• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ToroBlue

  • Membru din 19.02.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 28 in total
  • team
    Hamilton: "Am compromis calificările pentru cursă"
  • dar cel mai sigur mod sa ajungi sarac este sa fii cinstit Cat despre a avea un singur pilot pe care pariezi totul ca echipa pot spune ca: - mai mult castiga din marketing o echipa care are in time-ul ei pilotul nr1 si un al doilea din mijlocul plutonului - decat o echipa care are piloti nr 2 si nr 3 din competitie. De obicei liderul aduce cat aduc urmatorii 10 numai din marketing
    Hamilton: "Am compromis calificările pentru cursă"
  • Dupa calificarile din China hamilton a spus ca nu s-a batut pentru podium pentru a-si salva un set de pneuri. In Malaezia toate schimburile de pneuri au fost slabe deoarece schimba pneurile uzate in cursa cu cele uzate in calificari. Button a mentionat ca a gresit un pic astazi, ca a incercat sa se bata cu Vettel deoarece si-a tocit seturile de pneuri pentru cursa degeaba ca tot nu putea sa-l ajunga pe vettel decat daca si le distrugea complet. ma intreb cu ce pneuri va merge Vettel in cursa dupa o astfel de calificare si daca webber ii va ceda pneurile economisite lui vettel, pentru ca vettel sa aibe pneuri noi si in cursa. In cazul acesta Vebber castiga detasat si nimeni nu va putea dezvolta o masina care sa se bata cu o asa strategie.
    Hamilton: "Am compromis calificările pentru cursă"
  • erata E.S Alonso : RBR nu BRB de la Red Bull Racing sau Red Bull Renault Si da, anul acesta ei se focuseaza doar pe o masina. de ce ? Parerea mea e ca monopostul lui Webber e doar de teste, Tot au interzis astia testele de dezvoltare a masinii. Si asa razboinici strategi Horner si cu Newey au mai gasit o portita. au creat scandalul artificial cu Webber care ar fi nefericit si cu aducerea lui Hamilton doar ca sa distraga atentia lumii asupra diferentelor de performanta dintre masinile proprii. si apoi si-au zis: iupiii, putem testa componente cu Webber in curse si in calificari, nimeni nu o sa-si dea seama, o sa puna insuccesul lui webber pe frustrarea lui sau pe ideea ca noi nu i-am preparat masina ca lui Vettel.
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Chinei
  • de cate ori si-a schimbat pozitia Massa La Melbourne
    Hamilton şi Alonso, penalizaţi cu 20 de secunde în clasamentul cursei
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău