• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

UnAlex

  • Membru din 21.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • In sfarsit un inlocuitor demn pentru Civicul meu Tourer: "volumul portbagajului este de 690 de litri" si garda la sol pare usor inaltata, dar sper eu sa nu se simta ca in barca. Voi fi foarte interesat sa-l scot la test drive. In Europa clar va fi vandut exclusiv cu motorizare hibrida, de altfel nu mai e nimic disponibil in portofoliul Honda din Romania cu motorizare pur termica. Eu unul ma bucur: confortabil, zgomot scazut, consum mic, lipsa grijii incarcarii.
    Honda lansează noul HR-V pentru piața nord-americană. Modelul va ajunge în Europa sub numele ZR-V
  • Felicitari pentru articol! Foarte frumos compusa prezentarea si bine punctate acele chestiuni care tot fac trimitere la dezbaterea - ce inseamna premium? Mazda isi construieste frumos aceasta noua imagine, CX-60 cu siguranta e original in abordare. Au elemente de design si materiale impamantenite in traditia japoneza. Bineinteles nu vor fi pe gustul tuturor, va depinde si de pozitionarea in piata. Pretul va trebui sa fie unul ridicat pentru ca cei care se uitau pana acum la BMW sau MB sa-l ia in considerare si totusi sa se simta ca vor avea parte de exclusivitate. Eu unul nu m-as supara daca elemente de pe acest CX-60 sa se regaseasca pe urmatoarea generatie Mazda 6 (cred ca acolo face referirea acel 6-) si poate versiunea estate va deveni aspiratie personala.
    Am văzut pe viu noul Mazda CX-60: 5 motive pentru care noul SUV este unul premium
  • Super...un nou SUV. Renault, spre de deosebire de Peugeot si Citroen, are o criza de identitate. Nu e suficient sa copiezi silueta laterala a lui Tiguan si sa-i plesnesti o sigla Renault ca sa ai succes. Trebuie niste elemente originale, ceva care sa-l diferentieze de restul concurentilor, ca ecrane si iluminare ambientala fac acum toti. Acest "spirit Alpine" - ma depaseste utilitatea unui SUV sport - ce rost are cand deja ai un pedigree stabilit cu Renault Sport (RS)? Scaunele nu sunt profilate, sunt doar imbracate intr-o imitatie textila de fibra de carbon. Negru lucios la exterior si jante de 20", asta e sport? O suspensie adapiva macar? Incearca sa fie prea multe lucruri deodata si se dilueaza identitatea marcii. Pentru asta dispare Talisman? Un sfat pentru Dl. Monenciu: lucrati nitel la prezentare. O camasa, un tricou cu guler macar si barba aranjata. Reprezentati Automarket nu un chiosc cu integrame. Ati alergat pe scari inainte de filmare?
    Am văzut pe viu noul Renault Austral: 5 lucruri esențiale despre urmașul lui Kadjar + VIDEO
  • @ds - iti pierzi timpul cu un postac. In sfarsit i-au taiat macaroana lui inexo, dar papirusuri vad ca tot scrie. Cand vad zid de text inchid ochii si dau scroll. Ontopic: chiar si in momente de criza, nu as cataloga Lada Niva drept o investitie. Sa le fie de bine rusilor. Bunicii mei sper ca zambesc de-acolo de sus, macar putin. Ca la cat am suferit ca popor din cauza lor, numai noi si altii din zona stim.
    ANALIZĂ: Cu cât au crescut prețurile mașinilor pe piața din Rusia
  • @ds - nu inteleg daca e o lauda sau o atentionare pentru DanG? Eu de regula nu las sa se bage orice in fata cand e coloana, dar nu pot observa ca soferii de SUV-uri se cam supun tiparului. Pacat de Talisman, dar sigur vor recupera vanzarile cu Arkana...si alte struto-camile care vor mai aparea. Astept SUV-ul coupe cabrio.
    Surse neoficiale: Renault oprește definitiv producția modelului Talisman
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău