• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1394 in total
  • @dan_grc Exact cum gândeam. Stai prost la capitolul logică. Mai bine tăceai. Așadar: În primul comentariu vorbeam strict de mașină. Reține: o mașină de lux ce nu are absolut nicio legătură cu ceea ce spun în al doilea comentariu. De fapt al doilea coment este o completare la ceea ce spune @Zarnesteanu. Cu totul și cu totul altă discuție. Altă gâscă în altă traistă, băiatu'! In rest, ce să zic, sunt siderat de capacitatea unora de înțelegere. Mai faceți și voi niște corelații între propoziții când citiți. Că nu e greu. Sau, măcar nu mai comentați aiurea-n tramvai. Mă rog, am zis de mult timp că nu mai răspund și pierd timpul cu toate inepțiile scoase de unii ca tine. Punct!
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
  • @ dan_grc Anul trecut, din totalul vânzărilor din top 10 în Romania, asiaticele, și vorbim despre cele cu ștaif, Hyundai, Toyota, Suzuki, nu chinezisme, au fost cam 50% din ce a vândut Dacia. Iar asta se întâmplă în condițiile în care chinezii tatonează piața. Deocamdată! Cred că nu este greu de înțeles ce se va întâmpla când vor invada piețele cu Great Wall, Chery, Shuanghuan și alte astea la preț de dumping. Nu, nu este vorba de stereotipuri, dacă atât ai înțeles, problema e să vezi mai departe decât vârful nasului. Și, ca să te ajut un pic, prăbușirea pieței auto, nu doar în Romania ci în toată Europa, înseamnă, oare, ce?
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
  • @Zarnesteanu Să cumpere local? Și eu tot zic chestia asta, dar mi-e teamă că n-o să vedem prea curând așa ceva. Românul e fudul nevoie mare, stă în apartament confort doi sau în garsonieră da' e musai să aibă bmw/vw/audi în parcare, telefon la care plătește rate la bancă și, obligatoriu, haine de firmă cu mult sclipici și etichete. Nu cumpără local, nu cumpără mașini de buget, că râd prietenii de el.
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
  • 629 km în ciclul CLTC înseamnă vreo 516 km în WLTP. Nu e nici rău, dar nici nu te dă pe spate. Probabil că va costa o cârcă de bani, deh, un BYD serios, la jumate din puterea ăstuia, sare de 60 k. Comparativ, o KIA Ev6, pe aceeași arhitectură de 800 v, dar cu o baterie de 80kw net are un range de 450 km. De arătat, zic eu, arată mai bine decât multe europene cu ștaif și pretenții, gen alea cu masca cât un calorifer luminat. Una peste alta, BYD, în câțiva, puțini ani, va da frisoane multor constructori mai ales dacă vor continua și cu termice hibride.
    Marca chineză Denza aterizează în Europa. Primul model, un break electric de 965 CP
  • Nu mașinile de 3-5 ani sunt preferatele românilor, ci cele de 10-15 ani conduse de o bătrânică până la piață și duminica până la biserică și cele cu maxim 115.000 de km. Pentru că se știe că nemții le cumpără cu j-de mii de euro ca să le vândă când fac 100 de mii de km pe doar 8-10.000. Și se mai știe că jafurile de 400.000 km le cumpără alții, nu românii. :)))))
    STUDIU: Mașinile second-hand importate din Germania și Franța rămân preferatele românilor
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău