• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Trahanache

  • Membru din 23.02.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Cu ceva ani in urma, un prieten a primit, ca masina de serviciu, un Hyundai. Era o masina de oras, un Getz. In serile de vara, cand ne strangeam mai multi la o bere, poate cele mai amuzante amuzante erau povestirile acestuia cu si despre masina sa. De la apa care se prelingea in interior cand ploua, pana la aerul conditionat ramas blocat pe fierbinte (ca tot se simtea nevoia de asa ceva, la 35-40 grade Celsius). Un altul primise o Kia Shuma (1) in dar de la un unchi de-al sau, doar ca sa scape de ea. Si-a dat seama intr-un an de zile ca nu unchiul a fost pagubitul. Nici nu mai stiu daca la acea vreme, cele doua marci faceau parte din acelasi grup. Chiar daca Santa Fe se vindea destul de bine, cele doua marci tot ca pe niste masini exotice le priveam, precum ne-am uita azi la Mahindra sau Proton. Discutiile despre motorizari rafinate, puternice, teste de siguranta gen EURONCAP sau finisaje, nimic din toate acestea nu se puteau adresa si firmelor sud-coreene. Dupa o generatie sau doua, ma uit la ofertele Hyundai si Kia: suspensie independenta pe spate in clasa compacta (nicio firma frantuzeasca din cele 3 nu ofera asa ceva, italienii inca cosmetizeaza platformele tehnice din anii '90 schimband doar designul si numele masinilor, pana si Opel a considerat ca este prea scump pentru ei ca s-o ofere ca solutie tehnica pentru Astra). 5 stele la testele de impact sunt considerate un deja vu pentru i30 si ceed, insa uitandu-ma la o masina de 5m lungime din gradina Jaguar care a putut doar 4 stele, sau la penibilul Jeep cu 2 stele, imi dau seama ca altii au facut ceva concesii costurilor de fabricatie. Exceptand Merc, BMW sau Audi, care joaca intr-o alta liga, inainte vreme se discuta in clasa compacta despre Golf, Astra, Focus, si mai ieftinii francezi cu C4, 306/307, Megane. Cine se mai gandeste acum ca o optiune la oferta francezilor cand au acum alternativa sud-coreana, mai buna, mai consistenta? Si nici Astra nu pare mai stralucita, cand treci peste aspectul masinii. Motivatia alegerii unei masini sau alteia poate fi de natura emotionala (in principal design), sau rationala. Coreenii le-au imbinat.
    Fabricat în Europa
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău