• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ToroBlue

  • Membru din 19.02.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 28 in total
  • Alonso pare de data asta chiar relaxat. Ne vorbeste despre formula 1 a pilotilor. Noi tot ce percepem e Formula 1 finita o combinatie de 80% masina 15% setari strategia echipei de ingineri si pitstop 4% pilotaj 1% marketing Alonso pentru 2012 are maketingul cel mai bun din F1 pilotajul este peste Vetel poate la bataie cu Ham la setari, strategie acum au cooptat pe Neil Martin de la Redbull pentru pneuri l-au adus pe şeful de la Bridgestone Hirohide Hamashima la masina au cooptat de la Mclaren pe Pat Fry, Jonathan Heal, Giacomo Tortora, Rupad Darek, Chris Heal, Lawrence Hodge. si se zvoneste Bdukoski Martin toti implicati in proiectarea monopostului Mclaren MP4-26 plus ca tunelul de vant Ferrari anul acesta va functiona la parametri de F1 toate iti spun sa pariezi pentru 2012 ca Ferrari se vor apropia de Redbull totul depinde doar de cat de repede se va omogeniza noua echipa Ferrari
    Alonso: "Vettel nu a ajuns încă la nivelul lui Hamilton"
  • era si Adrian Newey la Torro Rosso si masina lor Toro Rosso STR3 era mult mai rapida decat masina Red Bull RB4 facuta pe atunci de Geoff Willis. Deoarece bugetul Redbull era mult mai mare decat cel al lui Toro Rosso, Geoff Willis a fost dat afara si jupan a ramas Adrian Newey cu el a venit si Vettel adus ca apropiat al lui Helmut Marko Deci Minardi avea motor Ferrari, transmisie Ferrari il avea pe Newey ca designer sef si pe Sébastien Bourdais si Sebastian Vettel ca piloti. Si amandoi punctau constant inaintea pilotilor Redbull. Totusi Vettel puncta mereu inaintea lui Bourdais.
    McLaren critică agresivitatea excesivă a lui Hamilton
  • atunci ..... Mark Webber era pe 2 tare si astia care spun ca Lewis e un mincinos ordinar de parca Ferndando spune intodeauna adevrul. Sfantul Fernando si dracusorul Hami :). Sfantul Fernando nu minte niciodata doar ca mai scapa adesea cate o gogoasa. Toata lumra minte Sincerilor, unde traiti in Rai naivilor Hai Vettel el macar castiga, Lewis e un pilot mare numai ca nu castiga, e rapid, e agresiv, vrea, stie, poate, doar ca nu-i iese. Si acum sincer oricare dintre pilotii mari F1 de azi: Sf Fernando, Evil Hami, Rally Kubica si chiar The Insane Kobayshi daca unul din ei ar fi pilotat pentru RBR in locul lui Vettel ar fi reusit cel putin acelas lucru. Nu cred ca reuciproca ar fi mers.
    McLaren critică agresivitatea excesivă a lui Hamilton
  • webber are unda rosie pentru depasirea masinilor RBR nu il lasa Helmut Marko, Christian Horner si mai ales The Big Boss Dietrich Mateschitz -
    Button solicită ajutorul lui Webber pentru relansarea luptei pentru titlu
  • Simona vai draga activezi intr-o multinationala; ai reusit sa impresionezi toti utilizatori. Si daca ai aceleasi sanse sa devii The Big Boss-ul de acolo precum Hami sa devina campion mondial atunci: simona ai ceva sanse nu gluma, caci esti a doua in sondaje :) precum Hami
    Hamilton nu-şi pune speranţe într-o victorie la Istanbul
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău