Alonso, precaut înaintea cursei din Canada

de Daniel Popescu
Luni, 02.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso rămâne precaut în privinţa performanţelor care le poate obţine în Canada, în timp ce Kimi Raikkonen insistă că motivaţia sa este intactă.

Esential 3 este locul ocupat de Ferrari in clasamentul constructorilor
21 este diferenta dintre Red Bull si Ferrari in clasamentul constructorilor, in favoarea echipei austriece
12 este pozitia ocupata de Kimi Raikkonen in clasamentul pilotilor
Ferrari a anunţat recent că va îmbunătăţi setările motorului cu ocazia Marelui Premiu al Canadei, element care a generat încrederea că Scuderia poate înregistra un sport semnificativ de performanţă.

Fernando Alonso preferă însă să rămână precaut în declaraţii înaintea etapei de la Montreal, anticipând o creştere uşoară a rezultatelor de la o cursă la alta.

"Vom vedea, trebuie să fim calmi şi să muncim din greu. Trebuie să furnizăm rezultate conform aşteptărilor. Am adus noi componente la fiecare cursă, unele funcţionează bine, altele nu funcţionează, aşa că trebuie să profităm cât mai mult de noile componente pentru Canada.

Sperăm să avem o zi de vineri bună şi să fim mai aproape de podium decât la Monaco. Nu am niciun dubiu, vom fi din ce în ce mai competitivi la fiecare cursă, dar nu ştiu cu cât", a declarat el.

Alonso se menţine pe locul trei în clasamentul general, însă coechipierul său Kimi Raikkonen este doar pe poziţia a 12-a. Finlandezul insistă însă că este la fel de motivat ca întotdeauna să obţină performanţe, chiar dacă admite că are nevoie de timp pentru remedierea problemelor de adaptare la noul monopost.

"Am mai multă experienţă decât atunci când am câştigat titlul şi sunt cu câţiva ani mai în vârstă, dar nu simt asta şi am o dorinţă grozavă de a concura. Muncim foarte mult şi cred că ne vom rezolva problemele, dar avem nevoie de timp. Dacă reuşim asta înainte de finalul sezonului, atunci vor veni şi rezultatele, pentru că motivaţia mea este intactă", a precizat el.

Via ESPNF1, ESPNF1

Comentarii (9)

  • pif666
    voi cu optimismul,noi cu dezamagirea si cu nervi intinsi la maxim. ne-am saturat de promisiuni si himere. vrem rezultate. si le vrem acum !! dar pana nu inteleg ca au nevoie de un conducator inascut,un briattore,ca brawn nu vine nici in 2020, greu..ca sa nu zic imposibil. iar cu kimi ...ce sa zic. ia trecut timpul. poate se desteapta montezemolo si il ia ricciardo la ferrari. asta da pilot !! da de pamant cu vitel la fiecare cursa. va imaginati pe ricci la volanul unui mercedes ? sunt convins ca le da ceata lu hamilton si rosberg !!!
    8 13
  • Speranta moare ultima nu? Insa in F1 este nevoie de mai mult decat de asta.................
    10 0
  • cui i-a trecut timpul?.cum sa fie pilotii de vina mai ales kimi ca a venit curand E echipa.smecherii astia care nu a mai castigat un titlu la piloti din 2007 si nu prea vad sa l castige curand.
    4 6
  • la Ferrari a devenit din pacate numai afacere ,cistiga sau nu ,incaseaza cei mai multi bani la sfirsit de sezon ,de ce sa chelttuie banii pe investitii si sigur Alonso ,,Kimi stiu asta si se multumesc cu declaratii optimiste si cu ,, ,Bani f multi ,, FORTZAA ROSAA
    0 1
  • Incet, incet, Ferrari isi pierde toata legatura cu sportul, transformandu-se intr-o companie a unor baieti imbracati la costum care se gandesc la afaceri si politica. Iar pentru ca fac ei politica, vin si arunca tot felul de mizerii prin presa, tot felul de declaratii penibile, in loc sa intre in silenzio stampa de rusine si din respect pentru fani, sponsori, pentru imaginea lui Enzo Ferrari.
    2 3
  • @ferr1
    Asta a fost politica Ferrari dintotdeauna,sau crezi ca au rezistat si sunt unde sunt numai datorita rezultatelor din F1 ?!Doar nu va gandeati ca numai ei trebuie sa castige,la urma urmei e o afacere!Trebuie impartita "paine" tuturor,altfel...ori se retrag,ori nu se mai inscriu in competitie ;) !
    0 1
  • @@ferr1 Adevarat, trebuie sa castige si altii. Insa cand investesti o caruta de bani an de an si termini pe 5-6, atunci e o rusine. Macar sa investeasca mai putin. Ii dai 15 mil. lui Raikkonen ca sa stranga 17 puncte in 6 curse? Pai mai bine da-i 2 mil. lui Hulkenberg sau Bianchi si vor face acelasi lucru. Scapi de Schumacher ca sa-l tii pe Massa si sa-l aduci pe Raikkonen? Il lasi pe Alonso in 2007 sa se duca la McLaren? In 2009 il lasi pe Raikkonen si il tii pe Massa? Il tii pe Domenicali atatia ani cand era clar ca F1 il depasea? Plus multe alte greseli.
    1 2
  • A fi fan inseamna sa ti cu echipa sau pilotul favorit indiferent ce se intampla. Ferrari nu poate castiga la nesfarsit si nici nu este de dorit, Atata timp cat este pe podium (la safrsitul campionatului) inseamna ca face performanta. Referitor la Kimi, a schimbat locul de munca, in viata de zi cu zi un om cand isi schimba locul de munca nu da randament din prima zi, ii trebuie un timp de acomodare la procedurile si modurile de lucru a noi firme la care lucreaza. Desi a mai lucrat la ferrari Kimi nu mai colaboreaza cu staful de atunci (au fost adusi specialisti noi) si nici masina nu mai e aceiasi. Eu cred ca mai bine ne rugam sa le de a Dumnezeu intelepciune decat sa ii injuram.
    1 0
  • Test Driver 01
    Ziaristii din F1, tot cauta sursa problemelor lui Raikkonen, de parca asta ar conta, nu se intreaba nimeni ca echipa de ingineri/designeri/whatever Ferrari de 6 ani scoate masini una mai proasta ca alta? Aia din 2009... vai de zilele ei, aia din 2010, in cateva curse a mers dupa care varza, aia din 2011... trebuia aruncata la gunoi, iar cea din 2012... tata cu dezvoltarea sunt inceti rau. Trebuie investit masiv, pentru a scoate rezultate altfel uite ca nu se poate. Evident sunt campioni mondiali la declaratiile epustuflant de fascinante dar in rest, sunt exact si pe nicaieri. In fiecare an, nu se prind care-i problema si ce nu merge la masina aia zici ca astia produc masini de 6 ani nu de 60 si ceva. Cum sa nu fie de rasul oricui cand vezi ca motoare nu mai stiu sa faca, masini de Formula 1 sunt carute si nici nu stiu de unde sa aduca ingineri, le-o fi greu sa caute pe google ca tot dracul ala este. Sa aduca un inginer din aia care a lucrat la Eurofighter ca mai rau nu are cum sa fie lol si tot fac ceva. Nu pot sa neg ca mi se pare comic ca le-a luat 3-4 ani sa se prinda ca nu le merge bine tunelul de vant looool, cum dracu cand trebuiau sa se prinda in maxim 2-3 saptamani...
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru