Surse neoficiale: Renault oprește definitiv producția modelului Talisman

de Alexandru Monenciu
Joi, 03.03.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit celor mai recente informații, constructorul francez de automobile a oprit producția modelului Talisman. Volkswagen a luat o decizie asemănătoare în ceea ce privește versiunea sedan a lui Passat.

Popularitatea sedanurilor de clasă medie a scăzut pe măsură ce atenția clienților s-a îndreptat către SUV-uri. Tocmai din această cauză, mai mulți producători de automobile încep să renunțe încet la acest tip de caroserie, printre ei numărându-se și Volkswagen.

La începutul acestui an, constructorul din Wolfsburg a oprit definitiv producția lui Passat sedan în Europa.

Acum, francezii de la Renault au făcut același lucru în privința modelului Talisman. Spre deosebire de Volkswagen, care a păstrat totuși varianta break a lui Passat, marca din Hexagon a renunțat și la Talisman Estate.

Mai mult, constructorul francez pare să nu aibă un succesor pregătit pentru Talisman.

via Motor1

Comentarii (18)

  • Seriff
    Niciodata nu o sa inteleg deciziile astea, Talisman era o masina eleganta, arata bine, adica le scot pe astea dar dau inainte cu toate suv-urile inutile, care de fapt sunt niste compacte cu garda inalta la sol, scumpe si urate cu spume.
    30 12
  • MuresMures
    si unde sunt aia care au zis acum 10 ani ca Passat-ul o sa fie pe vecie?
    13 2
  • Astea-s vremurile, ce să faci. Dacă nu se vând, ce să facă companiile? Ele sunt firme și trebuie să aibă profit. Dacă un produs nu se vinde, îl retragi. Dacă majoritatea clienților vor SUV-uri, n-ai ce face.

    Atât că mulți își iau SUV cică pentru poziția mai înaltă la volan și siguranță. Dar când piața va fi compusă din 80-90% SUV-uri, avantajele astea vor dispărea. Vei vedea șoseaua mai de sus, dar nu și celelalte mașini. Și va dispărea și așa zisa siguranță comparativ cu celelalte mașini.
    29 0
  • Asa-i Moldovean, clientul alege ce-si cumpara si mulți se gândesc ca pot profita din când in când de avantajele unui SUV sau SUV-uleț. Caz simplu in familia mea (tatal, are deja o vârsta) si-a luat Tiguan pentru accesul mult mai ușor si pentru ca merge la țara si îl ajuta garda mai mare din când un când. La parte cu siguranța nu sunt convins, cred ca este o preconcepute incorecta ca un SUV este mai sigur in general fata de un sedan sau un combi. Cel mai probabil contează modelele luate in calcul si “tipul” de accident…
    8 0
  • De ce sa cumperi Talisman cand poti sa cumperi Megane Sedan, care arata cam la fel? De ce sa cumperi Talisman cand poti sa cumperi un Passat? De ce sa cumperi un sedan inutil cand poti sa cumperi o masina polivalenta, cum este un SUV? Iata de ce nu s-a vandut!
    Cei care ii deplangeti soarta, de ce nu v-ati cumparat unul?
    9 22
  • Degeaba carcotati ce și de ce...știți cum e cu vulpea care nu aju de la struguri...așa și cu sedanele cazanele, lumea prefera mașini mult mai puternice și impunătoare.Ce nu se vinde, la gunoi
    3 10
  • Desigur, compania are strategia și motivele ei, dar cred că este unul dintre cele mai elegante modele de la Renault.
    14 0
  • Seriff
    @GabiA mergi cu Megane, dupa mergi cu Talisman, arata cam la fel, dar nu se compara, Talisman e alta clasa, are alt confort, are alta antifonare, e mai scump da, dar e o masina reusita, Suv-ul nu este o masina polivalenta, majoritatea sunt mai mici la interior+portbagaj decat un Sedan, singurul avantaj e garda la sol inalta, daca intereseaza pe cineva asta.
    15 4
  • Eu raman un fan combi dar inteleg ambele tipuri de consumatori, un Tiguan fata de un Golf e parca mai usor de condus, sunt SUV-uri foarte reusite pe piata. Ce mi-as dori insa este o impozitare mult mai dura pentru aceste SUV-uri din simplul motiv ca consuma mult mai mult decat masinile asa zis normale, cu 7%, 25%, etc., depinde de la producator la producator. Si mai e o chestiune, de regula nu las un SUV sa mi se bage in trafic in fata pentru ca imi blocheaza vizibilitatea. La fel si cele parcate in apropierea intersectiilor sau trecerilor de pietoni.
    10 5
  • @DanG
    "de regula nu las un SUV sa mi se bage in trafic in fata pentru ca imi blocheaza vizibilitatea."
    O mostră de "civilizație" în trafic!
    9 1
  • @ds - nu inteleg daca e o lauda sau o atentionare pentru DanG? Eu de regula nu las sa se bage orice in fata cand e coloana, dar nu pot observa ca soferii de SUV-uri se cam supun tiparului.

    Pacat de Talisman, dar sigur vor recupera vanzarile cu Arkana...si alte struto-camile care vor mai aparea. Astept SUV-ul coupe cabrio.
    1 0
  • @UnAlelx, nicidecum o laudă. Nici eu nu las când cineva forțează intrarea în fața mea. Dar, da, dacă omul vrea să schimbe banda, e loc și, repet, nu mă forțează să-i fac loc, de ce nu? Doar pentru că e suv și îmi strică fengșuiu? Hai să fim serioși și civilizați!
    5 1
  • sedan inutil
    Sedanul este cel mai inutil tip de caroserie. Degeaba are volum mai mare la portbagaj, pentru ca este total nepractic (am transportat cu un hachback lucruri care nu ar fi incaput niciodata in "marele" portbagaj de sedan: bicicleta, fotolii de gradina, scaun de birou asamblat etc.).
    O masina practica are hayon care se deschide cu totul, nu capac de lada ca sedanul. De asta oamenii obisnuiti cumpara Suv, combi, hachback.
    Intr-adevar, sedanul este singura caroserie care se preteaza la masina cu sofer (nu o sa vezi un manager cu sofer care sa mearga intr-un combi). Si de aceea, nu prea are rost sedan la marcile de buget, ci doar la marci premum (din nou, un manager o sa mearga cu A6, nu cu un Talisman).
    5 1
  • Cici de la bucatarie
    Cand se va impozita si greutatea lor? Si caii putere electrici? Ala in Ukraina merge cu gazolina! Tu visezi viata fara poluare.
    0 3
  • Îl las nu
    @ds,
    Dacă este liber în fata, nu are nevoie de tine "sa-l lasi".Cand nu este loc și ai putea sa-l lași, recunosti ca procedezi la fel de "civilizat" ca DanG!:))
    0 3
  • Dacă Renault nu-si clarifica scopul si anume cărui segment se adresează va fi spulberată (ca si marca) de Hyundai si mai ales Kia.
    La masa premium nu este loc pentru Renault nici dacă ar vrea, si atunci ar trebui sa încerce sa optimizeze modelele, costurile si sa ofere masini practice, flexibile, la preț cât mai mic si dacă se poate mai fiabile, cam au de suferit din aceasta cauza.
    De ce Dacia a avut succes? Dinamica, performante, design, optionale, tehnologie? Doar preț VS ce poți face cu ia, si la fel nu ar strica ceva mai multă fiabilitate si la Dacia. Știu in Kia Forte (Cerato pe unele piețe), are 5 ani aproape 120.000 km si este in stare excelenta fără nici o problema notabila. Unde locuiesc rugina este o problema, dar la Kia totul ok. Cu ei concurează Renault si nu este ușor deloc…
    0 0
  • Pardon…. cu ea nu cu ia…
    0 0
  • Este o miscare logica, pret de Passat spre premium; motare, calitate, design foarte slaba (Turcia) feel to drive execrabil. De laudat initiativa.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru