• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

The-Wall

  • Membru din 06.11.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 12 in total
  • Pe Alonso nu-l va blama nimeni in afara de adversarii lui.Asta s-a intamplat intotdeauna cu orice mare pilot.Schumacher in perioada lui de glorie era cel mai blamat pilot.Toti dadeau in el.Si credeti ca i-a pasat?Si-a vazut de performanta sa. Invidia e mare si omniprezenta atunci cand ratezi.
    Mateschitz: "Noi nu manipulăm rezultatele ca Ferrari"
  • Dar cum stam cu aripa fata luata de pe monopostul lui Webber, Mr.Mateschitz...si cu unele declaratii facute de Horner dupa cursa din Turcia..
    Mateschitz: "Noi nu manipulăm rezultatele ca Ferrari"
  • Schimbarile de regulament le permit inginerilor de top sa inoveze.Stabilitatea regulamentului le permite sa dezvolte.Sa vedem 2011, cum arata Red Bull cu kers.Eu cred ca bine.
    Newey: "Schimbarea regulamentului, cheia succesului pentru Red Bull"
  • Da, si setarile au contat iar Alonso declara dupa calificari ca Hulkenberg a avut cel mai curat tur reusind sa pastreze perfect trasa uscata.
    Hulkenberg obţine la Interlagos primul pole position din carieră!
  • "Hulkenberg had opted for a fully dry weather set-up and the pace he delivered was down to making the switch to slicks at the right time because of input from Rubens Barrichello - plus getting his tyres into the perfect operating window by some aggressive driving."-sursa o gasesti tu:)
    Hulkenberg obţine la Interlagos primul pole position din carieră!
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău