• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Unul

  • Membru din 20.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • Sa dea Domnul sa fie
    Lotus, încrezătoare că Raikkonen va rămâne la echipă în 2014
  • Desi s-a dorit o declaratie tehnica, cred ca a fost mai de graba una de imagine. In primul rand ar fi greu de recuperat decalajul tehnologic dintre ei si Ferrari, Mercedes etc. Doi a fi in formula 1 inseamna publicitate la cel mai inalt nivel ( dar trebuie sa muncesti mult sa invigi echipele consacrate). Trei, echipele de top au profit bun (deci nu poti zice ca e o afacere proasta). Patru, formula 1 este un laborator de cercetare, si mai devreme sau mai tarziu cunoasterea dobandita ajuta la dezvoltarea masinilor de strada. Desi este firma puternica si construiesc masini de top, esecul altor giganti (BMW, Honda), cred ca a influntat mult decizia.
    Porsche: "Am vrut să intrăm în F1, dar nu există nicio relevanţă pentru industria auto"
  • Daca ar fi putut sa castige, ar fi castigat (de parca a venit cineva si a blocat DRS-ul, tot greseala lor este). Cea mai mare problema este strategia de cursa la Ferrari dupa parerea mea. Ferrari nu reusesc sa administreze potentialul masinii si nici defectele aparute in cursa. La capitolul asta pierd fata de Red Bull si Lotus. Domenicali nu se ridica la nivelul predecesorului.
    Ferrari: "Alonso ar fi putut câştiga în Bahrain"
  • Felicitari pentru articol, este o buna prezentare la ce sa ne asteptam in weekendul acesta
    Avancronică Malaysia - Regele furtunii
  • @Raiko In sportul asta sunt doua categorii mari. Uni invata repede pe simulator plecand de la teorie, iar ceilalti invata mai repede prim ceea ce simt in momentul in care sofeaza. Pilotii de curse le aprofundeaza pe amandoua, dar au preferinte (utilizeaza preponderent una din ele). Adica pana la urma conteaza mai mult rezultatele decat modul prin care ai ajuns la ele.
    Ferrari: "Gestionarea pneurilor va fi crucială în acest sezon"
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău