• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Unul

  • Membru din 20.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • A fi fan inseamna sa ti cu echipa sau pilotul favorit indiferent ce se intampla. Ferrari nu poate castiga la nesfarsit si nici nu este de dorit, Atata timp cat este pe podium (la safrsitul campionatului) inseamna ca face performanta. Referitor la Kimi, a schimbat locul de munca, in viata de zi cu zi un om cand isi schimba locul de munca nu da randament din prima zi, ii trebuie un timp de acomodare la procedurile si modurile de lucru a noi firme la care lucreaza. Desi a mai lucrat la ferrari Kimi nu mai colaboreaza cu staful de atunci (au fost adusi specialisti noi) si nici masina nu mai e aceiasi. Eu cred ca mai bine ne rugam sa le de a Dumnezeu intelepciune decat sa ii injuram.
    Alonso, precaut înaintea cursei din Canada
  • Daca privesti din spatele masinii, pneul e pe partea dreapta, daca privesti din fata masinii pneul este pe partea stanga. Din punct de vedere al soferului pneul este pe partea dreapta, inafara de alte indicatii (daca in text nu se precizeaza locul din care te uiti la masina) consider ca pneul este montat pe partea dreapta.
    McLaren: "Am respectat toate indicaţiile Pirelli în privinţa pneurilor"
  • Vina este undeva la mijloc. Pirelli este de putin timp in F1 si nu are o baza de date legata de solicitarile la care sunt expuse pneurile in acelas timp sunt un mare fabricant de anvelope cu experienta vasta si ar fi putut sa le faca mai solide (cu gradul de uzura cerut de FIA, dar sa nu cedeze). Echipele ar trebui sa foloseasca anvelopele conform specifiicatiilor producatorului (atata timp cat nu respectii specificatiile producatorului ai pierdut garantia, iar producatorul nu are nici o vina in cazul acesta), dar aceasta specificatie nefiind reglementata de FIA, echipele fac orice ca sa aiba un avantaj. Oricum imaginea Pirelli este sifonata (indiferent de gradul de vina(mic sau mare)) pentru ca nu a stabilit prin contract restrictiile pentru functionarea a anvelopelor si nici nu a anticipat problemele ce pot aparea la folosirea incorecta a lor. Parerea mea este ca Pirelli, sau bucurat de un contract avantajos si ca sa isi mareasca profitul au cautat metode mai ieftine de fabricatie sacrificand integritatea anvelopelor.
    Pirelli acuză echipele de utilizarea incorectă a pneurilor la Silverstone
  • Lotus nu are puterea financiara a lui RBR, Ferrari si Mercedes, dar reuseste sa se mentina sus in clasament. Kimi este constant, Grojan mai are multe de invatat (vom vedea daca Grojan va reusi sa aiba si performante pana la sfarsitul carierei). Se spune ca cel mai bun este cel care castiga, nu cel ce putea sa castige. Kimi este acolo unde este datorita alegerilor sale, la fel si Vettel, si Alonso, si Ham. Pana acum Vettel a ales cel mai bine din prisma rezultatelor. Vettel, Alonso, Kimi si HAM sunt buni si talentatii, locul lor in clasament fiind dat de alegerile pe care leau facut.
    Lotus: "Rezultatele din ultimele două curse sunt inacceptabile"
  • Cineva sugera ca este mai usor acum de batut acest record, dar ma intreb cand Vettel, Alonso si Ham vor reusi sa bata acest record, doar e mai usor acum si masini sa puncteze cursa de cursa au.Acest record ne arata constanta pilotului si capacitatea de a rezolva duelurile fara a pierde cursa (plus un dram de noroc care pana la urma si-l face omul cu mana lui). A fost o perioada cand Kimi nu termina curse din cauze mecanice, acu are o masina fiabila care din cand in cand e si performanta. Campionatele se castiga si recordurile se doboara de catre piloti cu ajutorul masinii nu invers. Oricat de buni ar fi ingineri si mecanicii, daca nu ai un pilot pe masura nu reusesti.
    Raikkonen: "Nu-mi pasă că am egalat recordul lui Schumacher"
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău