• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

UnAlex

  • Membru din 21.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • Corect Dan, intr-o anumita masura. Asa functioneaza sistemul baza pe bursa de valori si capitalul de incredere. Nu sunt un fan Tesla, dar e clar ca in pofida unor probleme normale pentru primele generatii de modele Tesla a fortat mana unor jucatori foarte mari din industrie sa investeasca in cercetare si electrificare, in acelasi timp in care a pus la dispozitie gratuit toate patentele de inventie legate de propulsi electrica si sistemul de gestine al energiei. A mai facut cineva pana la ei asta? Tesla a reusit sa adune cei mai buni ingineri si cercetatori (inlcusiv in cadrul Space-X) si le-a dat carte blanche sa faca ce stiu ei mai bine - sa inoveze. De acolo beneficiaza ei aceasta valoare evaluata. Istoria va spune cine a mizat pe cartea buna. Sper ca rasa umana sa apuce sa vada timpuri din ce in ce mai bune, toate sustinute de educatie, stiinta si tehnologie. Si inclusiv obiectul articolului poate contribui la aceast progres.
    O companie americană promite să producă benzină din dioxidul de carbon din atmosferă: proiectul este sprijinit financiar de BMW
  • Mi se pare si normal sa nu le pese celor care oricum sunt aproape de parastas. Daca e sa invatam din istorie, cam la fel gandeau si fanii locomotivelor pe aburi - ceva mai bun nu se putea! ... “The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.” ― Neil deGrasse Tyson
    O companie americană promite să producă benzină din dioxidul de carbon din atmosferă: proiectul este sprijinit financiar de BMW
  • Vesti grozave, sa vedem si costurile. Din ce inteleg si cu mintea mea de inginer, ca sa recompui CO2 intr-o hidrocarbura complexa asa cum este benzina, trebuie aport suplimentar de energie. Ca daca ar fi fost simplu o faceau de mai demult. Aportul asta suplimentar de energie daca provine din solar, e foarte bine. Daca insa se arde carbune sa recompuna benzina...no bueno! Si amprenta CO2 zero inseamna ca dupa re-arderea acestei e-benzine, ramai per intreg ciclul cu aceeasi cantitte de CO2. Sa vad eu cand vor descoperi o tehnologie sa contribuie la un proces nu zero ci negativ. Atunci o sa ne bucuram cu totii.
    O companie americană promite să producă benzină din dioxidul de carbon din atmosferă: proiectul este sprijinit financiar de BMW
  • @Netam-nissan, nu stiu de unde e supararea dintre voi, probabil de la un alt schimb de replici dar mare atentie ca in doua studii JD Power Reliability pe 2019, in UK si Germania Peugeot si Nissan sunt cam pe-acolo... Asa ca nu stiu ce sa zic...Eu nu am auzit posesor de Peugeot construit in ultimii 5-8 ani sa se planga de fiabilitate. Altfel, ca la orice masina, conteaza si cum o intretii (mai ales).
    Îmbunătățiri pentru actualul Peugeot 308 facelift: culoare nouă de caroserie și instrumentar digital de bord de 10 inch
  • Albastrul asta sporty-spice e noul alb? Daca stiam ca in sfarsit o sa fiu in moda poate ma pregateam si eu mai din timp :) Fiecare producator o are acum in paletar, chiar si Dacia o ofera pe variantele Stepway. Cat despre 308 toate bune! Motoarele pe benzia puretech sunt foarte reusite din punctul meu de vedere, sprintene si nu consuma mult. Varianta SW are unul din cele mai mari portbagaje din segment. Mi se pare ca depaseste chiar si pe Octavia din aceeasi generatie. Cand mi-am luat masina aveam de ales intre 308SW si Civic Tourer iar ultimul a castigat datorita ofertei la momentul respectiv, dar si datorita configuratiei bordului. La 308 te uiti peste volan la instrumentar, turometrul e invers si ca sa accesezi climatizarea trebuie intai sa apesi un buton.
    Îmbunătățiri pentru actualul Peugeot 308 facelift: culoare nouă de caroserie și instrumentar digital de bord de 10 inch
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău