• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • Vettel risca o penalizare dupa "incidentul" cu cantarul si Hamilton dupa cel cu Ericsson.
    Hamilton, pole position în Brazilia în fața lui Vettel! Bottas și Raikkonen ocupă a doua linie a grilei
  • "there's something lose between my legs apart from the obvious" - Vettel fp2 :))
    Verstappen și Bottas, cei mai rapizi în antrenamentele din Brazilia: echilibru între Red Bull, Mercedes și Ferrari
  • Turul oficial :) https://www.youtube.com/watch?v=Z8vGfM9BZsU&feature=em-uploademail
    Vietnam va găzdui curse de Formula 1 din 2020: circuit stradal cu o linie dreaptă de 1.5 kilometri
  • Fezabil pentru vietmanemzi nu pare la prima vedere, probabil ca americanii au alte interese acolo. Desenul circuitului arata interesant, ramane de vazut cum va arata cand va fi gata si poate pana la data intrarii in calendar depasirile vor fi mai usoare, daca tot vor sa reduca forta de apasare cu 1/3 de anul viitor. Cine stie poate scapam si de DRS. PS Se pare ca Liberty au facut o oferta si olandezilor si din 2020 vom avea in calendar si Zandvoort.
    Vietnam va găzdui curse de Formula 1 din 2020: circuit stradal cu o linie dreaptă de 1.5 kilometri
  • Nu ai avut o masina dominanta cum nici concurenta nu a avut-o. Au fost curse care din varii motive au avantajat o masina si altele ce au avantajat masina rivala. Au fost greseli de strategie atat la Ferrari cat si la Mercedes, diferenta dupa mine a fost facuta de doi factori: 1. Bottas a jucat tot timpul pentru Hamilton, iar Raikkonen doar partial pentru Vettel si aici cred ca greseala a venit de la Marchionne care l-a vrut pe Leclerc in locul lui Raikkonen si chiar doresti lucrul asta, nu-l trambitezi in timpul sezonului, pentru ca Raikkonen nu a mai avut nicio tragere de inima sa-l ajute pe Vettel mai ales cand el e ultimul campion mondial al italienilor; 2. Vettel a gresit de cateva ori, iar Hamilton nu a gresit niciodata.
    Vettel: "Ferrari nu a avut un monopost dominat la nicio cursă din 2018"
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău