• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1495 in total
  • @12.14 România este o țară atipică, ceea ce este valabil în Olanda și Anglia este total pe lângă la noi. Clar nu suntem pregătiți pentru așa ceva. Poliția abia dacă face față la ce este acum. Văd zilnic, mai ales de când a început școala, tineri cu mașinuțe, alea ce pot fi conduse de la 16 ani, 5% poartă centură, 90% cu telefonul în mână, 100% se rup în figuri. În două rânduri am fost la un pas de a mă da jos din mașină și să iau la șuturi pe niște puștani din ăștia de m-au făcut să pun frâna de a intrat abs-ul. Aștia nu știu nici să stea în ghete. Despre care educație vorbim? Cea primită acasă, sau cea primită la școală? Cam ce educație crezi că poate da un ghiolban de-și filmează și pune pe tik-tok progenitura de 10 ani la volanul bmw-ului prin sat? https://www.youtube.com/watch?v=DeFtXjZrOEY Educația de la școală? Hmm... Penultimul loc în europa la testele PISA, cele care definesc analfabetismul. Ultimul loc în ceea ce privește calificarea tinerilor. Cea mai mică pondere a absolvenților de studii superioare. Bine, mulți dintre cei cu studii superioare sunt absolvenți de Spiru & Bio Terra... Locul unu la accidente în europa. Locul unu la consumul de alcool în europa. Cam pe aici suntem!
    Uniunea Europeană anunță reguli noi: permis de conducere de la 17 ani
  • Un lucru este clar: în niciun caz pentru România regulile nu ar trebui relaxate. Nici pentru permis la 17 ani, cu atît mai mult pentru permis de camioane de la 18 ani, nici pentru formulare de autoevaluare în locul examenului medical. Aici trebuie legi dure, amenzi maxime și pedepse cu închisoare. Melteanul român nu știe decât de frică.
    Uniunea Europeană anunță reguli noi: permis de conducere de la 17 ani
  • Cănd ești prost făcut grămadă și vrei să te afle toată lumea cât (nu) te duce dovleacul de pe umeri, compari dotările și prețul unei mașini low cost cu altele care pornesc de la minim 35.000 lire și trec de 60.000 și visezi cai verzi de 5 stele pe pereți
    Noi teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mazda 6e, 3 stele pentru VW T-Cross
  • Alfa mi-a plăcut din totdeaun Asta, nu că nu-mi place, dar cred că grila modelului 2022, cu triunghiul mai mic, arăta mai bine. În rest mi se pare super, mai ales interiorul, bordul, consola, scaunele și, mai ales, faptul că nu au renunțat la butoanele fizice. Pentru comparație uitați-vă la bordul noului Leapmotor B10 din articolul vecin și veți vedea o diferență ca de la cer la pământ.
    Noua Alfa Romeo Tonale facelift: motorizare mild-hybrid mai puternică
  • @11.32 perfect posibil, cu Ranger încă nu am făcut cunoștință live. Sper ca săptămânile viitoare să văd ce și cum, doar ce am primit două la firmă.
    Pick-up din viitor
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău