• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • E destul de trist ca bucuria pe care ti-o aduce un sport, sa fie raul altuia. Ma mir cum de l-a uitat pe Hamilton, ca sa fie "poezia" intreaga, dar sunt sigur ca ii va gasi o karma si astuia, poate nu acum, dar undeva in viitor. Pana atunci, 83. Sper sa fie o cursa frumoasa maine.
    Hamilton, pole position în Abu Dhabi! Bottas pe locul doi, Ferrari pe a doua linie a grilei
  • Are dreptate, dar dupa regulile astea joaca si ceilalti. Nu e de vina Mercedes, Ferrari sau RBR ca McLarenul lui s-a transformat in Minardi. @automarket "optim" n-are grad de comparatie.
    Alonso exclude revenirea în Formula 1: "Schimbarea regulamentului a mers în direcția greșită"
  • Probabil ca cel mai bun pilot din istorie este si va ramane Fangio. Mi-e greu sa cred ca va mai fi alt pilot care sa castige cu 4 constructori diferiti, mai ales ca atunci conta pilotul si nu in asa mare masura masina. Era o gluma pe vremea aia care zicea ceva de genul ca nu are rost sa investesti inmasina, mai bine il iei pe Fangio ca pilot.
    Hamilton spune că nu s-a gândit niciodată să doboare recordurile lui Schumacher: "Idolul meu a fost Senna"
  • @serban In primul postarile mele nu sunt "dedicatii" pentru tine si nu am nici cel mai mic interes sa te provoc pe tine. De ademenea nu-mi aduc aminte sa fii spus ca tu ai zis ca Mercedes a fost favorizata. E posibil sa fii spus, dar eu nu ma refeream la ce zice x sau y, ci in general. In al doilea rand pentru ca tie sau altuia i se pare ca un pilot sau altul e penalizat mai mult sau mai putin pentru acelasi lucru, e strict parerea lor pentru ca nu au nimic palpabil cu care sa demonstreze ca lucrurile respective sunt facute cu intentie, pentru ca daca ar fi asa, Ferrari ar fi fost primii care ar fi protestat si nu am facut-o. Vreau sa-ti reamintesc ca Vettel si Raikkonen au fost penalizati primul cu 5 secunde si al doilea cu 10 secunde pentru "acelasi" lucru. Presupun ca ar trebui sa trag concluzia ca FIA trage cu Vettel, nu? Iar in al treilea rand, jentile folosite de Mercedes NU au fost si nici NU sunt ilegale. Astea sunt presupunerile si parerile unor oameni bazate in momentul de fata pe nimic. Atat cat regulamentul nu are nimic cu problema respectiva, ele sunt legale. Iar daca crezi ca RBR au avut acelasi lucru ca Mercedes si a fost declarat ilegal acum cativa ani, ai un clip pe Motorsport in care explica in amanunt care e diferenta dintre cele doua "inventii". In final, pot sa critic Ferrari sau pe altcineva cat vreau eu atat timp cat aduc niste argumente palpabile si mai ales atat timp cat o fac civilizat si pot fi si fan Jiul Petrosani pentru ca asta nu conteaza. Sunteti destui aici care credeti ca Ferrari e Dumnezeu, asa ca unul in plus sau in minus, nu conteaza. Dar asa ca fapt divers, nu am fost niciodata fan al unui motorist ci al unor piloti, iar in momentul de fata sunt al lui Hamilton.
    Verstappen, implicat într-o altercație fizică cu Ocon după cursa de la Interlagos: "Nu-mi pasă ce crede lumea, sunt un învingător"
  • Am zis eu ca daca cei doi sunt in pozitiile respective i-au avantajat pe Ferrari, acum sau in oricare alta postare a mea? Ai vazut in vreo postare a mea ca acuz pe cineva fara a aduce niste argumente? Discutiile aici au mai tot timpul intorsatura asta ca Ferrari e cea amarata si luata la suturi din toate partile. Au argumente palpabile cei care sustin lucrurile astea? Desigur ca nu. E mai usor sa zici probabil ca favoritii tai sunt dezavantajati pentru ca asa crezi tu decat sa vezi ca de fapt nu se ridica la nivelul numelui pe care il au pe "tricouri". Acelasi lucru e valabil si vizavi de jentile celor de la Mercedes. "Ferrari nu castiga pentru ca Mercedes in cardasie cu FIA ii fura si ii lasa pe germani sa triseze cu niste jenti neregulamentare" sau cu mai stiu eu ce. Nu Mercedes trebuie sa demonstreze ca jentile erau plusul, ci Ferrari. Si Ferrari in afara de marele premiu texan, au fost in spatele la Mercedes si/sau RBR, deci nu din cauza asta nu au castigat ei. De ce nu a castigat Ferrari inainte de hegemonia celor de la Mercedes, cand Vettel era la RBR, sau de ce nu au castigat inainte de a veni Schumacher la ei? Tot Mercedes cu FIA ii sabotau?
    Verstappen, implicat într-o altercație fizică cu Ocon după cursa de la Interlagos: "Nu-mi pasă ce crede lumea, sunt un învingător"
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău