• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tatraurs

  • Membru din 19.12.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1519 in total
  • Sa ma mai bag si io in seama aiurea,am mai zis asta si mi s-a umlut frigiderul Arctic(Zil pentru aha) cu carne pentru 2 ani. Cu 50-60km/h in localitate sa traversati voi tara de la un capat la altul.n-am timp sa mor in masina de plictiseala si sa imbatranesc in ea,e prea scurta viata si oricum eu nu fac accident,niciodata :). O tin la 90 la ora unde se poate(ma adaptez traficului) din frica de radare(in zonele pe care nu le cunosc si dau gherle waze-ul si antiradarul).Dar asta vrea publicul,sa nu uitam ca in Olanda au aplaudat limitarea de 100km pe autostrazile lor perfecte cu trei benzi. Pot acum sa se bucure si cei cu electricele de oarece autonomie.De berbecii aia de merg cu 40 la ora pe a doua banda nimic? De imbecilii aia care ies de pe stradute ca se uita doar stanga ca stiu ei ca e linie continua si nu vine nimeni in depasire de pe contrasens? "Si apoi daca apare un copil"- poate le mai fac si niste educatie rutiera in scoli nu numa' aia sexuala.in mare,nu aia care o calca si stiu sa conduca si simt masina fac accident,loazele alea care nu pot tine banda si au nevoie de noile sisteme automate sa le franeze masina singura sau sa le tina banda o comit P.s. Ati observat modul de conducere al celor care habar n-au sa tina covrigul in maini? Merg prin localitate cat mai aproape de mijlocul drumului,nu pot tine o viteza constanta,variaza ba cand 40,ba 50 si iar 40 ,calca frana cat sa aprinda stopurile dar nu incetinesc sau uita piciorul pe frana cand se face liber iar in fata,cateodata cedez nervos si ii iau la aspiratie si pe linia aia lunga pusa cu un scop,mai clacheaza oamenii. PPS. Cand o sa vad vreodata Garcea ca da amenzi si celor care stanjenesc traficul si merg ca niste melci gestanti,ca in legea rutiera exista si contraventia asta,atunci o sa incerc sa inteleg ai soferii de wekend care fac pe ei de frica cand ii devansezi prin dreapta cu 90.Cei mai multi draci imi fac astia cu hibridele,toti merg la consum,pleaca de la semafor mai lent ca o bunicuta careia i se falfaie de consumul de benzina.In Olanda vor sa limiteze viteza in toate localitatile la 30.PPPS. Cand eram pustan am vazut u campion de-al nostru la motociclism intins pe jos in Piata Romana,un dobitoc cu un Tico paraca,unu' care dormea cu 40 la ora ,s-a gandit ca e ok sa intoarca ragalia pe patru benzi(si nu era Ticozaur de 500 de cai),deci,viteza ucide sau imbecitatea?
    Audi SQ7 TDI primește un pachet complet din partea ABT Sportsline: kit de caroserie agresiv și motor diesel cu 510 CP
  • Edikkk. Sunt 100% de acord cu pusul la zid al celor care vanzeaza din placere dar nu si la treaba cu Renaultul care a gasit un mod mai putin rusinos de-a anunta ca si-a luat leapsa in China si se retrag cu coada intre picioare,au vandutin China in 2019 doar 18000 de masini pe o piata imensa.Mi-as lua oricand un motor de 4l ca n-as merge cu el prin oras dar asa de-al dracu nu vreau sa ii platesc statului impozit pe el.Cei mai mari poluatori sunt cei din industrie iar primele 10 vapoare din lume ca marime polueaza cat toate masinile de pe glob la un loc si n-au nici dpf sau injectie de uree. Poate daca n-am mai importa usturoiul din china cu vaporul si l-am produce pe plan local,am mai reduce din poluare,zic si io asa,ca mi.am luat uturoi de la magazin si am gasit doar chinezesc
    Audi SQ7 TDI primește un pachet complet din partea ABT Sportsline: kit de caroserie agresiv și motor diesel cu 510 CP
  • Interesant e ca mult laudatul motor de la Mazda s-a dovedit un mare fas,cel de 180cp e cu 0,5 secunde mai puturos la sprintul de la 0-100 km/h fata de cel standard de 165cp. Cine nu crede,sa faca un "duel" cu Mazda 3 (intre motoarele de 165 si 180) pe site la francezii de la zeperf.com,francezi care masoara pe bune performantele masinilor.2. Am facut drive test tot cu mazda 3(nu aveau cx30),am condus ambele motoare,cel de 180 e horror la plimbarea prin oras,pur si simplu moare motorul,n-are cuplu jos,e lesinat. Nici dupa 4000 nu se duce mai bine si,foarte ciudat pt o Mazda,se plafona aproape de rosu.Consumul statea in 13,resetat si mers printr-un trafic relativ ok (iuliu maniu,buc). Per total,comparat cu nemtoaicele,merita masina,costa cat un Audi a1 full cu mltor de rasnita.
    Renaștere
  • @fan skoda.Rinichii sunt prea frumosi ca sa-i compari cu hidosenia aia de grila de benveu.
    Informații despre viitorul BMW M4: coupe-ul de performanță cu 510 CP va fi lansat spre finalul anului
  • @costel. Rezonez 100% cu ce ai spus. Foarte bine scris!
    Informații despre viitorul BMW M4: coupe-ul de performanță cu 510 CP va fi lansat spre finalul anului
Pagina
12345...170171172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău