• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1406 in total
  • Un mild hybrid este ca să fie, că utilitatea practică tinde spre zero. La fel și economia de combustibil, teoretic cică 20%. Mă rog, eu cred că ajută doar la norma de poluare, toate astea le poți obține mai ieftin cu un simplu gpl. Da, ar fi fost mult mai interesant un full hybrid.
    Noul Fiat 500 Hybrid: versiune cu motor mild-hybrid cu preț de pornire de 17.000 euro
  • @09.23 Camdespre asta vorbim: 1. "Totuși, nu este la fel de lin în timpul accelerațiilor puternice. Cutia de viteze are doar 3 trepte, ceea ce înseamnă că există diferențe destul de mari între ele, iar dacă apeși pedala de accelerație la podea, livrarea puterii se face într-un mod destul de brusc și derutant. Vei observa că în multe situații motorul termic se va tura mai mult decât este necesar." 2. ..." la viteze mai mari, ZS rămâne o mașină „nesigură pe ea”." 3. "Din păcate, aderența nu este grozavă atunci când începi să conduci mai agresiv, iar direcția este destul de imprecisă." 4. "Practic, primele câteva grade de rotire ale volanului au un efect redus asupra traiectoriei mașinii, așa că ajungi să faci corecții destul de mari pentru schimbări minore de direcție." 5. "Dacă rotești volanul mai mult, direcția devine brusc foarte greoaie, ceea ce pare nenatural și îți scade încrederea în mașină atunci când conduci în ritm mai alert." 6. "Per total, nu este o mașină pentru viraje strânse" 7. "O excepție este atunci când vrei să reglezi aerul condiționat. Acesta poate fi ajustat doar prin intermediul ecranului tactil (noi am prefera butoane fizice dedicate) și nu poate fi controlat cât timp folosești funcția de mirroring cu telefonul. Așadar, chiar și pentru o simplă modificare a temperaturii interioare, trebuie să revii temporar la sistemul MG, apoi să te întorci la Android Auto sau Apple CarPlay." P.S. Și mai vorbim și despre diferențele de consum. Că despre stele EuroNCap bănuiesc că știi ce și cum se depunctează...
    Test Drive Pericol iminent
  • De atâția bani atâta marfă - așa zice o vorbă înțeleaptă. Am avut ocazia să studiez un pic interiorul unu exemplar, e drept, doar termic. Nu m-a convins absolut deloc. Dar deloc. Din ce citesc acum e clar, nu vor rupe gura târgului, cel puțin în țara Duster-ului, nu.
    Test Drive Pericol iminent
  • @14.33 Se vede de la o poștă, nu trebuie să te explici.
    Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
  • @Andrei "Pe unde sunt eu cred ca sunt mai dese stațiile cu hidrogen decât cu GPL." Nu stiu pe unde traiesti tu, dar: Germania are peste 7000 de statii gpl Franta 1500 Italia peste 4900 Portugalia aproape 400 Spania peste 800 Pana si Elvetia are 47 Nu e suficient?
    Nostalgie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău