• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • Lucrul asta nu va face altceva decat sa deschida poarta si pentru alte echipe sa gaseasca mijloace mai putin corecte cu care sa-si imbunatateasca performantele, atata timp cat FIA nu e instare sau nu vrea sa-si bata capul cu problema asta. O sa fie interesant, precedentul a fost deja creat.
    FIA reacționează la revolta echipelor din Formula 1: "Nu am putut demonstra că Ferrari a încălcat regulamentul"
  • E ca si cum la o Olimpiada o tara sau mai multe inceput sa-si puna intrebari vizavi de sportivii altei tari si dupa ce Comitetul Olimpic investigheaza situatia (si ii prinde dopati pe sportivii, sa zicem italieni), ajunge la un acord cu acestia, dar la restul fraierilor nu le spune de ce s-a ajuns la acordul respectiv si in ce consta acordul. Mai mult decat atat, momentul ce a fost ales pentru comunicat e de toata jena si e ales asa de prost de parca au vrut sa creeze un scandal, nu sa-l ascunda.
    Revoltă în Formula 1: 7 echipe amenință că vor da FIA în judecată după un acord confidențial cu Ferrari în privința performanțelor motorului
  • Unde dracu nu a fost prins negustorul ala cinstit? Mai exista intelegerea dintre FIA si Ferrari daca nu era prins?
    Ferrari susține că va finaliza "foarte curând" negocierile cu Vettel pentru un nou contract: "Am început discuțiile"
  • Se pare ca Mercedes are o problema cu pompa de ulei si de aici motoarele se opresc ca sa nu faca poc. S-a intamplat atat la echipa de uzina cat si la Williams. Binotto ne minte in continuare ca Ferrari nu are viteza Mercedes sau RedBull.
    A doua zi de teste de la Barcelona: Vettel rămâne cel mai rapid, Hamilton a avut defecțiuni tehnice la motor
  • Probabil ca in noul contract, daca va exista u nou contract, Vettel nu va mai avea statut de pilot numarul 1. Ceea ce intr-un fel mi se pare normal avand in vedere ca Leclerc e viitorul, plus ca anul trecut s-a descurcat destul de bine avand in vedere varsta lui cat si presiunea care este la o echipa precum Ferrari. In alta ordine de idei, FIA si Ferrari au ajuns la o "intelegere", la care noi oamenii de rand nu avem acces, vizavi de viteza pe care masinile italienilor a capatat-o peste noapte dupa pauza competitionala de vara trecuta si care a disparul la fel dupa ce RBR si Mercedes au inceput sa faca galagie. Altfel spus, daca forumul international nu-i prindea cu pisica vopsita, nu exista aceasta intelegere.
    Ferrari susține că va finaliza "foarte curând" negocierile cu Vettel pentru un nou contract: "Am început discuțiile"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău