Felicitari pentru articol! Foarte frumos compusa prezentarea si bine punctate acele chestiuni care tot fac trimitere la dezbaterea - ce inseamna premium?
Mazda isi construieste frumos aceasta noua imagine, CX-60 cu siguranta e original in abordare. Au elemente de design si materiale impamantenite in traditia japoneza. Bineinteles nu vor fi pe gustul tuturor, va depinde si de pozitionarea in piata. Pretul va trebui sa fie unul ridicat pentru ca cei care se uitau pana acum la BMW sau MB sa-l ia in considerare si totusi sa se simta ca vor avea parte de exclusivitate.
Eu unul nu m-as supara daca elemente de pe acest CX-60 sa se regaseasca pe urmatoarea generatie Mazda 6 (cred ca acolo face referirea acel 6-) si poate versiunea estate va deveni aspiratie personala.
Super...un nou SUV.
Renault, spre de deosebire de Peugeot si Citroen, are o criza de identitate. Nu e suficient sa copiezi silueta laterala a lui Tiguan si sa-i plesnesti o sigla Renault ca sa ai succes. Trebuie niste elemente originale, ceva care sa-l diferentieze de restul concurentilor, ca ecrane si iluminare ambientala fac acum toti.
Acest "spirit Alpine" - ma depaseste utilitatea unui SUV sport - ce rost are cand deja ai un pedigree stabilit cu Renault Sport (RS)? Scaunele nu sunt profilate, sunt doar imbracate intr-o imitatie textila de fibra de carbon. Negru lucios la exterior si jante de 20", asta e sport? O suspensie adapiva macar?
Incearca sa fie prea multe lucruri deodata si se dilueaza identitatea marcii. Pentru asta dispare Talisman?
Un sfat pentru Dl. Monenciu: lucrati nitel la prezentare. O camasa, un tricou cu guler macar si barba aranjata. Reprezentati Automarket nu un chiosc cu integrame. Ati alergat pe scari inainte de filmare?
@ds - iti pierzi timpul cu un postac.
In sfarsit i-au taiat macaroana lui inexo, dar papirusuri vad ca tot scrie. Cand vad zid de text inchid ochii si dau scroll.
Ontopic: chiar si in momente de criza, nu as cataloga Lada Niva drept o investitie.
Sa le fie de bine rusilor. Bunicii mei sper ca zambesc de-acolo de sus, macar putin. Ca la cat am suferit ca popor din cauza lor, numai noi si altii din zona stim.
@ds - nu inteleg daca e o lauda sau o atentionare pentru DanG? Eu de regula nu las sa se bage orice in fata cand e coloana, dar nu pot observa ca soferii de SUV-uri se cam supun tiparului.
Pacat de Talisman, dar sigur vor recupera vanzarile cu Arkana...si alte struto-camile care vor mai aparea. Astept SUV-ul coupe cabrio.
Dl. Thompson uita de Volvo, care incearca sa faca exact acelasi lucru - anume sa sparga triada premium germana - si nu prea ii reuseste. La un moment dat chiar si VW a incercat asta cu modele mai de nisa precum CC, Phaeton, Arteon, samd. Si nici lor nu le-a iesit.
Personal cred ca lumea cu bani cumpara marcile consacrate in primul rand pentru imaginea de brand proiectata. Asta cu greu poate fi schimbata atunci cand ai o istorie lunga de modele accesibile, chiar daca unele sunt de succes si apreciate.
Mazda este deseori numita BMW-ul japonez si cred ca pe buna dreptate. Ar trebui sa continue pe aceasta nisa si sa ofere tehnologii inovatoare, materiale din ce in ce mai bune la interior, sa fie placute la condus, etc. Clientii vor aprecia in ultima instanta daca eforturile Mazda au meritat sau daca vor merge totusi cu "steaua" in frunte.
Ultimele comentarii
184 in total