mie minse pare horror in continuare. .Pretulne ok,mai ieftin ca un Audi a1 chel de 90 de ponei.Doar 46 de l are rezervorul,tinand cont ca niciodata nuntrebuie sa mergi pe rosu si sa pastrezi cam 10l in rezervor sa nubstrici pompa sau sa tragi toate gunoaiele care pot trece chiar de diltru si strica injectoarele,mai ramai cu 36 de l,eu as fi la fiecare doua zile cu ea la benzinarie.Jantele de 19 n-au ce cauta in oras.
@clique. Si eu am cunostinte in N Italiei,la fel mi-au spus,basca ca de la sfarsitul anului 2019 unul dintre ei a fost disponibilizat dintr-o mare fabrica care construia piese industriale si n-a fost singurul,din contra.Sper sa nu plece Dacia si Ford din Romania ,asta e teama mea,ajungem iar toti milionari in lei la fel ca-n anii 90. Unii nu stiu ce haos a fost in Europa in industrie in 2019,de atunci cazuse piata,asta cu gripa de acum e scuza,sa vedem cum se aranjeaza lucrurile.
Ultimele comentarii
1519 in total