• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1406 in total
  • Adică motorul de pe Yaris 1.5 - 3 cilindri cuplat cu cvt. Bordul îmi aduce aminte de Ford Ka model 1996.
    Noua Toyota Aygo X facelift: cel mai mic model hibrid al mărcii are 116 CP
  • Doar pentru China? Dacă este și pentru restul lumii înseamnă că au aglomerat cu încă un suv un segment pe care erau deja două reprezentante, ca să nu zic trei, dacă luăm și xc 40-ul, sau chiar patru cu crossover-ul electric. Practic pe o dimensiune diferențiată de 20-30 de cm ai 3-4 oferte în timp ce pentru sedan & estate ai doar V60 și electricul ES90. Asta în timp ce ai avut legendarul 850T-5R 2.3 l 5 cilindri.
    Noul Volvo XC70, dezvăluit în imagini neoficiale: SUV pentru piața din China
  • @banditos Pe mine nu mă atinge deloc la "soberanism", precum spui, nu are treabă una cu alta. Ideea este că, așa cum ziceam, dacă o categorie principală obține un punctaj care se califică la doar două stele, ratingul general nu poate depăși acele două stele, indiferent de punctajul celorlalte capitole. Eh, asta nu mi se pare foarte ok, este ca și cum la bacalaureat ai lua 10 la matematică, 10 la limba română și 4 la istorie deci, în cazul acesta, nota finala ar fi 4. Hai, să zicem că nici media aritmetică nu ar fi ok, pentru că nu toate sistemele de siguranță au aceeași importantă, dar o medie ponderată ar reflectă mai corect punctarea. Defalcat, rezultatul lui Dacia Bigster se prezintă astfel: - 3 stele la categoria Protecția pasagerilor adulți (69% din puncte) - 5 stele la categoria Protecția pasagerilor copii (85% din puncte) - 4 stele la categoria Protecția categoriilor vulnerabile din trafic (60%) - 3 stele la categoria Sisteme de siguranță (57%). Spre exemplu: La testele pentru protecția copiilor, Bigster a primit 85% din punctajul total, iar cei de la Euro NCAP nu au avut nimic de menționat. Dar, lipsa sistemului de dectectare a pasagerilor de pe bancheta din spate, chiar dacă există avertizor pentru cuplarea centurilor a fost depunctat și notat cu 57%. Acum întreb: este corect că un sistem important și existent să fie afectat de lipsa unui sistem neimportant?
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • Un pic cam ciudat sistemul de punctare al lor. De reținut că ratingul general nu poate depăși niciodată ratingul celui mai slab capitol. Cu alte cuvinte, dacă o categorie principală obține un punctaj care se califică la doar două stele, ratingul general nu poate depăși acele două stele.
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • Sărmanul, un of are și el...
    Producția auto din România, scădere de 13% în aprilie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău